Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Mooie elegante plaats voor die demper (en de instellingen daarop)

Was wel een klus om hem daar te krijgen (tank en accubak los) maar ben er wel content mee. Nu nog kijken welke cartridges ik er voor ga insteken. ECU in ieder geval al los voor S-Tec.
 
5 star na 46 reviews op fb, hoor je overal wel goeie dingen over en de prijs valt ook heel goed mee. Ik stuur de mijna ook op als ik terug wat geld heb 8)7
 
En flash tune geeft problemen. Deze is naderhand niet zelf te resetten als er wat is.
Woolich werkt probleemloos en is met een obd gewoon te resetten.
 
En flash tune geeft problemen. Deze is naderhand niet zelf te resetten als er wat is.
Woolich werkt probleemloos en is met een obd gewoon te resetten.

Hier heb ik nog nooit van gehoord. In beide gevallen wordt de ECU geflashd. Wat is het verschil?

edit: volgens mij gebruikt Carmo ook de Woolich spullen.
 
Hier heb ik nog nooit van gehoord. In beide gevallen wordt de ECU geflashd. Wat is het verschil?

edit: volgens mij gebruikt Carmo ook de Woolich spullen.

Op fz09.org heb ik meerdere problemen gelezen over flashtune (voornamelijk de ABS versie). Bij Woolich is dit meteen goed. Het ging mij om de software trouwens en niet over Carmo, hier heb ik geen ervaring mee. Ik weet alleen dat Simon al honderden MT's gedaan heeft en dat men vanuit heel Europa ECU's opstuurd. Hij zal dus wel iets goed doen. Meer mijn eigen gevoelskwestie:)
 
Op fz09.org heb ik meerdere problemen gelezen over flashtune (voornamelijk de ABS versie). Bij Woolich is dit meteen goed. Het ging mij om de software trouwens en niet over Carmo, hier heb ik geen ervaring mee. Ik weet alleen dat Simon al honderden MT's gedaan heeft en dat men vanuit heel Europa ECU's opstuurd. Hij zal dus wel iets goed doen. Meer mijn eigen gevoelskwestie:)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190104-002939_Chrome.jpg
    Screenshot_20190104-002939_Chrome.jpg
    321,4 KB · Weergaven: 43
Die kerel van s tec heeft 10tallen of not more ecu' s gedaan, denk je niet dat als daar iets mis mee zou zijn dat dit ergens uit zou komen, zeker in de huidige tijdsgeest van een halve probleem hele webpagina's vol met klachten. Maar goed, het is aan een ieder zelf te oordelen. Fz09.org is een USA georiënteerd platform.
 
Ik heb de ECU van mijn MT 09 uit 2014 vorige maand door S-Tec onder handen laten nemen. Helaas nog niet kunnen rijden. Service was in ieder geval goed en ECU was binnen enkele dagen terug in huis:). Ik heb ook voor S-Tec gekozen vanwege de louter positieve reacties van MT 09 bezitters.
 
Ik heb de ECU van mijn MT 09 uit 2014 vorige maand door S-Tec onder handen laten nemen. Helaas nog niet kunnen rijden. Service was in ieder geval goed en ECU was binnen enkele dagen terug in huis:). Ik heb ook voor S-Tec gekozen vanwege de louter positieve reacties van MT 09 bezitters.
Whaaaaat....hoe dan!? Zelfs niet even de straat op en neer... Ik zou niet te houden zijn.
 
Ik ben nu bijna 1000 km onderweg met mijn MT uit 2014 (staat al wel 34K op de teller). Het lijkt echter dat hij tussen de 3000 en 4000 toeren een beetje rukkig loopt. Het toerental blijft mooi stabiel, maar voor mijn gevoel lijkt hij mechanisch een beetje te schokken. Zit misschien tussen de oren, maar misschien hier bekent?

Las trouwens in de motoplus dat 1 op 30 haalbaar is8)7 Ik rijd ongeveer 1 op 16, maar mag graag het gas opendraaien. Wat is jullie gemiddeld verbruik?
1548100116011.png
 
Ik ben nu bijna 1000 km onderweg met mijn MT uit 2014 (staat al wel 34K op de teller). Het lijkt echter dat hij tussen de 3000 en 4000 toeren een beetje rukkig loopt. Het toerental blijft mooi stabiel, maar voor mijn gevoel lijkt hij mechanisch een beetje te schokken. Zit misschien tussen de oren, maar misschien hier bekent?

Las trouwens in de motoplus dat 1 op 30 haalbaar is8)7 Ik rijd ongeveer 1 op 16, maar mag graag het gas opendraaien. Wat is jullie gemiddeld verbruik?
Bekijk bijlage 1349505

Ik reed altijd zo'n 1 op 18 tot 1 op 20.

Dat nukkige zat er bij mij altijd al in... Ik heb nog steeds geen idee hoe je met een MT-09 gewoon 50 moet rijden... Hij loopt pas lekker wanneer je aan het gas trekt :9
 
mijn gemiddelde verbruik was 1:23 maar ik gebruikte hem vaak voor woon/werk en ik heb nooit zoveel haast om op het werk te komen en smiddags was ik blij als ik gewoon 80 kon rijden waar ik 80 mocht door de drukte
 
Ik rij maar een goie 200km met een tank. In de bergen is het vaak al tegen 170-180km dat reserve op springt.. Wel al een 30km gereden op reserve zonder stil te vallen :P
 
De reserve springt indd al snel aan! Je kan dan nog een heel stuk rijden, maar ik word er toch altijd een beetje zenuwachtig van.
 
Ik reed altijd zo'n 1 op 18 tot 1 op 20.

Dat nukkige zat er bij mij altijd al in... Ik heb nog steeds geen idee hoe je met een MT-09 gewoon 50 moet rijden... Hij loopt pas lekker wanneer je aan het gas trekt :9
Same here.

Ik rij maar een goie 200km met een tank. In de bergen is het vaak al tegen 170-180km dat reserve op springt.. Wel al een 30km gereden op reserve zonder stil te vallen :P

Dan had je niet veel meer over...

35,3km om precies te zijn-O-
Iig met mijn rijstyle.....:]

Iets met proefondervindelijk..;)
Dat heb ik ook al meegemaakt... Maar bij mij was het 37km, ik heb de laatste 10km zeer voorzichtig gedaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan