Yamaha MT-10

Iemand hier toevallig bekend met het , Target blu eye systeem ,Target Blu Eye Motor , is een behoorlijk geprijst systeem maar als het echt doet wat het zegt kan het ons motorrijders een aardige duit besparen of, zijn we allemaal heilig en rijden we nooit te hard en zijn die 160pk van de MT 10 dus gewoon overbodig.
Een aardige duit besparen? Hoe veel boetes van boven de €1000 krijg jij?
 
Een aardige duit besparen? Hoe veel boetes van boven de €1000 krijg jij?
Nou , had er laatst al 1 van 670 euro ex administratiekosten , keurig 200 km (afstand, niet snelheid) op de cruisecontrol gereden en net de laatste km niet, 1 km van huis dook plots uit het niets stop politie achter mij op ijverige agent op de motor sávonds om 10 uur hup klebberdebeng kassa !
 
Nou , had er laatst al 1 van 670 euro ex administratiekosten , keurig 200 km (afstand, niet snelheid) op de cruisecontrol gereden en net de laatste km niet, 1 km van huis dook plots uit het niets stop politie achter mij op ijverige agent op de motor sávonds om 10 uur hup klebberdebeng kassa !
Ik vraag me af hoe dit systeem werkt. Gebruiken de brandweer en ambulance etc. ook niet Tetra? Dan gaat dat ding de hele tijd af.
 
Ik vraag me af hoe dit systeem werkt. Gebruiken de brandweer en ambulance etc. ook niet Tetra? Dan gaat dat ding de hele tijd af.
Ambulance en brandweer gebruiken dit idd ook maar so be it belangrijkste vind ik dat je de politie opvangt dat de rest ook een melding geeft neem ik dan voor lief.
 
Iemand hier toevallig bekend met het , Target blu eye systeem ,Target Blu Eye Motor , is een behoorlijk geprijst systeem maar als het echt doet wat het zegt kan het ons motorrijders een aardige duit besparen of, zijn we allemaal heilig en rijden we nooit te hard en zijn die 160pk van de MT 10 dus gewoon overbodig.

Hmmm weer iets voor me lijstje haha. Jammer dat het zo duur is ja.
 
Hmmm weer iets voor me lijstje haha. Jammer dat het zo duur is ja.
Duur , inderdaad maar een dikke boete en in het ergste geval nog een emg cursus is duurder, en laten we wel zijn elke motorrijder rijdt regelmatig harder dan toegestaan en met een controle nemen ze de pieksnelheid als overtreding ook al heeft die piek misschien maar een seconde geduurd , tevens lijkt het er op dat de politie zich de laatste tijd veeeeel vaker met snelheidscontroles bezig houd , ik denk dat de minister heeft gezegd alleen loonsverhoging en betere arbeidsvoorwaarden als jullie de schatkist nog veeel beter gaan vullen . ik denk ook dat wanneer je de schatkist een aantal malen hebt gespekt je er toch hard over gaat denken om je glimmende MT 10 op marktplaats te zetten, en je dan maar gaat verplaatsen op een E-Bike want die worden niet beboet voor een te hoge snelheid.
 
Ik zie mij op een E-bike niet zo snel naar de ijfel rijden.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier wat de maat van de schroefdraad van de orginele spiegels is. Ik wil graag bar-end-spiegels monteren en de orginele montagepunten netjes ‘afdoppen’.
 
Ben ook wel benieuwd, heeft ook binnenkort de 20k beurt nodig
Heb eens gebeld met de grootste motorketen (MP) ff zoeken momentje,, uhh iets van tussen de 6 en 700 euro , hallo, bougietjes olie en filtertjes en een beetje lithiumvet zo hier en daar 700 euro ?? ja we controleren ook de kleppen ,, nou volgens mij hoeft dat pas bij de 40.000 !
 
Bel die in Apeldoorn eens, top moto,. Waas daar met de mt09 375€ kwijt voor de 20k beurt, de 10 heeft dezelfde onderhouds intervallen dus gok dat je voor 400€ wel klaar bent
 
Leuke spulletjes binnen gekomen. Begin volgende week verwacht ik nog wat moois.
1391479
 
hoe makkelijk of moeilijk is het ketting spannen met die sliders aan de achteras?
Die zal je er even af moeten halen, omdat je de asmoer los moet draaien. Al met al een minuutje extra werk :)
Aan de andere kant, hoe vaak span je de ketting?
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar het moet natuurlijk niet elke keer een strijd worden om even de ketting te spannen


Die moet ik ook nog eens hebben, waar heb je die besteld? En wat was de levertijd?

Ik heb ze bij racing-products.nl besteld. Beste prijs en snelste levertijd. Levertijd ca. 10 dagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan