Yamaha FZR600 25 kw

ToMB5

MF'er
28 aug 2010
62
4
Haarlem
Hierbij bied ik mijn kortstondige liefde aan,
een Yamaha FZR 600 3HE uit 1993, 25KW op kenteken.

Met pijn in mijn hart moet ik haar weg doen, in eerste instantie gekocht voor de vakantie maar uiteindelijk toch wat langer gehouden, ze rijdt zo heerlijk!

Kleur rood/wit
Achterband 90% en voorband ong. 50%
Ketting/tandwielen in goede staat
Remblokken en schijven in goede staat
Originele kuipen + Monozitje
Kleine knipperlichten voor + achter

Ong. 2500 km geleden Olie + oliefilter, Koelvloeistof, Remvloeistof vervangen, de ketting gesmeerd (dit is overigens natuurlijk daarna nog vele malen herhaald).

Ik heb de motor samen met mn oom nagekeken, hij is motorfietsmonteur bij Motoport.

Een heerlijke motor voor de beginner, maar ook voor de wat meer ervaren motorrijder is het een erg plezierige motor om op te rijden. Door zijn lage gewicht en toch aardig vermogen een super stuurfiets! Helaas moet ik hem wegdoen, ik ga in februari naar australië en ik wil daar een aantal maanden gaan motorrijden en het land verkennen
full

full

full

full

full



Kom gerust een kijkje nemen, maar wel even een belletje van tevoren alstublieft.
0681730602

De koffie staat klaar!
 
Hallo allemaal,

klote telfort, mn internet lag er ff een paar daagies uit...
De vraagprijs is zoals gezegd 1050, maar een goed bod is altijd welkom, het is tenslotte een vraagprijs.

Hij is 25kw op kenteken, maar ik betwijfel of hij dat ook daadwerkelijk is..
In ieder geval geen probleem met verzekeren, en je kan voor zeer weinig een kitje kopen op internet..

bel gerust of stuur een pm
 
Hallo allemaal,

klote telfort, mn internet lag er ff een paar daagies uit...
De vraagprijs is zoals gezegd 1050, maar een goed bod is altijd welkom, het is tenslotte een vraagprijs.

Hij is 25kw op kenteken, maar ik betwijfel of hij dat ook daadwerkelijk is..
In ieder geval geen probleem met verzekeren, en je kan voor zeer weinig een kitje kopen op internet..

bel gerust of stuur een pm

Mijn 25kwtje ging 200 top ;) Ding was erg begrenst, werd er geregeld uitgereden door een bandit 600 :+

Maar, wel echt top fietsen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan