WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi weer 2 podiumplekken voor MvdM en natuurlijk daarvan 1 de allermooiste*O**O**O* en Baz heeft na 1 weekend al bijna net zoveel punten als Kyonari na 6 weekends.})
Als de programmering wordt aangehouden vanaf 22u op Eurosport 1 de beide WSBK manches en de WSS.
 
Mooi weer 2 podiumplekken voor MvdM en natuurlijk daarvan 1 de allermooiste*O**O**O* en Baz heeft na 1 weekend al bijna net zoveel punten als Kyonari na 6 weekends.})
Als de programmering wordt aangehouden vanaf 22u op Eurosport 1 de beide WSBK manches en de WSS.

Klopt, vanmorgen na de aankondiging dat ze het wederom niet live uitzonden, zelf gaan rijden. En zojuist de 2e manche gekeken en genoten. Man, man, man, wat was hij (vdM) weer lekker aan het rijden zeg. Het zelfvertrouwen spat ervan af. En ook een mooi resultaat voor Ten Kate idd :t
 
Vanmiddag starten vanaf P2 .....met wereldstart kan hij wat langer z'n banden goed houden hoop ik......meer dan P2 in de race zit er toch niet in , Kawa volgend jaar met een nieuwe fiets en dat zal Yamaha volgend jaar niet doen denk ik , ......dus Davies exit en Michael naast Alvaro *O*

Volgens mij komt Yamaha ook met een nieuwe. Moet wel, want euro 5. Er zijn geruchten over een seamless versnellingsbak, wheelie control met de achterrem en nog wat andere fancy dingetjes.
 
Volgens mij komt Yamaha ook met een nieuwe. Moet wel, want euro 5. Er zijn geruchten over een seamless versnellingsbak, wheelie control met de achterrem en nog wat andere fancy dingetjes.
Hopelijk komt het in 2020. Tegelijk met een nieuw 2-jarig contract voor Van der Mark bij Yamaha. Ben benieuwd wanneer we daar meer over gaan horen...

In de MotoGP zie ik geen kansen meer. Bij blessures zal nu ongetwijfeld ook eerst een beroep op Folger worden gedaan ipv Lowes of Van der Mark.
 
Terecht dat Rea bestraft werd natuurlijk maar waarom (neutrale vraag) Melandri ook ivm die Davies actie?

Niet veel herhaling van gezien maar leek erg op Lorenzo Pedrosa moment vorig jaar (?) in de (nieuwe) pedrosa bocht. Volgens mij was het zelfs dezelfde bocht.
 
Hopelijk komt het in 2020. Tegelijk met een nieuw 2-jarig contract voor Van der Mark bij Yamaha. Ben benieuwd wanneer we daar meer over gaan horen...

In de MotoGP zie ik geen kansen meer. Bij blessures zal nu ongetwijfeld ook eerst een beroep op Folger worden gedaan ipv Lowes of Van der Mark.
Dat verwacht ik ook. En logisch kijk maar eens naar het team van Wilco. Dat staat als een huis. met een 2 tal coureurs die kunnen vechten om top posities.
 
Terecht dat Rea bestraft werd natuurlijk maar waarom (neutrale vraag) Melandri ook ivm die Davies actie?

Niet veel herhaling van gezien maar leek erg op Lorenzo Pedrosa moment vorig jaar (?) in de (nieuwe) pedrosa bocht. Volgens mij was het zelfs dezelfde bocht.
1400490


https://www.racesport.nl/ook-melandri-bestraft-na-incident-met-davies-in-jerez/
 
Davies moet niet zo janken, nu ligt het eens een keer aan een ander dat hij niet presteert maar over hem zelf zal je hem niet snel horen !
Hij zat erg wijd en Melandri zat er erg kort in, volgens mij willen ze beide liever niet crashen en gebeurd het toch.. ik vind het zelf wat zwaar bestraft opzich.

Hoop dat hij ondanks de gridstraf in de sp race alsnog 3 x voor davies eindigd ( die zich mag gaan schamen op die duc zo langzamerhand )
 
Davies moet niet zo janken, nu ligt het eens een keer aan een ander dat hij niet presteert maar over hem zelf zal je hem niet snel horen !
Hij zat erg wijd en Melandri zat er erg kort in, volgens mij willen ze beide liever niet crashen en gebeurd het toch.. ik vind het zelf wat zwaar bestraft opzich.

Hoop dat hij ondanks de gridstraf in de sp race alsnog 3 x voor davies eindigd ( die zich mag gaan schamen op die duc zo langzamerhand )

Waarom mag hij zich gaan schamen? Vooralsnog is Bautista de enige die snel is met die Duc.. Ik heb het idee dat dat ding totaal geen allemans vriendje is. Kon nog wel eens een moeilijkere fiets zijn om mee te rijden dan wij nu vermoeden. Ik krijg telkens meer de indruk dat Bautista's prestaties uitzonderlijk zijn op deze machine en dat het voor de rest een motor is die niet zo gemakkelijk is.
 
Waarom mag hij zich gaan schamen? Vooralsnog is Bautista de enige die snel is met die Duc.. Ik heb het idee dat dat ding totaal geen allemans vriendje is. Kon nog wel eens een moeilijkere fiets zijn om mee te rijden dan wij nu vermoeden. Ik krijg telkens meer de indruk dat Bautista's prestaties uitzonderlijk zijn op deze machine en dat het voor de rest een motor is die niet zo gemakkelijk is.

Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.
 
Waarom mag hij zich gaan schamen? Vooralsnog is Bautista de enige die snel is met die Duc.. Ik heb het idee dat dat ding totaal geen allemans vriendje is. Kon nog wel eens een moeilijkere fiets zijn om mee te rijden dan wij nu vermoeden. Ik krijg telkens meer de indruk dat Bautista's prestaties uitzonderlijk zijn op deze machine en dat het voor de rest een motor is die niet zo gemakkelijk is.

Ik herinner mij nog een interview van Bayliss toen de Panigale 1199R net uit was.
Die zei ook dat de eerste 90% of iets makkelijk te halen was, maar de laatste 10% of iets was heel moeilijk.
2013 had Ducati geen podium, Badovini was 12e en Checa 15e in de eindstand...
 
Waarom mag hij zich gaan schamen? Vooralsnog is Bautista de enige die snel is met die Duc.. Ik heb het idee dat dat ding totaal geen allemans vriendje is. Kon nog wel eens een moeilijkere fiets zijn om mee te rijden dan wij nu vermoeden. Ik krijg telkens meer de indruk dat Bautista's prestaties uitzonderlijk zijn op deze machine en dat het voor de rest een motor is die niet zo gemakkelijk is.

Hij mag zich schamen omdat hij nergens in de buurt komt van een bautista, een bridewell voor t eerst op zo n machine zit en ook gewoon in de punten rijd etc.
Daarbij vind ik het een dikke janker eersteklas maar dat is persoonlijk.

Die duc word heel groots over gedaan en de combi met Bautista werkt ook gewoon ( puur zn rijstijl ), daarbij is Bautista echt wel de beste racer in de SBK paddock en hoort hij wat mij betreft in de Gp's thuis. Wat dat deel betreft ben ik het dus met je eens ;)
 
Waarom mag hij zich gaan schamen? Vooralsnog is Bautista de enige die snel is met die Duc.. Ik heb het idee dat dat ding totaal geen allemans vriendje is. Kon nog wel eens een moeilijkere fiets zijn om mee te rijden dan wij nu vermoeden. Ik krijg telkens meer de indruk dat Bautista's prestaties uitzonderlijk zijn op deze machine en dat het voor de rest een motor is die niet zo gemakkelijk is.
Of de v4r leunt heel dicht aan bij motogp machine en is dat de reden dat Bautista er meer ken uithalen. Als je snel bent op een duc motogp dan zal dit ook wel lukken voor hem.
 
Klopt, Loris rijd normaal met Ls2 helm maar die is ( in zijn maat) nog niet goed gekeurd.

Ze keuren nu deus helmen ook op maat.
 
In de baas z’n tijd is het betaald motor-forumen, heb je -in theorie- meer vrije tijd over! :+
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan