Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ben bang dat de carbs weer uit elkaar moeten als ik dit zo lees...
Ook met ultrasoon krijg de de zaak niet altijd schoon.De pakkingen voor het andere carbblok komen morgen binnen en morgen gaan de vlotterbakken in ultrasoon want bij 3 ervan zit de sproeieropening dicht en krijg die niet op reguliere wijze open.
Meteen ook een soort van infuusstandaard aangeschaft want klooien met de tank is nix bij afstellen.
Kan vlotterniveau ook verlopen met de jaren ?Ja, haal ze er maar onderuit, maak alles schoon en controleer alles voordat je ze weer monteert. Vergeet het vlotterniveau niet te checken voordat je ze monteert.
Ja, ik.
Hallo allemaal,
Dekt de topic titel de lading of is dit vooral een XJ900 topic geworden, gezien bovenstaande reactie van iemand eerder ?
Ik heb een XJ 700 X Maxim uit 1986, in mooie staat.
Zijn hier meer mensen met een Maxim ?
Of moet ik in het algemene XJ/XS (?) topic zijn ?
Misschien tips voor andere Nederlandse (evt buitenlandse) fora ?
Ik merk dat veel informatieve websites over de XJ 700/750 Maxims intussen uit de lucht zijn.
Er is nog wel een goede informatieve website van een Canadees, maar daar is de laatste 10 jr geen informatie meer bijgekomen.
Jammer dat er geen echte opvolger van de XJ700/750 X Maxims gekomen is.
Een V-max vind ik dezelfde uitstraling hebben, en zijn als het oude model tot 2007 gemaakt.
Maar een V-max is teveel van het goede, als opvolger van een XJ700.
Werd vandaag getipt of een Yamaha FZX750 niet voor me was.
Nou nee dus, ik herken er niks van een Maxim in terug.
Omdat er naar mijn weten geen nieuwere motoren bestaan met het silhouet van een XJ700 X Maxim, blijf ik aan mijn Maxim gebonden. (Tips welkom..)
Rijdt heerlijk, en voor mij als voorrijder van een motorclubje, een heel handige motor waar heel behendig mee te manoeuvreren is.
De motor geeft veel zelfvertrouwen omdat hij goed te beheersen is, en blijft ook stabiel op de snelweg. Alhoewel harder dan 120km op de snelweg niet meer prettig rijdt.
Alleen jammer dat gezien de leeftijd (1985) ik geen verre buitenland toertochten mee aandurf naar bijv Oostenrijk of Italië. Zitten dan ritten bij van 600 km op de snelweg. Dat is echt geen pretje met een Maxim.