Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

De hoge variant dus? Die kleinere variant boven het wiel is ook mooi maar weinig foto's van. Kunnen jullie wat foto's sturen? Alvast bedankt
 
Afgelopen zomer hier wat plaatjes gepost:

Motormaat van me heeft die gemonteerd.
Verschil is er wel, orgineel een stukje "lomper". Maar ik heb zelf gekozen voor de hoge kph.
(hier foto's van het verschil(toen ik nog de originele er op had)

full

full





En zo is het hoe het hoort! :+
full
 
Mijn MT is aardig naar mijn zin aan het raken.
Nu maar eens bezig met steunen voor zadeltassen maken, want de originele zijn me even te duur:P
Bekijk bijlage 1353057

Toevallig, ik heb ze net af. Vond ze ook gewoon veel geld voor 2 stukken gebogen pijp😂
Had een setje tassen gekocht met bevestiging spul voor een Tracer. Past niet natuurlijk aangezien de Tracer achterop de passagiers voetsteunen 2x m8 puntjes heeft zitten waar dit op te monteren is. Dus ben zelf maar met een stuk plaatstaal aan de gang gegaan en zie hier 🌞
 

Bijlagen

  • IMG_20190210_221510.jpg
    IMG_20190210_221510.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 26
Niet een antwoord op je vraag;
weet niet wat je rijstijl is, maar ik zou er persoonlijk geen cent aan uitgeven.
Had het op mijn vorige motor(R1) niet, en nu op de MT-09 wel, maar zie er geen meerwaarde in.
 
Niet een antwoord op je vraag;
weet niet wat je rijstijl is, maar ik zou er persoonlijk geen cent aan uitgeven.
Had het op mijn vorige motor(R1) niet, en nu op de MT-09 wel, maar zie er geen meerwaarde in.

Rijstijl is behoorlijk. Heb nu ook auto-blipper, dus zou me wel eens uit de penarie kunnen helpen:)
 
Ah, oké.

Maarre, zorgt de autoblipper er na het schakelen niet voor nog wat gas bij? (ja weet/ga er van uit dat voor het schakelen ook gas bij geeft)
 
Ah, oké.

Maarre, zorgt de autoblipper er na het schakelen niet voor nog wat gas bij? (ja weet/ga er van uit dat voor het schakelen ook gas bij geeft)

Ja geeft iets gas bij, maar ben bang dat als ik terugschakel zonder koppeling en ik ga te ver terug, dat mijn wiel blokkeerd. Ik kom van een 2 cilinder af en heb dit vaker gehad, alleen auto-blipper is nieuw voor mij. Bij de 2 cilinder kon ik dan nog op tijd de koppeling weer in trekken.
Maar misschien moet ik gewoon een tijd rijden en het ondervinden.
Slipperclutch is toch weer 300 euro...
 
Ja geeft iets gas bij, maar ben bang dat als ik terugschakel zonder koppeling en ik ga te ver terug, dat mijn wiel blokkeerd. Ik kom van een 2 cilinder af en heb dit vaker gehad, alleen auto-blipper is nieuw voor mij. Bij de 2 cilinder kon ik dan nog op tijd de koppeling weer in trekken.
Maar misschien moet ik gewoon een tijd rijden en het ondervinden.
Slipperclutch is toch weer 300 euro...

Sporadisch dat ik hem naar beneden ram, dan is de slipper clutch toch wel lekker. Dat achterband blokkeren kan ook gebeuren als je wilt inhalen en zo'n koekblik op dat moment denkt van 'ik ga ook inhalen'.. Zonder slipperclutch gebeurd en PA ging richting het slootje.

___

Gister liep ik bij de motorbeurs vandaan, zag ik een MT09 aan komen rijden met full racing line Akrapovic, angel eye voor en zijn kentekenplaat vóór zijn achterwiel. Bij je achterveer zeg maar.
Als je hier op het forum zit, ben ik toch benieuwd wat ook agent zegt ervan. Want het is best tof :t
 
je zou het eens kijken vragen op de fz-09/mt09 groep op facebook, volgens mij zijn er wel wat amerikanen die dat gedaan hebben

Klopt. Daar vond ik het ook, echter de conversiekit is daar voor 214 dollar compleet te bestellen, terwijl ik hier voor de korf al 230 euro moet neertikken. Daar 73 dollar..)
Ik had gehoopt dat hier ook een kit te vinden was en er mensen ervaring mee hebben.
 
Vanmorgen de MT weer even aangeslingerd nadat de tank bij de spuiter was voor wat herstelwerk. Wat heb ik dat CP3 blok gemist van de winter. Klinkt misschien gek maar ik hoop z.s.m. op een grote regenbui.. ligt nog genoeg pekel op de weg:r
 
Zijn er hier al mensen geweest de een mt hebben laten flashen? En daar goeie adressen voor hebben..ik weet dat ik hem naar carmo of buitelandse bedrijven kan sturen, maar ik wil juist dat ie op de bank afgesteld word.
 
Jeroen van der Meer in Uithoorn. Doet alles via de testbank. Staat ook goed bekend.

Oh wist niet dat ie ook kon flashen, dacht dat ie alleen powercommanders deed. Zal hem eens contacten.


En door carmo laten doen en dan ergens op de bank is geen optie voor mij. T gaat mij er niet om dat ik weet hoeveel pk hij heeft, maar dat de afr goed staat. En naar mijn mening is dat alleen mogelijk als de gene die hem op de bank heeft, ook kan flashen.
 
Zijn er hier al mensen geweest de een mt hebben laten flashen? En daar goeie adressen voor hebben..ik weet dat ik hem naar carmo of buitelandse bedrijven kan sturen, maar ik wil juist dat ie op de bank afgesteld word.

Nippon bikes in Tilburg doet het ook+ zij hebben een bank. Heb daar geïnformeerd voor mijn MT 09 2014, maar uiteindelijk voor een buitenlands avontuur gekozen. Heb bij Nippon paar jaar geleden wel mijn Fz1n laten flashen. Dat was echt geweldig:) zeker het geld waard.
 
In november bij Wildeman in Zwolle gekocht de kleur is paars.
Ik vroeg me af of de vorige eigenaar toevallig hier ook rondhangt.
Ik wil graag wat info over de MUPO vering. Kenteken 41-..-XV

IMG_20181201_123753.jpg
 
In november bij Wildeman in Zwolle gekocht de kleur is paars.
Ik vroeg me af of de vorige eigenaar toevallig hier ook rondhangt.
Ik wil graag wat info over de MUPO vering. Kenteken 41-..-XV

Mooie motor! Gezien in RL bij Wildeman.
Ik kon met het paars niet helemaal vrienden worden.
Is de motor niet geimporteerd? Weet het niet zeker hoor.

Edit: wat ik weet van MUPO is dat het ene kleine Italiaanse fabrikant is van race suspensions en ook niet standaard in NL te verkrijgen is.

Kaz
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan