Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Welkom, goede keuze met je aan te kopen MT! Wij van WC eend adviseren.. :+

Wat betreft jouw vragen
1) Ik woon ook in Amsterdam en heb de carbon Akra MET demper en heb nog nooit problemen gehad. Het geluid vind ik ook meer dan prima zo en vind het niet nodig om de demper eruit te halen. Ik ben zelf nog nooit staande gehouden op mijn motor dus ook nooit gezeik gehad om het geluid, wel zie ik regelmatig politie aan de kant met gastjes met een dikke GS1200 met dikke potten zonder dempers of moto scooters die zojuist voorbij kwamen geracet.

Zal dus een hoop met je rijstijl te maken hebben maar als je meer herrie maakt trek je meer aandacht dus dan is de kans altijd groter dat ze je aan de kant zetten dan wanneer je minder herrie maakt. Zal er tevens vanaf hangen waar je woont / waar je veel zal rijden. Veel in de binnenstad dan zou ik zeggen laat die demper lekker zitten en bespaar jezelf mogelijk gezeik. Zo niet, lees bovenstaand en weeg af of je het zelf waard vindt.

2) Woodcraft is volgens mij volgens mij made is the US of A en heb ik zelf nog nooit bij een zaak in Nederland zien liggen. Ik ken het eigenlijk alleen van de FB groepen waar veel amerikanen het over dit merk hebben. Dat gezegd hebbende zou ik me persoonlijk niet druk maken over het overzees bestellen van motor onderdelen (qua levering dan..). Als je vertrouwen hebt in het product zou ik het gewoon bestellen, om voor jezelf een stok achter de deur te hebben kan je kijken of het via ebay/amazon kan bestellen, kan je indien nodig een dispute opstarten mocht het niet gaan zoals verwacht en is er grote kans dat je je geld terugkrijgt. Maar je kan ook betalen met Paypal of Creditcard en dan heb je indien nodig consumenten bescherming en kan je ook je funds vastzetten/dispute opstarten mocht er niks binnen komen.

Kijkend echter naar alle positieve verhalen over woodcraft op de facebook groepen waar ik het net over had zou ik mij persoonlijk niet druk maken dat de verzending niet goed komt..

Succes en alvast veel plezier!

Edit: Korte google actie leert dat ze een ebay store hebben: Woodcraft-CFM | eBay Stores. Sinds 2007 actief en louter positieve feedback: woodcraft-cfm on eBay

Heel erg bedankt voor je reactie! Hier heb ik veel aan gehad! Denk dat het idd verstandig is om de db killer eruit te laten en zo met wat minder zorgen rond te rijden. Hoe zet jij (jullie) de motor op slot in Amsterdam? Ik heb helaas geen schuurtje of iets, ik ben van plan 1 dik slot te nemen en hem daarmee om een lantaarnpaal te leggen, 2 schijfremsloten te nemen en een zeiltje. Denken jullie dat dit afdoende is?

Nogmaals bedankt, top forum dit :)
 
Ik ben aan het kijken naar een tanktas. Heeft iemand de originele Yamaha sporttas in gebruik? Het is mij niet helemaal duidelijk welke ring/adapter nodig is voor de MT09SP. Iemand die het me kan vertellen?
 
Ik ben aan het kijken naar een tanktas. Heeft iemand de originele Yamaha sporttas in gebruik? Het is mij niet helemaal duidelijk welke ring/adapter nodig is voor de MT09SP. Iemand die het me kan vertellen?

Dan heb je de SW Motech Tankring nodig.

Let wel op dat als je de originele GPS mount gebruikt dat een tanktas dan niet werkt. Ik weet het namelijk uit ervaring...😅 Bij MotoPort Hengelo zijn ze aan het kijken naar een "custom" oplossing.
 
Dan heb je de SW Motech Tankring nodig.

Let wel op dat als je de originele GPS mount gebruikt dat een tanktas dan niet werkt. Ik weet het namelijk uit ervaring...😅 Bij MotoPort Hengelo zijn ze aan het kijken naar een "custom" oplossing.


Heb je een foto van hoe dit samen uitpakt? :) Past het niet omdat deze tegen elkaar aan komen of omdat je het scherm van de navi niet meer kan aflezen?

Ik heb zelf 2 Sw motech (met quicklock) tassen en kan ze aanbevelen!! Super makkelijk en snel op de tank te monteren zonder enig risico op schade door magneet panelen oid.
 
Dan heb je de SW Motech Tankring nodig.

Let wel op dat als je de originele GPS mount gebruikt dat een tanktas dan niet werkt. Ik weet het namelijk uit ervaring...😅 Bij MotoPort Hengelo zijn ze aan het kijken naar een "custom" oplossing.
Ik heb inmiddels een SW systeem gekocht. Was een scherpe aanbieding bij Motozoom.
 
Hallo wie heeft er rondom led knipperlichten gemonteerd en welk raw relais hebben jullie gemonteerd?
Merk en bedrijf die ze verkoopt in nederland?
Is voor 2017-2019 model heb wel wat gezien op louis.de maar weet niet of dit past,werkt.
Of deze is zelfde als louis.de
 
Laatst bewerkt:
Ok gok ik deze ,kan ik mooi bij louis in offenburg ophalen kom ik toch langs op terugweg ri huis end van de week motor heb ik nog niet dus kan niet checken hoe of wat gebruikt een tracer hetzelfde raw relais als gewone mt09?
 
Ben aan de 20k beurt toe. 450,- bij de Yamaha dealert, vind het wel boel geld voor nieuwe bougies, controle van veel simpele dingen en een busje lithiumvet hier en daar spuiten. Kortom technische werkzaamheden die je zelf zou kunnen uitvoeren als je technisch bent.

ik was bij top moto in apeldoorn 375 euro kwijt voor de 20k beurt
 
Lag er geen pekel in drenthe?
Dacht dat ze gestrooid hadden van de week of alleen de snelweg daar?
Maakt voor mij niet uit motor is deze week pas geleverd aan dealer dus nog goeie week wachten voordat ik weer motorrijder ben.
 
Ok gok ik deze ,kan ik mooi bij louis in offenburg ophalen kom ik toch langs op terugweg ri huis end van de week
Hahaha ik me te pleuris gezocht in offenburg vanmiddag bij louis relais niet te vinden ik vragen aan dat moppie dat er liep, hebben ze deze niet
Wat blijkt heb ik de firma louis en polo door mekaar gehaald:? wel beide duitse firma,s_O-
Hoezo ouderdom komt met gebreken
Hadden alleen losse weerstanden die tussen de bedrading gemonteerd moeten worden maar ben daar geen fan van
 
Dag mensen, na wat jaren vertoeft te hebben op een XT660Z, wil ik wel eens wat anders. Eis: grote funfactor en meer power. Dus MT09 leek me wel een geschikte fiets. Voor de weekendjes reed ik altijd met een bagagerol, is deze een beetje handig te bevestigen? Tevens moet er wel een klein schermpje op, al is het maar voor de looks. Welke is het meest te adviseren?

Groet,

Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan