XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze fototje van de kast

full
 
19/6 - XT Meeting!

Adres: Hertogswetering 169, 3543 AS Utrecht

12:00

zijn inmiddels al 7 die aanwezig zijn. hopelijk wordt het net zo leuk als vorig jaar!



Oh en mijn XT is inmiddels zwart }) :9~

2qdd9tv.jpg
 
Laatst bewerkt:
19/6 zit ik in het buitenland '(

Maar verder hele mooie fiets! *O*
Mag ik vragen wat jij nu voor een kappensetje betaald hebt?

Toen ik mijn kocht 3 jaar terug heb ik 180 euro betaald, maar zijn ze niet veel duurder geworden?
 
Laatst bewerkt:
19/6 zit ik in het buitenland '(

Maar verder hele mooie fiets! *O*
Mag ik vragen wat jij nu voor een kappensetje betaald hebt?

Toen ik mijn kocht 3 jaar terug heb ik 180 euro betaald, maar zijn ze niet veel duurder geworden?

Ik heb ze tweedehands gekocht. Hebben op een xt gezeten met 10.000km erop, zitten bijna geen krasjes op incl. zadel heb ik er 150 voor betaald. Vind alleen het zadel niet zo mooi. dus wellicht dat ik die opnieuw laat bekleden ergens deze zomer!

Ook een deze dagen me passagierstepjes en heelplaatjes laten coaten in het zwart. dan is ie wat mij betreft af!
 
!!!xt660x meeting 2016!!!

Morgen is het zover! We verzamelen om 12:00 uur bij de MacDonalds op de Hertogswetering 169 te Utrecht.

Het plan is om met zijn allen een stukje te gaan touren, een hoop teringherrie te maken en hier en daar een fotootje te schieten.

Was je tot vandaag niet van plan te komen, maar heb je last minute toch een middagje vrij? Gewoon om 12 uur naar de Mac komen!!!
 
Laat ik hier eens wat leven in het topic blazen...
Sinds afgelopen zaterdag ook de trotse eigenaar van een XT660X uit 2009

Voorzien van Akra's,een renthal stuurtje en de golden rims...
Binnenkort sowieso ff die taartschep eraf en die Mickey Mouse spiegels,maar eerst ff genieten :)

13533222_1277885895572593_1708149350495550060_n.jpg
 
Laat ik hier eens wat leven in het topic blazen...
Sinds afgelopen zaterdag ook de trotse eigenaar van een XT660X uit 2009

Voorzien van Akra's,een renthal stuurtje en de golden rims...
Binnenkort sowieso ff die taartschep eraf en die Mickey Mouse spiegels,maar eerst ff genieten :)

[afbeelding]

Mooie kleuren combi en complete fiets. Mooi ding.
 
Van de week heb ik hem eindelijk opgehaald,vanwege de regen niet nog niet echt een fatsoenlijke foto kunnen maken,maar vanavond ff tussen de buien door mn kans gepakt :Y

2
 
Hahaha je heb helemaal gelijk,de tail tidy is al besteld,en de Mickey Mouse oren gaan er ook zeker vanaf...
Wat voor spiegels zijn dat die jij erop heb?

De spiegels die ik heb komen uit een fietsen winkel. Het merk van deze weet ik niet maar ken wel een ander merk zefal spy volgens mij
 
Heeft iemand nog een setje standaard dempers over? Zoek wel een net setje. Stuur even een PM. Dit omdat mijn Laser Pro-Duro dempers er af gaan. Deze zijn ook te koop en standaard dempers met bijbetaling kan over worden gepraat. Dempers zijn zgan
 
Hallo Allemaal,

Ik zit al een hele tijd te twijfelen,
ik ga binnenkort een nieuwe motor kopen,

nou heb ik 3 motoren op het oog waaronder 1 xt660

wat zijn de voordelen van zo xt660
zijn ze betrouwbaar ?
kunnen ze snelweg kilometers aan ?

trouwens Mrglennktm ik ben een beetje verliefd op jou motor haha
die is kwa uiterlijk gewoon perfect,

Iedergeval Bedankt !
 
wat zijn de voordelen van zo xt660

Voordelen ten opzichte van een 'echte' supermoto (de xt660x is een combi tussen een toer en supermoto:
- betrouwbaar;
- weinig onderhoud;
- goedkoop in onderhoud;
- je kan er makkelijk een dag op rijden (zonder dat je er een ijzeren kont voor nodig hebt)
Nadelen:
- een relatieve zware motor (kg);
- minder pk's;

zijn ze betrouwbaar ?

Ja. Dit type blok is een betrouwbaar blok. Er zijn er die op +100.000km zitten, enkele hebben bijna 200.000km gedraaid. Zie: Whats the highest Mileage on XT660X?? - .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :.

kunnen ze snelweg kilometers aan ?

Je kan er makkelijk mee op de snelweg. De top ligt ergens rond de 170km/h.
Dan met 120km/h kan het prima. Maar persoonlijk vind ik het niet zo relaxed rijden met die snelheid. Je vangt veel wind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan