Yamaha MT-10

Net de R&G beschermers gemonteerd
20190706_150359.jpg
 
Alu tandwiel gemonteerd,had wel verschil verwacht in grammen,maar zoveel.
20190617_202607.jpg
 

Bijlagen

  • 20190617_202558.jpg
    20190617_202558.jpg
    276,9 KB · Weergaven: 39
Wie van jullie heeft de nieuwe versie van de comfort seat? Ziet dat zadel er hetzelfde uit en blijft deze wel heel? Als het kan, graag plaatje erbij van aansluiting op de tank. De mijne is al weer stuk (nummer 3 of 4, tel kwijt geraakt🤨

Die heb ik...
Zadel ziet er het zelfde uit. Alleen de rondingen, die er elke keer doorheen komen, zijn anders.
Platter zeg maar.hij zit nog steeds te strak tegen de tank, althans dat denk ik.
Hij is na een twee maanden nog heel iig.

Is ook al mijn 3de of 4de zadel.... was de eerste zei de dealer dus het is afwachten of die het houd....
 
gisteren een andere demper gemonteerd met een DB killer.
het systeem cat vervanger met een open akra demper is niet te doen, veel te veel geluid/herrie voor in de binnenstad.
nu kan ik kiezen voor lekker rustig met DB killer E3, of zonder DB killer voor een harder geluid.
het geluid zonder DB killer is wel zachter dan de open akra demper, dus voor mij en de buren beter.
 

Bijlagen

  • IMG_20190707_073155_resized_20190707_073315076.jpg
    IMG_20190707_073155_resized_20190707_073315076.jpg
    147,7 KB · Weergaven: 47
  • IMG_20190707_073202_resized_20190707_073315189.jpg
    IMG_20190707_073202_resized_20190707_073315189.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 45
gisteren een andere demper gemonteerd met een DB killer.
het systeem cat vervanger met een open akra demper is niet te doen, veel te veel geluid/herrie voor in de binnenstad.
nu kan ik kiezen voor lekker rustig met DB killer E3, of zonder DB killer voor een harder geluid.
het geluid zonder DB killer is wel zachter dan de open akra demper, dus voor mij en de buren beter.

Heb zelf de leovince decat, met originele einddemper.Een andere einddemper heeft voor het geluid niet veel zin, aangezien de originele demper al een rechte pijp is.Bij mij mag de buurt mee genieten😎.
 

Bijlagen

  • 20190707_110938.jpg
    20190707_110938.jpg
    280,5 KB · Weergaven: 62
Heb zelf de leovince decat, met originele einddemper.Een andere einddemper heeft voor het geluid niet veel zin, aangezien de originele demper al een rechte pijp is.Bij mij mag de buurt mee genieten😎.

het kan ook problemen opleveren met de politie, in het ergste geval een WOK melding en natuurlijk een forse bekeuring.
maar als ik jouw cat vervanger zie dan zie ik nog wel iets van een demper zitten ?
 
het kan ook problemen opleveren met de politie, in het ergste geval een WOK melding en natuurlijk een forse bekeuring.
maar als ik jouw cat vervanger zie dan zie ik nog wel iets van een demper zitten ?

Look a like met een E-keur erop.Rij al meer dan 15 jaar met open pijpen, nooit nergens last van gehad en al meerdere keren staande gehouden voor andere dingen 🤔😋
 
Wat is de reden van die opstaande rand bij het standaard achtertandwiel? Bij vervanging van een ander tandwiel kan je deze toch gewoon weglaten?

die extra rand is ervoor zodat je ketting niet tussen het wiel en achterbrug kan komen. Zolang je je ketting netjes onderhoud kan je die inderdaad wel weglaten
 
Nu ongeveer een maand in het bezit van mijn mt 10 , nu wou ik van de week ff de cruisecontroll proberen lampje gaat wel branden maar doet niks.
Iemand misschien wat tips ?
Gr Ron
 
Nu ongeveer een maand in het bezit van mijn mt 10 , nu wou ik van de week ff de cruisecontroll proberen lampje gaat wel branden maar doet niks.
Iemand misschien wat tips ?
Gr Ron
Als je bijvoorbeeld 80 rijdt (4e, 5e of 6e versnelling) cruise control indrukken en knopje set - indrukken. Dan is ie ingesteld op 80. Voor de overige functies sla de gebruikershandleiding er op na, daar staat alles precies omschreven.
 
Laatst bewerkt:
Nu ongeveer een maand in het bezit van mijn mt 10 , nu wou ik van de week ff de cruisecontroll proberen lampje gaat wel branden maar doet niks.
Iemand misschien wat tips ?
Gr Ron

Door regen en andere shit kan de sensor van je remlicht onregelmatig gaan werken. Die ff inspuiten met WD40 (zit rechts naast de pomp) en hoppa, de CC werkt weer. Even je rempedaal indrukken en luisteren of je het relais onder je zitting hoor klikken.
 
Door regen en andere shit kan de sensor van je remlicht onregelmatig gaan werken. Die ff inspuiten met WD40 (zit rechts naast de pomp) en hoppa, de CC werkt weer. Even je rempedaal indrukken en luisteren of je het relais onder je zitting hoor klikken.
Top ik hoop het weekend te kunnen testen
Gr Ron
 
Hoi ik rij nu ongeveer 2 maanden de MT-10 tijdens het rijden in de stad komt de motor temperatuur rond de 100 - 105 graden is dit normaal? Op de snelweg heb ik er geen last van dan daalt het naar de 80 - 90 graden hoor graag hoe jullie dit ervaren tnxxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan