WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, hoi. Seizoen voelt lang. 6 races gehad nu en mis behoorlijk de spanning.

Maar over die Duc; de rest bereikt er niet zo veel mee dus is de combinatie met Bautista dan zo ontzettend sterk? Is natuurlijk ook geen pannenkoek.
Bautista is gewoon niet te verslaan op die duc en de andere ducs zijn gewoon stukken langzamer

Was wel een geweldige battle met davies , melandri ,haslam , corteze en vd mark vanmorgen en slim gereden van micheal
Leuk was ook te horen dat ze op eurosport vd mark als rijder wel hoog hebben zitten en hem enorm strijdlustig vinden !
 
Is er eindelijk tegenstand voor Rea wordt het kampioenschap nog saaier, die Bautista wint alles. Als hij zo door gaat kan ie vier races voor het eind van het seizoen met vakantie...of af en toe een raceje overslaan.
 
Maar over die Duc; de rest bereikt er niet zo veel mee dus is de combinatie met Bautista dan zo ontzettend sterk? Is natuurlijk ook geen pannenkoek.

Bautista reed in de gp ook gewoon nog "lekker mee"
Als dit ding echt zo ver gebaseerd is op zn oude gp fiets, is het natuurlijk logisch dat hij "snapt" hoe die werkt.

Hele goeie combi tot nu toe, ben benieuwd wat er gebeurd als hij toeren gaat inleveren.
 
Beetje saaie eerste race. Die Ducati loopt wel oneerlijk hard op het rechte stuk. Tijd om het maximum toerental aan te passen. Verder is Bautista wel gewoon vies snel, dus verdient gewonnen.
Laverty stapt voor de vierde keer in zijn leven af zonder remmen. Zag een grappige tweet van hem langskomen.
Honda })
Zou mooie wraak zijn voor Ten Kate als ze er straks concequent voor zitten met Baz.

BMW is mooi om te zien.
1366467
 
Achum kuch....
Eurosport player 29.95 voor 1 jaar.
Trainingen en wedstrijden wsbk ss600 en soms ss300. Complete wedstrijden endurance. 2 dagen verslag van de bsb weekenden.
En uiteraard altijd verzekerd dat je MotoGP kunt kijken.
En de meeste dingen kun je terug kijken wanneer het jou uitkomt......😉

Vandaag ook de testen van de British Superbikes live op de Eurosport Player.
Iwan 'Okeeeeeeeeeeejjjjjjj' van der Valk hoor ik ook niet graag commentaar geven bij de motorsportwedstrijden. Kan alles nogal overdrijven en mist heel veel dingen die er tijdens de race gebeuren. Dit weekend moest Mahias achteraan starten en dat zegt hij halverwege dat Mahias de slag gemist heeft en het tempo niet aan kan van de toppers. Toch zal hij zijn best wel doen neem ik aan. Engelse commentaar instellen bij Ziggo i.c.m. Samsung TV kan ook via 'Tools > Taal voor audio'.
 
Vandaag ook de testen van de British Superbikes live op de Eurosport Player.
Iwan 'Okeeeeeeeeeeejjjjjjj' van der Valk hoor ik ook niet graag commentaar geven bij de motorsportwedstrijden. Kan alles nogal overdrijven en mist heel veel dingen die er tijdens de race gebeuren. Dit weekend moest Mahias achteraan starten en dat zegt hij halverwege dat Mahias de slag gemist heeft en het tempo niet aan kan van de toppers. Toch zal hij zijn best wel doen neem ik aan. Engelse commentaar instellen bij Ziggo i.c.m. Samsung TV kan ook via 'Tools > Taal voor audio'.

Hij spant wel de kroon met zijn domme opmerkingen , b.v. over de zwabberende Yamaha van Melandri . Verleden jaar lag dat aan het hok Ducati , heeft schijnbaar niet in de gaten dat Melandri zijn fiets zo extreem afstelt .
 
Hij spant wel de kroon met zijn domme opmerkingen , b.v. over de zwabberende Yamaha van Melandri . Verleden jaar lag dat aan het hok Ducati , heeft schijnbaar niet in de gaten dat Melandri zijn fiets zo extreem afstelt .

Letterlijk zn woorden : Dit kan niet met een Yamaha.


Ziet het toch echt gebeuren ofnie ?!

En dan paar ronden later er weer over beginnen en dan zeggen dat ze de fiets iets anders hadden afgesteld om het zwabberen te voorkomen..

Ik snap echt wel dat het soms lastig is of dat je een foutje maakt, of dat ze veel info hebben om op te kijken.. m,aar kijk dan gewoon op 1 scherm want daar zie ik het zelf namelijk wel gebeuren !!

Verhaal van mahias en Melandri heb ik me echt weer op zitten opvreten
 
Hij spant wel de kroon met zijn domme opmerkingen , b.v. over de zwabberende Yamaha van Melandri . Verleden jaar lag dat aan het hok Ducati , heeft schijnbaar niet in de gaten dat Melandri zijn fiets zo extreem afstelt .

Ik denk ook dat vnl Melandrie zijn postuur en dus de gewichtsverdeling van rijder en machine de grote schuldigen zijn....
 
Ik denk ook dat vnl Melandrie zijn postuur en dus de gewichtsverdeling van rijder en machine de grote schuldigen zijn....

Combinatie natuurlijk van meerdere factoren maar in de basis natuurlijk de gewenste afstelling waar melandri mee rijdt.
BTW op het moment dat hij gaat zwabberen zit Melandri er echt als een Jockey op.. kont van het zadel
Denk als t ie blijft zitten dat hij er zo afgeworpen word ?!
 
Jazeker dat begrijp ik. Maar wanneer stel je die waarden zo extreem in dat je in de problemen komt die Melandri ervaart.
En wat staat er zo extreem op dit moment?

Wat precies weet ik natuurlijk niet , maar de reden is natuurlijk om de fiets sneller te kunnen omleggen . En dat probeert de fiets nu dus met de rijder. :+
 
Dat heeft Iwan vd V toch perfect uitgelegd?
Het is stabiliteit en zwaarder sturen, of flintsender sturen maar inleveren aan stabiliteit.
Altijd een compromis. De perfecte afstelling bestaat niet.
Melandri gaat voor de meest wendbare fiets, maar is eigenlijk net een tikkie over de grens voor de stabiliteit.
Dit merk je trouwens ook als je je eigen motor aan het afstellen bent :
Achterkant omhoog, voorkant doorsteken etc. Op een gegeven moment ga je te ver en dan moet je een tikkie terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan