WSBK Assen 2019

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Geen 1 ticket fits all stijl meer?
Iemand die beknopte info heeft?

aight


sbk qssen.jpg
 
Passe partout = ga overal naartoe, in het Frans. Ergens onderweg is de spatie gesneuveld...
 
Geen 1 ticket fits all stijl meer?
Iemand die beknopte info heeft?

aight


Bekijk bijlage 1353279


Misschien je tekst even in het nederlands plaatsen ?
Je doelt er op dat er niet meer gewoon 1 ticket is ? Nee, klopt staat ook precies in het overzicht wat je toegevoegd hebt... de kaart voor de zat en zondag kost ca. wat vorig jaar een ticket ook heeft gekost..
Er zijn ook mensen die maar 1 dag heen willen, die kunnen nu goedkoper een ticket aanschaffen
 
Het had van mij ook duidelijker mogen zijn dan dat plaatje, maar ik neem aan dat het dit is:
* Kom je één dag, bestel je een dagkaart voor €42 en ga je zitten waar je blieft.
* Kom je zaterdag en zondag, bestel je de Za-Zo kaart voor €52 en ga je zitten waar je wilt.
* Kom je vrijdag, zaterdag én zondag, bestel je de "IK KOM HIER GVD WONEN" kaart voor €62 en ga je zitten waar je wenst.
 
Het had van mij ook duidelijker mogen zijn dan dat plaatje, maar ik neem aan dat het dit is:
* Kom je één dag, bestel je een dagkaart voor €42 en ga je zitten waar je blieft.
* Kom je zaterdag en zondag, bestel je de Za-Zo kaart voor €52 en ga je zitten waar je wilt.
* Kom je vrijdag, zaterdag én zondag, bestel je de "IK KOM HIER GVD WONEN" kaart voor €62 en ga je zitten waar je wenst.
:Y :^
True, ik denk ook dat het zo zit. Extra verwarrend is dat er "Dagkaart (one day ticket)" bij staat
 
Het online bestellingssysteem van het TT circuit is mij al langer een doorn in het oog. Dat stukje op hun website lijken ze maar niet verbeterd te kunnen krijgen. Vorig jaar met de TT heb ik ze gewoon maar aangeschreven op Facebook met mijn wensen v.w.b. de nieuwe Winterdijktribune, ook omdat niet helemaal duidelijk was mijns inziens hoe de nieuwe vakindeling werkte en hoever je bijv. van de GT-bocht of van een videoscherm af zou zitten, en hebben ze ons super plaatsen gegeven. Dit jaar kan ik die plaatsen mooi vasthouden. :)

Met betrekking tot de Superbikes, dan koop ik de kaarten nooit op voorhand. Dat is nooit uitverkocht en ik ga er op vrijdag al heen. Mochten mensen dan gaandeweg het weekend aansluiten, kan ik voor hen de kaarten al op vrijdag aan de poort aanschaffen. Maar echt druk is het er toch nooit, dus ik kan mij niet voorstellen dat je veel tijd kwijt zou zijn aan het aanschuiven bij de kassa op zaterdag- of zondagmorgen?
 
Ga in April zeker de races bezoeken. Heeft iemand een idee waar je voor een redelijke prijs met 2 personen kan overnachten? Reisafstand circuit Hotel/slaapgelegenheid niet zo'n punt we zijn met de auto. De prijzen in Assen zelf zijn mijn inziens absurd hoog.
Moeder de vrouw gaat mee dus camping is geen optie :-(
 
Ga in April zeker de races bezoeken. Heeft iemand een idee waar je voor een redelijke prijs met 2 personen kan overnachten? Reisafstand circuit Hotel/slaapgelegenheid niet zo'n punt we zijn met de auto. De prijzen in Assen zelf zijn mijn inziens absurd hoog.
Moeder de vrouw gaat mee dus camping is geen optie :-(
B&B de ommekeer. Kun je zelfs lopend naar het circuit.
 
😂
Je had er een mooie mengelmoes van gemaakt!

Maar zolang je je zelf maar begrijpt he.
Je komt er natuurlijk niet meteen op wat fits all in het Nederlands is he
 
Zojuist de kaarten voor zaterdag en zondag geregeld (kan vaak via een relatie op het werk).
Zaterdag gewoon los lopen, zondags in de VIP (iets minder sfeer, wel perfect geregeld met ontbijt en lunch).

Ik heb er weer zin in, nu hopen op mooi weer (puur eigenbelang omdat ik op de motor ga :9).
 
Ik ga dinsdag 9 april al heen, heb tijdens de opbouw dienst in het medisch centrum. Ben er dan t/m maandag de 15de....
Tijdens de 3 WSBK dagen sta ik met de ambu op post 11, dus Duikersloot.
We hopen weer overbodig te zijn.....
 
Ik ga donderdag naar Assen, is er dan al wat te beleven op de paddock? Is de expositie van Streuer nog te zien in het Drents museum? Lijkt mij dan ook wel leuk om daar eens te kijken.
 
Ik ga donderdag naar Assen, is er dan al wat te beleven op de paddock? Is de expositie van Streuer nog te zien in het Drents museum? Lijkt mij dan ook wel leuk om daar eens te kijken.
Paddock word vanaf vrijdag vrijgegeven voor zover ik weet, donderdag was vroeger 1 van de leukste dagen..

Expositie van steuer zou ik heel raar vinden als die juist met de sbk al weg zou zijn.. al kijk ik nergens meer vreemd van op 🤣

Hoop dat het volgend weekend ook zo lekker is als dit weekend, was heerlijk aan de baan vanochtend !
 
Expositie van Streuer is tot september in het Drenths museum. Heeft overal in de media gestaan. Een beetje volger.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan