WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
WSBK Survey 2018

Iedereen met wat te klagen over het WSBK kampioenschap (en dat zullen we allemaal wel zijn, denk ik) heeft nu de kans om een vragenlijst in te vullen over het kampioenschap. De lijst is door Dorna zelf opgesteld, dus de resultaten zullen zeker bekeken worden.

Ben nog niet op de helft en tot nu toe verzamelen ze alleen persoonlijke gegevens en interesses.

Edit: Ze willen veel van je weten. Maar er zitten echt goede vragen bij. Zojuist verstuurd.
 
Laatst bewerkt:
WSBK Survey 2018

Iedereen met wat te klagen over het WSBK kampioenschap (en dat zullen we allemaal wel zijn, denk ik) heeft nu de kans om een vragenlijst in te vullen over het kampioenschap. De lijst is door Dorna zelf opgesteld, dus de resultaten zullen zeker bekeken worden.
Het is toch wel armoe troef als heel dikbetaalde managers zelf niet het denk- en creatief vermogen hebben om een sport aantrekkelijk te maken en te houden :')
 
Laatst bewerkt:
Het is toch wel armoe troef als heel dikbetaalde managers zelf niet het denk- en creatief vermogen hebben om een sport aantrekkelijk te maken en te houden :')

Dikbetaalde managers weten dat ze marktonderzoek moeten doen. ;-)

World Superbikes en haar publiek zijn niet heel geschikt voor creatieve oplossingen: het is een nogal nostalgisch, traditioneel gebeuren. Een lastige casus om weer populair te maken, vooral omdat de grote broer MotoGP en diens neef Formule 1 het ontzettend goed doen.
 
Nostalgisch en traditioneel?
Ten eerste is de klasse een stuk jonger als de MotoGP en ten tweede stak het die MotoGP ooit naar de troon qua ontwikkeling.(worldsbk reed als eerste met de viertakten,die op een gegeven moment net zo hard liepen als de MotoGP tweetakt machines)
Dus,in mijn opinie gaat die vlieger niet op😁

Om de verkeerde beslissingen te nemen,waar veel mensen kritiek op hebben,hadden ze "het publiek" niet nodig 😂😂
 
Laatst bewerkt:
WSBK Survey 2018

Iedereen met wat te klagen over het WSBK kampioenschap (en dat zullen we allemaal wel zijn, denk ik) heeft nu de kans om een vragenlijst in te vullen over het kampioenschap. De lijst is door Dorna zelf opgesteld, dus de resultaten zullen zeker bekeken worden.

Graag weer beide races op zondag
*O*
 
Laatst bewerkt:
Nadat Chaz Davies herstelt is van zijn sleutelbeenbreuk is hij nu gecrasht met een supermoto op Aragon.
Naast een hersenschudding lijkt Davies ook een schouderblessure te hebben.
Portimão 14 t/m 16 september lijkt Davies te moeten missen.
Google Translate
 
De stand:

1. JONATHAN REA 370 KAWASAKI
2. CHAZ DAVIES 278 DUCATI
3. MICHAEL VAN DER MARK 248 YAMAHA
4. TOM SYKES 218 KAWASAKI
5. MARCO MELANDRI 193 DUCATI
6. ALEX LOWES 193YAMAHA

Verschil tussen VDM en Davies is 30 punten. Vorig jaar voor VDM een 5de en een 2de plaats in Portimao.
Dat zijn 31 punten. Nuff said... :]
 
Wat zonde voor Davies en voor het kampioenschap! Alhoewel Rea waarschijnlijk toch wel kampioen wordt gezien zijn huidige voorsprong. Voor van der Mark liggen er nu kansen en Portimao is een circuit dat hem ligt. Dat kan leuk worden!
 
Affiche Portimaõ
WSBK 2018 poster Portimao.jpg
 
Laverty verbaast met pole position, dat doet-ie goed hoor! Savadori zit er op de tweede Aprilia ook niet slecht bij.

Oh, ook leuk: ik log net in op WorldSBK en ik hoor Bradley Smith. Zou-ie in de box zitten als medecommentator?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan