Yamaha MT-10

Ben ook wel benieuwd, heeft ook binnenkort de 20k beurt nodig
Vandaag zelf maar begonnen met de 20.000 beurt , nieuwe bougies gemonteerd en dat is echt een pain in the ass klus ! je kunt er vreselijk slecht bij , de tank moet er af , luchtfilterbox er uit , en dan ,,, de bobines er uit , en die zitten behoorlijk vast voorzichtigheid geboden bij het verwijderen anders sloop je ze of liggen je vingers open tot op het bot ! maar fijn gelukt., alles terugbouwen en meteen een K&N luchtfilter geplaatst , door met oliefilter en olie , de aftapbout ! die is bij de 10.000 beurt door motoport vastgedraaid met als resultaat ,,, niet los te branden ,zo vast als een huis ! en daardoor uiteraard de inbusplug kapot gedraaid , hup naar motoport voor een nieuwe plug alvorens de oude er uit te boren, helaas zegt motoport die plug nheeee die hebben we niet , zoveelste keer dat ze iets niet hebben om moe van te worden een olieplug van 4 euro toegepast op verschillende modellen , dan maar bestellen bij motorcycle spare parts , de oliewissel zal dus nog even moeten wachten , maar goed de bij Motoport 700 euro kostende beurt kost nu 150 euro en dat is het wachten op een plugje wel waard , zodra de 10 tegen de 40.000 gaat aanlopen gaat hij de deur uit , wil niet weten wat dat gaat kosten wanneer de kleppen ook gesteld moeten worden.
 
Vandaag zelf maar begonnen met de 20.000 beurt , nieuwe bougies gemonteerd en dat is echt een pain in the ass klus ! je kunt er vreselijk slecht bij , de tank moet er af , luchtfilterbox er uit , en dan ,,, de bobines er uit , en die zitten behoorlijk vast voorzichtigheid geboden bij het verwijderen anders sloop je ze of liggen je vingers open tot op het bot ! maar fijn gelukt., alles terugbouwen en meteen een K&N luchtfilter geplaatst , door met oliefilter en olie , de aftapbout ! die is bij de 10.000 beurt door motoport vastgedraaid met als resultaat ,,, niet los te branden ,zo vast als een huis ! en daardoor uiteraard de inbusplug kapot gedraaid , hup naar motoport voor een nieuwe plug alvorens de oude er uit te boren, helaas zegt motoport die plug nheeee die hebben we niet , zoveelste keer dat ze iets niet hebben om moe van te worden een olieplug van 4 euro toegepast op verschillende modellen , dan maar bestellen bij motorcycle spare parts , de oliewissel zal dus nog even moeten wachten , maar goed de bij Motoport 700 euro kostende beurt kost nu 150 euro en dat is het wachten op een plugje wel waard , zodra de 10 tegen de 40.000 gaat aanlopen gaat hij de deur uit , wil niet weten wat dat gaat kosten wanneer de kleppen ook gesteld moeten worden.

Motoport is aardig duur dan, bij mijn dealer kost de 40k beurt 750€ en dat is inclusief kleppen checken
 
Hallo allen,

Te koop, model aug 2018, 3500km, van Motorport rdam en in nieuw staat! Zie hieronder voor de accessoires.. Prijs is 13.500 euro. De motor heeft altijd in een garage gestaan en de ketting is altijd schoon gehouden en ingevet om de 500km. Ik ga voor een comfortabele motor. Ik denk een Tracer 900 GT of iets dergelijks.

-Yamaha Comfort Seat
-SW-Motech Frame Sliders
-Baracuda kentekenplaat + led knipperlicht
-Yamaha Radiator Guard
-Yamaha Olie Guard
-Yamaha Tankpad

Jullie kunnen hieronder reageren of een bericht sturen om nummers uit te wisselen.

Grt

1395081
1395083
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de stepjes er nog wel gewoon op zitten, ze zitten me niet in de weg en er is sowieso nog geen "mono-seat" op de markt.

Vandaag de Quick Shifter er op gezet én de tankring + tanktas, nou brandt het QS symbooltje ook in het display })

Nu maar eens gaan verzinnen wat er nog meer kán komen. Korte rem/koppelings hendels zijn nog nergens leverbaar, de kettingbeschermer komt er pas op als het achterbandje vervangen gaat worden (wiel moet er uit voor de montage van die beschermer).

208v69i.jpg


1zftpwh.jpg
Ik heb ook een MT 10 gekocht kan hem woensdag ophalen🤗
Ik zat ook te denken aan een tanktas(je).
Zit dat niet in de weg als ik vragen mag ?
Heb al een beetje zitten kijken maar zie door de bomen het bos niet meer 🤣🤣🤣
 
Ik heb ook een MT 10 gekocht kan hem woensdag ophalen🤗
Ik zat ook te denken aan een tanktas(je).
Zit dat niet in de weg als ik vragen mag ?
Heb al een beetje zitten kijken maar zie door de bomen het bos niet meer 🤣🤣🤣
Korte rem en koppelings hendel niet leverbaar ?? lang leve het internet , zoekt en gij zult vinden ! bij mij zitten die er al meer dan 2 jaar op .
 
Korte rem en koppelings hendel niet leverbaar ?? lang leve het internet , zoekt en gij zult vinden ! bij mij zitten die er al meer dan 2 jaar op .
Ik heb de 'lange' opklapbare hendels van EvoTech, maar deze zijn ook in een korte variant leverbaar.
Zijn per set te koop.
Erg goede kwaliteit voor een nette prijs.
 
Het nadeel van opklapbare hendels vind ik wanneer je wat dikkere handschoenen aanhebt je de hendels wel eens per ongeluk wegklapt wanneer je wilt remmen of koppelen .
 
kwam ik vanmiddag iemand van hier tegen op de kamperzeedijk? night fluo mt-10
Ik ben geen actief forum lid maar ik las toevallig jou bericht, grappig. Ik reed met mijn Mt-10 2x over de Kamper Zeedijk zaterdag. Één keer super langzaam met de politie achter mij :). Ik woon inmiddels in Zuid-Holland, vroeger in kampen heb met mijn vader een ritje naar Gebben gemaakt.
 
Gisteren heb ik mijn MT-10 laten voorzien van nieuwe banden, type Michelin road 5. Waar de originele Bridgestone banden knetterhard zijn, voelen de road 5 banden een stuk zachter aan. Ik schrik van het gevoel in de bochten. Moest ik met de Bridgestone werken om de bocht lekker te nemen glijdt de road 5 als op rails door de bocht. Wat een heerlijke band. Maar ik schrik wel van het enorme verschil in rijden tussen deze 2 banden. Zijn er meer van jullie die gewisseld hebben van banden en overgestapt zijn op de road 5?
 
Zaterdag 1000 km gehad, nu vol gas 😂.
Andere kenteken houder gemonteerd.

Gister bij Vos Oss op een KTM 1290 superduke R gereden, Orange day.
Iets meer als een half uur.... heb toch de juiste keuze gemaakt met mijn MT-10 😂
Nee, nu nog 600 km tot 7100 rpm, en dan pas vol gas...
(volgens het boekje...)
 
Hmmm weer iets voor me lijstje haha. Jammer dat het zo duur is ja.
Afgelopen weekend naar Overloon geweest om een Target Blue Eye op te halen , monteren in de 10 is een crime maar het zit ff een proefrondje langs het politie bureau en hup op 500 meter alles in het rood dus het werkt , ben uiteraard na lang rondrijden door de stad geen politieauto tegengekomen als je ze nodig hebt zijn ze er niet ! de target heeft overigens alleen een waterdichte display de centrale unit zul je zelf waterdicht moeten maken ook zijn de kabels van de display en antenne veels te lang 1 van 5 meter en 1 van 3 meter , centrale unit gemonteerd achter de rechter zijwang van de tank en de bekabeling opgerold en tussen accu en exupklepservo geplaatst , display tussen ruitje en tellerhuis geplaatst. op het stuur een aparte aan en uit schakelaar gemonteerd.
 
Afgelopen weekend naar Overloon geweest om een Target Blue Eye op te halen , monteren in de 10 is een crime maar het zit ff een proefrondje langs het politie bureau en hup op 500 meter alles in het rood dus het werkt , ben uiteraard na lang rondrijden door de stad geen politieauto tegengekomen als je ze nodig hebt zijn ze er niet ! de target heeft overigens alleen een waterdichte display de centrale unit zul je zelf waterdicht moeten maken ook zijn de kabels van de display en antenne veels te lang 1 van 5 meter en 1 van 3 meter , centrale unit gemonteerd achter de rechter zijwang van de tank en de bekabeling opgerold en tussen accu en exupklepservo geplaatst , display tussen ruitje en tellerhuis geplaatst. op het stuur een aparte aan en uit schakelaar gemonteerd.
Foto's, Foto's, Foto's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan