XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

Als ik hem toch zo ver uit elkaar zou hebben zou ik me bovenste kroonplaat en T-stuk zwart laten coaten

Kroonplaten wil ik ook laten cera coaten. Maar dan moeten er nieuwe lagers op of helemaal afplakken etc. Geen zin in nu.
Project is al veel duurder geworden dan gepland.

Wss volgende winter balhoofd vervangen want zag al wat slijtage sporen. Gaat nog wel soepel. En dan wil ik em brons achtig laten ceracoaten. Om een idee te geven. Op youtube heeft "cameron niemela" een video staan van kroonplaten ceracoaten in brons. Echt gave kleur.
 
Kroonplaten wil ik ook laten cera coaten. Maar dan moeten er nieuwe lagers op of helemaal afplakken etc. Geen zin in nu.
Project is al veel duurder geworden dan gepland.

Wss volgende winter balhoofd vervangen want zag al wat slijtage sporen. Gaat nog wel soepel. En dan wil ik em brons achtig laten ceracoaten. Om een idee te geven. Op youtube heeft "cameron niemela" een video staan van kroonplaten ceracoaten in brons. Echt gave kleur.

Ziet er mooi uit. En dat kleurt mooi met het blauw van je motor
 
Zo hele voorvork zit erin en heb van maatje hele facelift koplamp gehad. Moet wel de beschadigingen nog wegwerken.
Of heeft iemand dat koplamp kapje tekoop?

Net me 2 akra's verkocht. Dus binnekort ergens de 2-1 carbon akra systeem van otr bestellen.

Ik heb ook nog wat xt onderdelen tekoop
Zie marktplaats.
Onderandere:
*Zijstandaard
*rempedaal
*schetsplaten
*fatbar en risers in het grijs
* zwart stuur
*voorpoten grijs
*voorveren oud en nieuw model veren


20181221_162619.jpg
20181221_162608.jpg
 
Ze zien er wel strak uit, die hyperpro voorvorken.
Staat voor 2019 helaas al wat op de planning, maar 2020 dan maar eens kijken ;)
 
Klopt, en ik heb voor volgens mij ook Hyperpro's zitten ja.

Maar nu wil ik ze zwart ;)

Gwn zwarte spuitbus erop. Ik heb geen speciale hyperpro poten. Gwn poten van 2010 model.

Heb je voorvork olie wel is vervangen? Das zeker een aanrader. Dat gebeurd bij niemand en zit vaak hele drap laag onderin. Die van mij is 100% uitelkaar geweest en helemaal weer fris.
 
Zo het is even tijd voor een bijna af foto.

Er gaan nog paar dingen veranderen. Wat op de planning staat is:
Otr asbescherming
Otr stuur clamps zwart
Fatbar zwart
Otr 2-1 carbon akra systeem
Bij passende otr 2-1 skidplate zwart
Schetsplaten en duo steps facelift model
Schetsplaten carbon wrappen misschien?
Otr knipper led relais
Misschien nog otr waterpomp cover zwart

En de spiegels moet ik nog monteren maar wacht op de adapters uit china 🧐

Huidige orginele yamaha skidplate staat tekoop op marktplaats, net als alle andere onderdelen die ik over heb na de transformatie.
20181222_164232.jpg
 
Zo het is even tijd voor een bijna af foto.

Er gaan nog paar dingen veranderen. Wat op de planning staat is:
Otr asbescherming
Otr stuur clamps zwart
Fatbar zwart
Otr 2-1 carbon akra systeem
Bij passende otr 2-1 skidplate zwart
Schetsplaten en duo steps facelift model
Schetsplaten carbon wrappen misschien?
Otr knipper led relais
Misschien nog otr waterpomp cover zwart

En de spiegels moet ik nog monteren maar wacht op de adapters uit china 🧐

Huidige orginele yamaha skidplate staat tekoop op marktplaats, net als alle andere onderdelen die ik over heb na de transformatie.
Bekijk bijlage 1343480
Andere stickerset?
 
Gwn zwarte spuitbus erop. Ik heb geen speciale hyperpro poten. Gwn poten van 2010 model.

Heb je voorvork olie wel is vervangen? Das zeker een aanrader. Dat gebeurd bij niemand en zit vaak hele drap laag onderin. Die van mij is 100% uitelkaar geweest en helemaal weer fris.

Ik niet, maar motor pas enkele maanden in me bezit.
Kan even opvragen of het bij de vorige garage is gedaan, die hebben als het goed is een logboek.

Klopt, zwarte spuitbus kan zo gedaan zijn. Met of zonder hyperpro stickers ;)
 
zoooo.. mijn XT is ook verkocht en heb via forumlid MrSemicolon zijn KTM 530 overgenomen.
Eind van de week word alles afgehandeld met mijn XT ( gaat naar een oude jeugdvriend toe in dezelfde woonplaats ) en na oud en nieuw ga ik de KTM ophalen, daar moet ik nog even een auto met trekhaak + kar voor regelen.

Ik blijf wel gewoon meelezen in dit topic want de XT's zijn echt bijzonder fijne fietsen en qua rijden heb ik aardig de limieten opgezocht dus blijf wel hangen voor vragen etc.
 
zoooo.. mijn XT is ook verkocht en heb via forumlid MrSemicolon zijn KTM 530 overgenomen.
Eind van de week word alles afgehandeld met mijn XT ( gaat naar een oude jeugdvriend toe in dezelfde woonplaats ) en na oud en nieuw ga ik de KTM ophalen, daar moet ik nog even een auto met trekhaak + kar voor regelen.

Ik blijf wel gewoon meelezen in dit topic want de XT's zijn echt bijzonder fijne fietsen en qua rijden heb ik aardig de limieten opgezocht dus blijf wel hangen voor vragen etc.


Vind het nogsteeds jammer dat je je xt wegdoet. Maar wel blij dat me ktm bij jou terrecht komt ipv bij iemand die em verwaarloosd. Kan niet wachten op de fotos van wheelies etc.

Over mijn xt. Heb ondertussen zwart fatbar en bar clamps besteld. En me hielplaten carbon gewrapt.

20181224_153237.jpg
 
Zal me bij deze ff voorstellen : Mijn naam is LangenB en ik rij een xt660x uit 2006 in het oranje met zwart wat volgens mij De kleuren combi is.
 
Zal me bij deze ff voorstellen : Mijn naam is LangenB en ik rij een xt660x uit 2006 in het oranje met zwart wat volgens mij De kleuren combi is.

Welkom. We zijn wel benieuwd naar je xtx.
Ik heb ook een Oranje xtx. En vind het ook De mooiste kleur.
 

Bijlagen

  • IMG_20181225_000611.jpg
    IMG_20181225_000611.jpg
    76,3 KB · Weergaven: 23
Welkom. We zijn wel benieuwd naar je xtx.
Ik heb ook een Oranje xtx. En vind het ook De mooiste kleur.
Thanks, mijn xtx is niet zo aangekleed als die van jou maar ik heb hem dan ook pas en de plannen om hem wat meer persoonlijk te maken zijn er zeker.Als ik tzt het een en ander gedaan hebt dan zal ik zeker wat foto's plaatsen.
 
Vandaag de carbon gewrapte schetsplaten erop en de nieuwe type passagiersteps erop. Gelijk voorbochten eraf gehaald. En nu zo snel mogelijk de nieuwe uitlaat bestellen bij otr als ze weer open zijn in januari.
20181227_164126.jpg

20181227_164136.jpg
20181227_164404.jpg
 
Voor wie er interesse in heeft, ik heb nog 2 nieuwe ProBolt schroeven over die teveel zijn besteld.

48373934_363404384463554_8798649966563164160_n(1).jpg

Ideaal voor je kap achter wanneer je de bijrijder handvatten hebt verwijderd:
48368956_2528281330731664_4158046869634678784_n(1).jpg
48357066_2101266916605916_2818581698273345536_n.jpg

Bijna de exact zelfde kleur, lichtgewicht en sterk.

Nieuwprijs is 2,49 per bolt bij ProBolt zelf (verzendkosten uit de UK niet mee gerekend).
Dus mogen beide weg voor 3,50 inclusief verzendkosten.
Hopelijk dat ik iemand er hier blij mee kan maken. Bij mij bevallen ze in elk geval erg goed.


Kunnen uiteraard ook ergens anders voor gebruikt worden:
M8 x 1.25 thread x 25mm Dome head Aluminium bolt.
 
Leuk om alle dingen hier te lezen.
Ik ben vanwege mijn lengte na mijn A2 overgestapt op een xt1200.
Hieronder mijn oude beestje.
58pk en 74nm op de testbank.
Voorvork zelf aangepast met TDM veren. Zelf alles aan gedaan :)
FB_IMG_1508183212541.jpg


20171011_212846.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan