Yamaha MT-10

Heeft een van jullie een link naar een verkoper van de HERMANN Mechatronik navi steun zilver? Hij is op Amazon DE wel te krijgen maar wordt niet verzonden naar Nederland. En op eBay kan ik hem niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me geen usb nee.
Meestal doe ik zelf de navi aansluiten op geschakelde 12 volt.
Moet nog even uitzoeken waar een plugje zit en de tegenhanger bestellen.

Vind een kogel niet zo "mooi", vandaar dat ik een bracket zocht.

De kogel van TomTom is inderdaad niet de meest mooie oplossing. Maar je kan hem wel makkelijk verstellen, er af klikken en de voeding gaat automatisch zonder dat je stekkertjes ziet lopen, je hoeft er ook geen stekkertje meer in te steken.

Als er mooiere alternatieven zijn met hetzelfde gebruikersgemak houd ik me aanbevolen.

Ik rijd eigenlijk altijd met de TomTom aan. Ben best tevreden over de verkeersinfo en de flitsers.
 
misschien kan ik je aan het lipje helpen, mag me hier ook melden :)
in feb ga ik de blauwe mt-10 ophalen (ook jaartje oud met 2500 op de klok)
ik wil juist het touring scherm.
Ik houd me zeker aanbevolen. Ik zal komende week eens kijken wat ik precies mis. Ik heb het touring scherm, dus alles wat er af moet om het touring scherm te monteren mis ik. Hoor graag van je. Overigens gefeliciteerd met je aankoop. Ga je geen spijt van krijgen.
 
Graag gedaan.

Ziet er wel strak uit! Als je gemonteerd hebt wil je dan effe een paar foto’s posten?

Iemand trouwens een mini 12v-USB socket die standaard in de 12v aansluiting past?
Ik ga zeker een foto posten met daarop de steun en de TomTom erop.
 
Heeft iemand van jullie de passagiersteps verlaagd? Ik ben op zoek naar beugels die langer zijn dan de huidige waardoor de steps lager komen te zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de originele Yamaha GPS Mount gebruikt voor mijn TomTom. Naar mijn mening de mooiste oplossing. Heb een foto voor het onderdeel nr toegevoegd mocht iemand nog op zoek zijn. Ook nog een plaatje van mijn MT, is het al bijna lente? *O*:]

F9D562D9-DC72-4721-AE46-C4A073183C13.jpeg
E8C5ACE6-642D-45B7-9642-7B6F17B679B2.jpeg
92874021-08D6-4E09-80C8-4EC59161D125.jpeg
 
Ik heb de steps van de Tracer er op gezet. Die passen goed en zijn redelijk comfortabel voor de duo
Wellicht een stomme vraag, maar heb je het dan over alleen de steps of over de beugels waar de steps aan vast zitten. Als die beugels langer zijn is dat idd de oplossing. Zijn deze rechtstreeks bij Yamaha te bestellen?
 
Beste Allen,

Ik heb mijn EVO tankring van de MT-09 over en zoek er nog eentje voor mijn nieuwe MT-10.

Ik gebruik de micro van SW Motech, fijn tasje!

Er is vast niemand die een 09 ring nodig heeft hier, maar wellicht heeft iemand de ring van een MT-10 over?

10065382_790_DET01_16_INET.jpg

Motor Bouwjaar Artikelnummer tankring EVO
Yamaha MT-09-FZ6 2016 TRT.00.640.11001/B
Yamaha MT-10 2018 TRT.00.640.30502/B

Groeten Peter
 
Wellicht een stomme vraag, maar heb je het dan over alleen de steps of over de beugels waar de steps aan vast zitten. Als die beugels langer zijn is dat idd de oplossing. Zijn deze rechtstreeks bij Yamaha te bestellen?
Ik heb het alleen over de beugels, de stepjes (waar je daadwerkelijk je voeten op zet) zijn overgezet.
 

Bijlagen

  • IMG_9270.JPG
    IMG_9270.JPG
    533,8 KB · Weergaven: 61
  • 6E2501E4-E83E-4812-8A35-221D407E0719.JPG
    6E2501E4-E83E-4812-8A35-221D407E0719.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 59
Beste allen,

Aangezien mijn MT-10 nog bij de dealer op mij staat te wachten en ik hem met dit weer toch nog niet ophaal, kan wellicht een van jullie mij wijzer maken.

Zit er onder de buddy een haak waar je het ringetje van je helm achter kan haken, zodat je (bij goed weer) je helm onder de buddy vasthaakt en je helm "vast" zit zodat je je helm niet mee hoeft te slepen?

Als dat haakje er niet zit, wie heeft er ergens al zo'n haak besteld?


Gr. Peter
 
Een telefoontje naar je dealer, en je hebt gelijk het antwoord.

Goede tip, dankjewel!

Ik dacht wellicht zijn hier mensen die zelf een MT-10 hebben en die het mij kunnen vertellen.

Ik meen dat het haakje er niet zit dus zal mijn vraag anders formuleren.

Hoe doen jullie het als je ergens een stadje inloopt met je helm? Is er een mogelijkheid deze eenvoudig aan de motor vast te maken?

Groeten Peter
 
Goede tip, dankjewel!

Ik dacht wellicht zijn hier mensen die zelf een MT-10 hebben en die het mij kunnen vertellen.

Ik meen dat het haakje er niet zit dus zal mijn vraag anders formuleren.

Hoe doen jullie het als je ergens een stadje inloopt met je helm? Is er een mogelijkheid deze eenvoudig aan de motor vast te maken?

Groeten Peter

Hallo Peter,

Dat haakje zit er inderdaad niet, kan het tenminste niet ontdekken. Ik neem mijn helm altijd gewoon mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan