WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
WSBK FP1
1. Alvaro Bautista ESP Aruba.it Racing – Ducati 1m 33.089s 20 laps

2. Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing Team 1m 33.288s 17 laps

3. Michael van der Mark NED Pata Yamaha 1m 33.911s 17 laps

4. Marco Melandri ITA GRT Yamaha 1m 34.025s 15 laps

5. Tom Sykes GBR BMW WorldSBK Team 1m 34.029s 16 laps

6. Alex Lowes GBR Pata Yamaha 1m 34.150s 19 laps

7. Sandro Cortese GER GRT Yamaha 1m 34.189s 18 laps

8. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing – Ducati 1m 34.244s 18 laps

9. Eugene Laverty IRE Team Go Eleven Ducati 1m 34.291s 14 laps

10. Leon Haslam GBR Kawasaki Racing Team 1m 34.556s 22 laps

11. Jordi Torres ESP Team Pedercini Racing Kawasaki 1m 34.741s 15 laps

12. Leon Camier GBR Moriwaki Althea Honda Team 1m 34.853s 12 laps

13. Markus Reiterberger GER BMW WorldSBK Team 1m 34.933s 12 laps

14. Ryuichi Kiyonari JPN Moriwaki Althea Honda Team 1m 34.967s 16 laps

15. Leandro Mercado ARG Orelac Racing VerdNatura Kawasaki 1m 35.199s 15 laps

16. Toprak Razgatlioglu TUR Kawasaki Puccetti Racing 1m 35.208s 15 laps

17. Michael Ruben Rinaldi ITA Barni Racing Team Ducati 1m 35.688s 17 laps

18. Thitipong Warokorn THA Kawasaki Thailand Racing Team 1m 35.927s 18 laps

19. Alessandro Delbianco ITA Althea Mie Racing Team Honda 1m 36.972s 17 laps
 
WSBK FP2
1. Alvaro Bautista ESP Aruba.it Racing – Ducati 1m 32.971s 21 laps

2. Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing Team 1m 33.269s 20 laps

3. Sandro Cortese GER GRT Yamaha 1m 33.465s 17 laps

4. Alex Lowes GBR Pata Yamaha 1m 33.550s 21 laps

5. Michael van der Mark NED Pata Yamaha 1m 33.562s 18 laps

6. Marco Melandri ITA GRT Yamaha 1m 33.624s 17 laps

7. Leon Haslam GBR Kawasaki Racing Team 1m 33.797s 17 laps

8. Eugene Laverty IRE Team Go Eleven Ducati 1m 33.899s 17 laps

9. Leon Camier GBR Moriwaki Althea Honda Team 1m 33.947s 17 laps

10. Tom Sykes GBR BMW WorldSBK Team 1m 34.022s 17 laps

11. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing – Ducati 1m 34.093s 19 laps

12. Markus Reiterberger GER BMW WorldSBK Team 1m 34.327s 17 laps

13. Jordi Torres ESP Team Pedercini Racing Kawasaki 1m 34.520s 18 laps

14. Michael Ruben Rinaldi ITA Barni Racing Team Ducati 1m 34.550s 17 laps

15. Leandro Mercado ARG Orelac Racing VerdNatura Kawasaki 1m 34.666s 20 laps

16. Ryuichi Kiyonari JPN Moriwaki Althea Honda Team 1m 34.783s 21 laps

17. Thitipong Warokorn THA Kawasaki Thailand Racing Team 1m 34.945s 21 laps

18. Toprak Razgatlioglu TUR Kawasaki Puccetti Racing 1m 34.971s 15 laps

19. Alessandro Delbianco ITA Althea Mie Racing Team Honda 1m 35.727s 17 laps
 
Zal het gewoon weer zo n Bautista weekend worden ??

Ik heb ergens het gevoel dat Yamaha er ook wel eens heel goed bij zou kunnen zitten, Rea natuurlijk ook.
Haslam heeft hier nooit gereden dus zal iets meer tijd nodig zijn gok ik
 
Thailand is een circuit dat Alvaro kent, en waar ook weer twee stevige rechte stukken in zitten. Het kan goed zijn dat-ie dominant blijft, het kan ook in Europa nog wel weer eens ouderwets spannend worden. We gaan 't wel zien.
 
Zometeen race 1. Mickey echt matig gekwalificeerd op p10 en Rea kon wel janken zo te zien. Even ruim 0,4s op de broek gekregen.

Hopelijk in de race wat dichter bij elkaar..
 
Ik ben absoluut geen fan van Rea en goed voor de klasse dat er wat tegenstand voor hem is, maar dat Ducati o.a. rondrijdt met wings in een klasse die gebaseerd hoort te zijn op straatmotoren... ook geen fan van wings overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Ik ben absoluut geen fan van Rea en goed voor de klasse dat er wat tegenstand voor hem is, maar dat Ducati o.a. rondrijdt met wings in een klasse die gebaseerd hoort te zijn op straatmotoren... ook geen fan van wings overigens.

Heb races helaas niet gezien, maar als het de Duc is, waarom komt Daviez dan niet mee, is toch ook geen pannekoek :?
 
Heb races helaas niet gezien, maar als het de Duc is, waarom komt Daviez dan niet mee, is toch ook geen pannekoek :?
Davies heeft last van een rugblessure, en zit volgens mij ook niet lekker in z'n vel wetend dat hij niet de toekomstig SBK kampioen is. Kan wel eens zijn laatste seizoen op de fabrieksDucati zijn, het zou me niet verbazen als Ducati andere keuzes maakt voor 2020.

Toffe eerste race trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Beetje saaie eerste race. Die Ducati loopt wel oneerlijk hard op het rechte stuk. Tijd om het maximum toerental aan te passen. Verder is Bautista wel gewoon vies snel, dus verdient gewonnen.
Laverty stapt voor de vierde keer in zijn leven af zonder remmen. Zag een grappige tweet van hem langskomen.
Honda })
Zou mooie wraak zijn voor Ten Kate als ze er straks concequent voor zitten met Baz.

BMW is mooi om te zien.
 
Ik ben absoluut geen fan van Rea en goed voor de klasse dat er wat tegenstand voor hem is, maar dat Ducati o.a. rondrijdt met wings in een klasse die gebaseerd hoort te zijn op straatmotoren... ook geen fan van wings overigens.
Wings zitten ook op de straatfiets V4R dus mag het.
Wat zit die eigenlijk te lullen die commentator met z’n €80.000 voor een Panigale V4R.Ding kost in de winkel €45.000 en de basis voor een Superbike mag niet meer kosten.Lult ook uit zijn nek wat betreft de RCV213 voor op straat,ding kost €180.000 en is helemaal geen homologatie model voor de Superbike.Vertelt ook dat Yamaha een fiets van een ton kan bouwen maar dat die dan niet verkoopt,lult compleeet uit zijn nek.
 
Het ding kost zelfs "maar" iets van 35k na aftrek bpm en btw waar de regels op gebaseerd zijn neem ik aan. Yamaha heeft ook een soort van special gebouwd met die gyrt editie die ongeveer hetzelfde kost en die is uitverkocht (al waren dat er maar 20 stuks?). Lijkt me dat een merk als Yamaha best 500 stuks van een speciale editie kan verkopen wereldwijd. Alleen of dat de kant is die het wsbk moet opgaan betwijfel ik, maak dan de reglementen iets vrijer ipv die 2x zo dure "one-off" versies.
 
Wings zitten ook op de straatfiets V4R dus mag het.
Wat zit die eigenlijk te lullen die commentator met z’n €80.000 voor een Panigale V4R.Ding kost in de winkel €45.000 en de basis voor een Superbike mag niet meer kosten.Lult ook uit zijn nek wat betreft de RCV213 voor op straat,ding kost €180.000 en is helemaal geen homologatie model voor de Superbike.Vertelt ook dat Yamaha een fiets van een ton kan bouwen maar dat die dan niet verkoopt,lult compleeet uit zijn nek.
ik heb de race via torrent gezien met engels commentaar. Wie was de commentator bij de Nederlandse race dan?
 
Het ding kost zelfs "maar" iets van 35k na aftrek bpm en btw waar de regels op gebaseerd zijn neem ik aan. Yamaha heeft ook een soort van special gebouwd met die gyrt editie die ongeveer hetzelfde kost en die is uitverkocht (al waren dat er maar 20 stuks?). Lijkt me dat een merk als Yamaha best 500 stuks van een speciale editie kan verkopen wereldwijd. Alleen of dat de kant is die het wsbk moet opgaan betwijfel ik, maak dan de reglementen iets vrijer ipv die 2x zo dure "one-off" versies.
Honda RC30,Suzuki GSXR750RR(zelf gehad),Yamaha OW01.In de jaren 80 hadden we ook die homologatie modellen voor de superbike.
 
Meneer van de Valk weet er wel wat van maar kan zeker ook dom lullen ja, blauwe knopje op je afstandsbediening en je zappt zo naar engels..

Voor de rest zat in z'n verhaal natuurlijk wel een bron van waarheid, de ducati elitisten tikken wel makkelijker een hoog bedrag af voor een rode machine.
Al vermoed ik dat als Yamaha een M1S Rossi of iets in die trant zou gaan verpatsen voor 50000 ze ze ook wel kwijt raakten, ze hebben immers Rossi en die is mateloos populair.
 
Als ik terug in de tijd kon kocht ik ook een OW1 .
Meneer van der Valk is bij tijd en wijlen een narcist die zijn eigen waarheid gelooft. Kan me er ook aan ergeren en de motorwereld zit vol met die mannen. Gelukkig hoef ik er niet naar te luisteren.
 
Wings zitten ook op de straatfiets V4R dus mag het.
Wat zit die eigenlijk te lullen die commentator met z’n €80.000 voor een Panigale V4R.Ding kost in de winkel €45.000 en de basis voor een Superbike mag niet meer kosten.Lult ook uit zijn nek wat betreft de RCV213 voor op straat,ding kost €180.000 en is helemaal geen homologatie model voor de Superbike.Vertelt ook dat Yamaha een fiets van een ton kan bouwen maar dat die dan niet verkoopt,lult compleeet uit zijn nek.

Kudtzooi; ES 1 alleen maar sukkels op ski's. En hadden ze het wel uitgezonden had ik me dus weer zitten ergeren :X

Kudtweekend :+
 
Kudtzooi; ES 1 alleen maar sukkels op ski's. En hadden ze het wel uitgezonden had ik me dus weer zitten ergeren :X

Kudtweekend :+

Achum kuch....
Eurosport player 29.95 voor 1 jaar.
Trainingen en wedstrijden wsbk ss600 en soms ss300. Complete wedstrijden endurance. 2 dagen verslag van de bsb weekenden.
En uiteraard altijd verzekerd dat je MotoGP kunt kijken.
En de meeste dingen kun je terug kijken wanneer het jou uitkomt......😉
 
Even in afwachting van race 2 van Thailand alvast het programma van de ronde in Assen bekeken.
Da's best saai en lang wachten! Uiteraard kom je mn. voor de WK klassen, maar een beetje leuk bijprogramma zou toch ook wel aardig zijn.
Voorheen altijd aangekleed met andere races, zoals de laatste jaren de KTM RC390 Rookies cup en ook nog regelmatig wat anders tussendoor.
Nu alleen de twin-cup (zijn dat SV650's?) en de Hyundai Experience, wat volgens mij niets anders is dan met koekblikken de baan op.
''t Is altijd gezellig, maar t moet wel heel mooi weer zijn wil ik weer gaan ...
 
Mickey weer een pak op de broek gehad van Lowes, volgens mij het hele seizoen al. Qua rondetijden in de race meestal wel gelijk maar te ver achterin het veld waardoor ie moet knokken en veel kostbare tijd verliest.

En graag 1 cilinder uitschakelen bij die Duc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan