Zitten er dezelfde kleppen in als in een XS750? Zo ja, wil ik ff de schuur induiken om te kijken... zo nee blijf ik lekker binnen
ik kijk net even op de site van Vesrah, inderdaad dezelfde als in een XS750
morgen is vroeg zat hoor, wil je niet in de kou de schuur in jagen
Dat is mooi geregeld, succes verder met je XS1100. Kom er zelf nog niet aan toe, moet nog 4 shims bestellen.
2x 185welke maten zoek je?
ik moet straks gaan meten, heb 16 shims in totaal nu. zal vast iets van moeten passen bij je
2x 185
2x 155
alvast bedankt.
weet het zeker, 255 en 285ik laat t weten als ik alles gemeten heb.
volgens mij heb ik trouwens vooral > 250
Dat is mooi geregeld, succes verder met je XS1100. Kom er zelf nog niet aan toe, moet nog 4 shims bestellen.
Zitten er dezelfde kleppen in als in een XS750? Zo ja, wil ik ff de schuur induiken om te kijken... zo nee blijf ik lekker binnen
Bratcafe of zoiets, maar eerst nog een fzr400rr klaar maken en volgend jaar ook nog verhuizen.goed man, nog een xs1100 project. Wat ga je ervan maken ?
zijn ze recht???3 kleppen gevonden, zal morgen ff foto's plaatsen.
zijn ze recht???
Leuk te lezen dat enkelen onder ons dit wel eens hebben gedaan. En kennelijk met goed resultaat.Heb ook wel eens een klep recht gemept 'in 't veld' en motor liep daarna weer ok (tweeklepper).
Zoals beloofd; de foto's
Over rechtheid en bruikbaarheid doe ik, zeker in dit topic, geen uitspraken
Ik heb ze zelf niet gedemonteerd of gecontroleerd, ik heb ze uit een doos met onderdelen gevist die bij mijn XS750 zat.