Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kleppen moeten inderdaad bij 40.000 gesteld of gecontroleerd worden maar dat dit een kwaal van een AS is dat is klinkklare onzinMaar wat pas echt een goeie investering was, was het kleppen stellen. Dat hoeft officieel pas bij 40.000 km, maar ik heb het dus laten doen bij 33.000 km. Wát een verschil! Motor snort weer soepel en regelmatig en belangrijker: hij slaat niet meer af bij stationair toerental! Een (AS-)kwaal waar ik al een tijdje mee zat en waar ik onderhand dacht mee te moeten leven. Het is voorbij!
Wat een prachtmotor is het weer nu! Ik wil nooit meer iets anders!
Kun je ook onderbouwen waarom je de GTR liever hebt dan de FJRAf en toe als ik echt niks te doen heb lees ik bij de concurrent even het topic door.
En iedere keer wordt ik weer blij dat ik de GTR gekocht heb.
Jullie hebben niks aan deze info tot je de FJR gaat inruilen.
Dan ga je hier aan denken
Kleppen moeten inderdaad bij 40.000 gesteld of gecontroleerd worden maar dat dit een kwaal van een AS is dat is klinkklare onzin
mijn kleppen zijn gedaan bij 40.000km en heb er niets van gemerkt.
En dat telt, het is een heerlijke motor, ik rij dezelfde, maar hoe dan ook: míjn probleem is nu opgelost en míjn AS rijdt nu pas zoals het al 4 jaar had gemoeten. Dus, onzin of niet, ik ben er blij mee!
Heb ik er onlangs ook laten leggen, de EVO GT uitvoering. Superbandenmpr 4GT had ik ook op de fjr, goed bevallen,stuurt prima. maar toch minder geschikt op een zware motor, die ook nog beladen gaat worden, de Bridgestone t30 heb ik er nu opliggen omdat ik er mee naar de noordkaap ga over 1 week, zware bepakking heeft mij er toe bewogen om deze banden te gebruiken, de T30 zijn steviger,
mpr 4GT had ik ook op de fjr, goed bevallen,stuurt prima. maar toch minder geschikt op een zware motor, die ook nog beladen gaat worden, de Bridgestone t30 heb ik er nu opliggen omdat ik er mee naar de noordkaap ga over 1 week, zware bepakking heeft mij er toe bewogen om deze banden te gebruiken, de T30 zijn steviger,
Als je meer info over de 2016 FJR wilt zou je hier eens kunnen kijken: www.fjr-club.nlIk heb dan wel interesse om na mijn GTR een FJR aan te schaffen
Wel had ik gehoopt om hier verhalen van eigenaars v/h 2016 - model te vinden. Tot nu toe valt het blijkbaar wel mee met de aanschaf van het nieuwe model.
In Belgie stimuleren ze ook de verkoop alvast niet door enkel het AE en AS-model te verkopen. Startprijs : Bijna 20 000 euro's...
Hopelijk is in 2017 de gewone FJR1300A weer leverbaar.
Verder wel tevreden met de GTR, vandaag ga ik nog nostalgische MPR2's laten monteren. Zal wel beter zijn dan de OEM BT21.