Dat zwart met rode is cker heel mooi, maar past nie bij mijn kleur. Ik ga maar es photosjoppen anders toch maar spuiten dan denk ik(Afbeelding)
Dat dus......
Ik denk dat het uiteindelijk toch gewoon de bijna originele sticker (2) gaat worden maar ik ben er nog niet helemaal uit. 3 en 4 zijn ook nog niet helemaal zoals ik ze in gedachten had.
O ja, foutje bedanktZoals ik vorige week al zei ben ik sinds 1 1/2 week ook ST bezitter, dus vin ik met dat weinig nog wel mee vallen toch?
Ze verkopen exact dezelfde artikelen, soms zelfs zelfde bestelnummers, alleen tegen een hogere prijs en schrijven ze soms dubbel af, en dan kun je echt heel lang op je poen wachten, t zelfde als bij retourenVoor de huis-tuin en keukenspullen voldoet motozoom prima hoor. Heb er vorige week nog een (Louis)hoes en een btje degelijk slot vandaan gehaald dus zo erg zuigen ze niet met dit soort artikelen
Staat op dezelfde pagina onderaan, zo'n grote vink toffe dingen maar ik vindt ze te groot qua opslag als je ze niet gebruikt.[...]
Das idd een aardige lift! daar kan ik wel eens een kijke nemen. Waar is die mini-lift te krijgen die jij graag wil?
daarom ga ik er ook zelf langsZe verkopen exact dezelfde artikelen, soms zelfs zelfde bestelnummers, alleen tegen een hogere prijs en schrijven ze soms dubbel af, en dan kun je echt heel lang op je poen wachten, t zelfde als bij retouren[...]
je schuift die dingen idd niet ffkes ergens zo makkelijk onder. Maar die kleinere ziet er cker goed uit. Op die foto lijkt het me dat je hem moet verankeren, dus is voor mij dan geen goede optie. Die superaktie is trouwes ook vrij lomp zo te zien, maar tis dan ook eigenlijk een motor/Harley lift en as je die ken stallen moet je ook wel ruimte hebben.Staat op dezelfde pagina onderaan, zo'n grote vink toffe dingen maar ik vindt ze te groot qua opslag als je ze niet gebruikt.
Dat zwart met rode is cker heel mooi, maar past nie bij mijn kleur. Ik ga maar es photosjoppen anders toch maar spuiten dan denk ik3 en 4 zijn een heel leuk concept. Is iig heel origineel!
Volgens mij zijn de velgen gewoon aluminium en dat bloemkoolt als de zenuwen, t is de beschermende blanke laklaag die wsch beschadigt is, dus gewoon lakken.
Enne zwart zie je t minste snel vuil op maar krassen des te makkelijker, ik doe liefst blanke alu kleur wegens minder snel zichtbare krassen en beter zien wanneer je ns moet cleanen
In welke kleuren wil je de stickers hebben?Maareh, als ik het goed heb heeft Baffo nog een zwarte tank te koop die er erg goed uitziet, is mischien wel een mooie combi met jou grijze plastieks.
ik ga eerst die stickerts er es afpulken en die kappen een btje fatsoeneren. de vorige(-vorige) bewoner heeft er kit 8er geplakt tegen verder doorbarsten en is dus niet zo mooi gemaakt. ps, hoe heb jij ze nou erafgehaald??
ik zal de fohn van me vriendin wel ff stiekum pikken. Verfbrander lijkt me iets te agressief op kunstof en afbijt laat ik ook liever staan. Weet ik iig wat ik het weekend te doen hebidd afpulken, ik kan je niet echt een handige tip geven. Ik ben er ook wel even mee bezig geweest. Als je geluk hebt komt het er met grotere stukken tegelijk af maar waarschijnlijk gaat het met hele kleine stukjes tegelijk. Warm ging wel beter als koud, bij koud scheurde het sneller.
ik zal de fohn van me vriendin wel ff stiekum pikken. Verfbrander lijkt me iets te agressief op kunstof en afbijt laat ik ook liever staan. Weet ik iig wat ik het weekend te doen heb
ja, had ik door maar wil het toch ook ff proberen (eigenwijs? jah..Van de tank lukt bij mij niet maar dat was wel duidelijk hoop ik? er zit daar een laklaag overheen, 1 van de redenen dat ik die bagster erover heb. Als je m toch over gaat spuiten maakt dat niet uit maargoed.
daarom ga ik er ook zelf langswoon er 20 minuten vandaan.je schuift die dingen idd niet ffkes ergens zo makkelijk onder. Maar die kleinere ziet er cker goed uit. Op die foto lijkt het me dat je hem moet verankeren, dus is voor mij dan geen goede optie. Die superaktie is trouwes ook vrij lomp zo te zien, maar tis dan ook eigenlijk een motor/Harley lift en as je die ken stallen moet je ook wel ruimte hebben.
Zou hij wel passen onder een ST?
Volgens mij is het toch maar een dun laagje aluminium, want ik zag duidelijk twee soorten metaal bij die beschadiging en bij het opschuren ervan. Hard aluminium(ofzo) en zacht magnesium (ofzo). Het aluminium krulde wat op en het oxiderende magnesium holde de velg wat uit, waardoor een soort kom ontstond die ik heb gevuld met plamuur. Als je goed kijkt kun je nog een klein randje zien van het opstaande aluminium.
ja, had ik door maar wil het toch ook ff proberen (eigenwijs? jah..) . dat wordt wel de verfbrander of stickerverwijderaar denk ik maar dat leek me geen strak plan voor de kappen
ach, ik ga het gewoon proberen. Ga toch ook met die kappen aan de gang en wie weet lukt het. btje klooien in het weekend anders moet ik toch maar familieverplichtingen doen, zo heb ik een mooi excuusGa jij ff moeilijk doen ipv een tank kopen van 75€ waar dat allemaal al is gedaan...
ach, ik ga het gewoon proberen. Ga toch ook met die kappen aan de gang en wie weet lukt het. btje klooien in het weekend anders moet ik toch maar familieverplichtingen doen, zo heb ik een mooi excuusEn als het niet lukt dan weet ik je te vinden! mits iemand anders me dan al voor is geweest natuurlijk..
als je site actueel is dan heb je nog wel wat liggen he? morgen gaat die 8errem van mij eraf, als ie erg rot is dan heb je wellicht iemand gevonden voor die van jouIk hoop dat ik t allemaal snel verkoop maar de laatste items gaan een stuk langzamer als gehoopt, de echte krenten uit de pap zijn t eerste weggegaan uiteraard. Nog ff wachten op ebay en kan ik de boel internationaal gaan aanbieden.
als je site actueel is dan heb je nog wel wat liggen he? morgen gaat die 8errem van mij eraf, als ie erg rot is dan heb je wellicht iemand gevonden voor die van jouZo blijven er wel een hoop onderdelen binnen de xtz community dus echt kwijt ben je hem dan niet
oh, dat valt niet tegen! lijkt idd meer dan dat het is. Zou mij wel aan het hart gaan hoor, maar ik ben ook iemand die nooit wat weg doetLijkt veel omdat een complete fiets veel onderdelen heeft, ik zit al op 2/3 (prijstechnisch) qua verkocht.
En even tussendoor iets wat Tenererene me vertelde nav zn telefoontje met Aart Nolen: koppelingsveren vervangen in een korf kan en zou ong 100€ kosten. Maar bij een (XTZ)660 is dat gedaan en alsnog blok in de soep gelopen.
Die korf ga ik vrijdag ook ff open trekken. 100 eurie is nog altijd minder dan 600 voor een hele nieuwe korf maar dus nog steeds geen garantie! pff.
Hoe zit het nou precies met die korf van een tdm? past die nou? en vanaf welk bouwjaar moet de korf dan precies zijn?
zag laatst ook die handleitung voor die aanpassing maar daar worden de veren toch ook niet vervangen? confusing allemaal
En even tussendoor iets wat Tenererene me vertelde nav zn telefoontje met Aart Nolen: koppelingsveren vervangen in een korf kan en zou ong 100€ kosten. Maar bij een (XTZ)660 is dat gedaan en alsnog blok in de soep gelopen.
too bad. (lucky Tenerene)
haha, tja, wat staat mooi met grijs en is niet turqoise? roze??(lekker mannelijk)
haha, tja, wat staat mooi met grijs en is niet turqoise? roze??(lekker mannelijk)
Mooi roze is niet lelijk
... enne, niet teveel poetsen die fietsda's voor watjes en chroomboys
ik las ergens 600.... nah, blijft een hoop geld maar goedkoper dan een nieuw bloknieuwe buitenkorf (3VD-16150-10) is € 370,30 incl. btw, koppelingsdekselpakking € 7,75 en borgplaat € 1,80 bij Hans van Wijk Motoren in Zoetermeer.
dus schiet je er dan wat mee op?Met deze aanpassing wordt een uitboring in de binnenkorf bedoeld en heeft idd. niks met vervanging van veren in de buitenkorf te maken.
excuus...Ténérérené is de naam en denk aan de égusSuperrené mag ook...
210 kost ie daar, maar moet er nog ff over nadenken. Zat ook te denken aan een liftjeDie middenbok is idd. kwaliteit en dat heeft zijn prijs, ik geloof dat evamotor.nl er nieuw € 225 voor vraagt.