Dodge57
MF'er
Vandaag zelf maar begonnen met de 20.000 beurt , nieuwe bougies gemonteerd en dat is echt een pain in the ass klus ! je kunt er vreselijk slecht bij , de tank moet er af , luchtfilterbox er uit , en dan ,,, de bobines er uit , en die zitten behoorlijk vast voorzichtigheid geboden bij het verwijderen anders sloop je ze of liggen je vingers open tot op het bot ! maar fijn gelukt., alles terugbouwen en meteen een K&N luchtfilter geplaatst , door met oliefilter en olie , de aftapbout ! die is bij de 10.000 beurt door motoport vastgedraaid met als resultaat ,,, niet los te branden ,zo vast als een huis ! en daardoor uiteraard de inbusplug kapot gedraaid , hup naar motoport voor een nieuwe plug alvorens de oude er uit te boren, helaas zegt motoport die plug nheeee die hebben we niet , zoveelste keer dat ze iets niet hebben om moe van te worden een olieplug van 4 euro toegepast op verschillende modellen , dan maar bestellen bij motorcycle spare parts , de oliewissel zal dus nog even moeten wachten , maar goed de bij Motoport 700 euro kostende beurt kost nu 150 euro en dat is het wachten op een plugje wel waard , zodra de 10 tegen de 40.000 gaat aanlopen gaat hij de deur uit , wil niet weten wat dat gaat kosten wanneer de kleppen ook gesteld moeten worden.Ben ook wel benieuwd, heeft ook binnenkort de 20k beurt nodig