XVS1100 uitlaat advies

City-dweller

MF'er
2 mei 2015
31
0
Wateringen
Beste allemaal,

De laatste paar jaar met jonge kinderen veel te weinig op de motor gezeten maar het begint weer aardig te kriebelen. Nu overweeg ik mijn Yamaha Dragstar 1100 Classic toch eens onderhanden te nemen. De planning:
-ombouwen tot bobber
-oliefilter verplaatsen
-forward controls
-nieuwe verf/kleuren
-verwijderen AIS
-andere luchtsysteem (?)
-stroom zoveel mogelijk in het frame wegwerken
-andere uitlaten
Etc etc

Nu weet ik nog niet hoeveel ik zelf ga doen en wat ik laat doen door bijv nl-bobbers. Dat

Toen ik de motor kocht zaten er originele uitlaten op met de extra gaten voor iets dieper geluid. Echter nog niet helemaal wat ik zoek en aangezien de looks toch anders gaan worden zoek ik nieuwe uitlaten. Slip ons of volle pijp.

Doelstelling: mooi diep geluid zonder absurde herrie. Nette motor met diep geluid zonder gehoorsbeschadiging dus.

Ik heb een tijdje in het centrum gewoond en heb het niet zo met de echte open pijpen. (Persoonlijke mening ..... )

Tips (of juist wat niet te kiezen) is altijd welkom.
 
Chips, mijn verwijzing naar een ander verbouwtopic was van nul waarde :$

Er word bijna alleen gestript, niet verbouwd. Whoeaaa, wat een blunder_O-
 
Ach, als je het spatbord van de Classic erafhaalt en een ander terugmonteerd heb je vooral gestript. Dat monteren telt bijna niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan