XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukepro3 heeft het zadel in een geheel gekocht via eBay. Was nieuw bij een zaak te koop. Met de spaakstrips ben ik vrij lang mee bezig geweest. Ik heb ze erop gedaan terwijl de wielen nog onder de motor zaten. Helaas geen apparatuur of werkbank waar ik mijn motor op kon zetten. Het was een karwei maar dan heb je ook vind ik zelf een mooi resultaat.
 
Mooi ding zeg! waar heb jij je zadel gekocht? in zijn geheel of alleen de omtrek?Je rimstriping is ook echt vet, heb zelf ook een oranje en ben echt aan het twijfelen wat ik met de velgen ga doen.. vind sowieso spokeskins erg vet om het mooi en strak te maken ( worden oranje en zwart ) maar wil verder nog wat op de velg aan rimstriping of iets in die richting.

Ik heb nog zon setje velg stickers liggen alleen zijn ze wel camo. Zie de foto. 30 incl verzend kosten zijn ze voor jou.
full
 
Ik heb er nu ook spokeskins op zitten
Half zwart half oranje. Heb de wielen em remschijf voor er wel afgehaald. Vond het anders echt kut werk.
 
Vandaag voor t eerst weze rijden met hyperpeo voor veren. Wat een verschil super stug en chill voor op de weg. Ook met remmen heel vast. Echt een aanrader. Me balhoofd is ook weer super smooth.
 
Heeft er iemand van jullie nog een o ring nodig voor de pijl stok van de xt660? Heb er nog een paar liggen namelijk...... Ik had er een besteld maar die ringen gaan per vijf vandaar. Groetjes Melissa
 
Vandaag voor t eerst weze rijden met hyperpeo voor veren. Wat een verschil super stug en chill voor op de weg. Ook met remmen heel vast. Echt een aanrader. Me balhoofd is ook weer super smooth.
beter, kan ook echt niet wachten om ze te bestellen. *O*
 
Ik heb trouwens nog paar dingen liggen voor de verkoop:
-Voorvork spacers voor stuggere voorveren
- dna stage 2 cover rvs.
- fuel mod
- achterspatbord/kentekenhoider

Mocht je interesse hebben reageer maar. prijs komen we wel uit.
 
Nieuwprijs is €37.50 wil er eigelijk minimaal €25 voor. Hij is 1 keer gepast voor de foto verder nog helemaal nieuw.
 
De rvs cover is niet alleen een leuk bling dingetje maar omdat het stevig is zorgt het ervoor dat het ook je stage 2 beter aandrukt op je luchtfilterhuis. Hij sluit beter aan dan met 4 schroeven die een rubbere filter vast klemmen.
 
Beste allemaal,

Ik ben nieuwe hier op het forum maar rijd al sinds de zomer op een XT660X uit 2014. Echter heb ik het hele forum doorgezocht maar kan er niets over vinden. Welke van de twee lampen moet nou dimlicht geven in het donker? Hoe zit dit precies? Tot nu toe brand allemaal mijn onderste (de kleine) lamp in mijn koplampunit. Grootlicht doet het wel.

Hopelijk kan iemand hier mij verder mee helpen.
 
Beste allemaal,

Ik ben nieuwe hier op het forum maar rijd al sinds de zomer op een XT660X uit 2014. Echter heb ik het hele forum doorgezocht maar kan er niets over vinden. Welke van de twee lampen moet nou dimlicht geven in het donker? Hoe zit dit precies? Tot nu toe brand allemaal mijn onderste (de kleine) lamp in mijn koplampunit. Grootlicht doet het wel.

Hopelijk kan iemand hier mij verder mee helpen.

In je koplamp moeten 3 lampjes kunnen branden. Stadslicht(het kleinste zwakste lampje icm dimlicht icm met groot licht. En je dimlicht zit in de zelfde lamp als groot licht. Zitten 2 gloeidraadjes in
 
De rvs cover is niet alleen een leuk bling dingetje maar omdat het stevig is zorgt het ervoor dat het ook je stage 2 beter aandrukt op je luchtfilterhuis. Hij sluit beter aan dan met 4 schroeven die een rubbere filter vast klemmen.

Ik heb u een privé bericht gestuurd. Groeten Melissa
 
Ik heb voor de liefhebber originele xt660X handkappen met spoilertjes te koop. Het gaat om de acerbis rally pro handkappen met Yamaha logo aan de voorkant. Tevens heb ik ook nog een k&n stage 1 luchtfilter te koop.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig nog 1 DB killer over passend op de dubbele Akrapovic uitlaten?
 
Allereerst een gelukkig nieuwjaar allen!

Ik kocht mijn XT660x afgelopen September en heb het een en ander gecustomized! Foto's:

Zo kocht ik de motor, helemaal standaard

38712396324_76a20a93a9_z.jpg


Alle Alu delen naar de coater gebracht

25550078448_8e412d46eb_z.jpg


Leovince eronder plus de gecoate delen;

39390173172_d634bdd6a4_c.jpg


LED knipperlichten + achterlicht

27643393789_8a14601d52_z.jpg


Korte kentekenhouder gefixt. Heb inmiddels ook een 'luxe' kentekenplaat gemonteerd

38712321804_0086a3afbe_c.jpg


Koplampkap ook weer gefixt. Gelijk maar een originele sticker erop geplakt.

39390101362_84bc9dd2a0_c.jpg



Ik zit alleen nog te kijken of ik voor een setje Akrapovic uitlaten ga of niet. Leo's klinkt mooi maar ik vind dat de Akra's een mooiere diepe sound heeft. Ik weet het nog niet! :?
 
Ik zit alleen nog te kijken of ik voor een setje Akrapovic uitlaten ga of niet. Leo's klinkt mooi maar ik vind dat de Akra's een mooiere diepe sound heeft. Ik weet het nog niet! :?

Een mooie motor. Wat betreft het geluid. Heb jij je snorkel al eruit gehaald> Dat geeft ook al een mooier donkerder geluid. Een erg goedkope manier om eens te proberen i.p.v. Akrapovic.
 
Een mooie motor. Wat betreft het geluid. Heb jij je snorkel al eruit gehaald> Dat geeft ook al een mooier donkerder geluid. Een erg goedkope manier om eens te proberen i.p.v. Akrapovic.

Met DNA Stage 2 heb je nog meer gebrul onder je kont. Ik heh heb stage 1 en 2 icm akras met aangepaste db killers. Maakt genoeg gebrul onder me reed xd
 
Ik heb een vraag voor de XT experts. Ik ben aan het rondkijken om weer een eigen motor te kopen en na een XTX te hebben gehuurd ben ik mij voornamelijk op dit model aan het focussen.

Gisteren ben ik bij een XTX gaan kijken en deze bleek optisch wel aardig wat aandacht nodig te hebben. Nu geeft mij dat mogelijk de kans om relatief goedkoop een XT aan te schaffen en er zelf wat moois van te maken. Van de meeste zaken weet ik ongeveer wat ik kwijt ben, behalve het blok.

Deze XT is door een eerdere eigenaar (vermoed ik) gebruikt in de winter en / of buiten gestald. Hierdoor zijn er o.a spaken verroest en is de verf van het blok in slechte conditie. Nu lees ik op andere fora's dat dit laatste vaker voorkomt bij XT's maar ik vraag mij af wat het zou kosten om dit weer netjes te krijgen. Helaas ben ik niet dusdanig handig om zelf het blok uit de XT te halen en in delen aan te leveren of zelf te spuiten en mis ik hier ook de ruimte voor.

Zijn hier mensen die last hebben gehad van slechte verf op het blok? Hoe is dit opgelost en wat koste dit ongeveer? Of weet iemand misschien een bedrijf die dit kan doen? Heb hier zelf naar gezocht maar nog niets kunnen vinden.

full
 
Ik heb een vraag voor de XT experts. Ik ben aan het rondkijken om weer een eigen motor te kopen en na een XTX te hebben gehuurd ben ik mij voornamelijk op dit model aan het focussen.

Gisteren ben ik bij een XTX gaan kijken en deze bleek optisch wel aardig wat aandacht nodig te hebben. Nu geeft mij dat mogelijk de kans om relatief goedkoop een XT aan te schaffen en er zelf wat moois van te maken. Van de meeste zaken weet ik ongeveer wat ik kwijt ben, behalve het blok.

Deze XT is door een eerdere eigenaar (vermoed ik) gebruikt in de winter en / of buiten gestald. Hierdoor zijn er o.a spaken verroest en is de verf van het blok in slechte conditie. Nu lees ik op andere fora's dat dit laatste vaker voorkomt bij XT's maar ik vraag mij af wat het zou kosten om dit weer netjes te krijgen. Helaas ben ik niet dusdanig handig om zelf het blok uit de XT te halen en in delen aan te leveren of zelf te spuiten en mis ik hier ook de ruimte voor.

Zijn hier mensen die last hebben gehad van slechte verf op het blok? Hoe is dit opgelost en wat koste dit ongeveer? Of weet iemand misschien een bedrijf die dit kan doen? Heb hier zelf naar gezocht maar nog niets kunnen vinden.

[afbeelding]

Ik denk dat iedereen met een xt daar wel last van heeft.
De ene iets erger als de ander. Zo heeft mijne ook extra wat inslag aan de onderkant/voorkant en plekken zoals u heeft. Maar ik stoor me er nog niet echt aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan