Leuk te lezen dat enkelen onder ons dit wel eens hebben gedaan. En kennelijk met goed resultaat.
Het zal ook wel heel erg afhangen van de aard van de "verbuiging".
Als je op het internet, op afbeeldingen van verbogen kleppen gaat zoeken dan kom je de meest verwrongen exemplaren tegen. (die echt niet te redden zijn)
De "redneck" manier van repareren gaat waarschijnlijk alleen slagen als er sprake is van een klein lichtspleetje tussen klep en klepzitting. (dus van een minimale verbuiging)
Leuk topic ronajon!
(succes met de reparatie)
nou die kunnen ook wel een opknapbeurtje gebruikenZoals beloofd; de foto's
Over rechtheid en bruikbaarheid doe ik, zeker in dit topic, geen uitspraken
Ik heb ze zelf niet gedemonteerd of gecontroleerd, ik heb ze uit een doos met onderdelen gevist die bij mijn XS750 zat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha, zekers!Ik had niet goed gelezen en uitlaatkleppen opgestuurd, komende week stuur ik de juiste op
@Hagasan; pas opknappen als je ze gaat gebruiken toch?
Ik had niet goed gelezen en uitlaatkleppen opgestuurd, komende week stuur ik de juiste op
@Hagasan; pas opknappen als je ze gaat gebruiken toch?
Inlaatkleppen onderweg....
Wel ontvangen, maar nog niet gepast. Eerst (op) vakantie vierenEn, gelukt?
Zijn de zelfde kleppen van de 750.
Nieuw kost rond de €.54,00 incl. btw en is normaal leverbaar
Want?Vesrah zal wel troep zijn zeker... met hun 14 euro in de btw...