WSBK Assen 2019

winterhandschoentjes maar aan. 2 of 3 jaar terug was het 's ochtends ook zo koud, stand ik halverwege mijn handen te warmen aan mijn motorblok, zat niet veel gevoel meer in de vingers. Maar terugweg ging prima!
 
Kaartjes gewonnen via de veiling van Rob Hartog.. en ga de volle 30 km gewoon per auto afleggen.
 
winterhandschoentjes maar aan. 2 of 3 jaar terug was het 's ochtends ook zo koud, stand ik halverwege mijn handen te warmen aan mijn motorblok, zat niet veel gevoel meer in de vingers. Maar terugweg ging prima!

Hier ook paar jaar geleden,op de dijk Deventer-Zwolle gestopt om te warmen aan het blok 😅
Daarna bij tankstation plastic handschoenen gescoord voor onder m’n motorhandschoenen,dat scheelde behoorlijk moet ik zeggen.
Komend weekend wacht ik even af of ik niet in m’n verwarmde lederen zetel naar Assen afreis 😁
 
Gezien de weersverwachting ga ik maar met de trein naar het noorden. Zoals wel vaker als ik naar Assen ga slaap ik in Groningen bij mijn moeder en ga dan zaterdag en zondag met haar auto naar het circuit. Motor blijft lekker thuis.
 
Zondag 11 graden is toch best oke?

Ben erg benieuwd naar de krachtsverhoudingen dit weekend. Het eerste circuit waar vermogen een minder grote rol speelt.
 
Met de straffe wind recht in je bakkes word je denk ik niet vrolijk van 12 graden ;)

Maar we gaan gewoon :)
 
D3zBf8sW4AAzrXP.jpg:large
 
Wel de kachel aan s'nachts : -3 brrrrrrr 😜
O o o , het is wat he !

Zaterdag hoop ik rond 11 uur op de GT te zitten, net voor het begin van de superpole.
Zondag kijk ik wel even wat voor weer het is, bij goed weer ben ik er op tijd.. anders gewoon weer om 11 uur
 
O o o , het is wat he !

Zaterdag hoop ik rond 11 uur op de GT te zitten, net voor het begin van de superpole.
Zondag kijk ik wel even wat voor weer het is, bij goed weer ben ik er op tijd.. anders gewoon weer om 11 uur
Zo is het . De echte fans gaan gewoon..
Zondag ochtend 5.30 vertrekken en gewoon gaan. Je moet er wat voor over hebben. Tis voor mij 2,5 uur sturen en kouw lijden , maar dat ben je de andere dag alweer vergeten.
 
Maar die hogere temperaturen waar ze over berichten hadden een paar dagen eerder mogen komen.
 
Zo is het . De echte fans gaan gewoon..
Zondag ochtend 5.30 vertrekken en gewoon gaan. Je moet er wat voor over hebben. Tis voor mij 2,5 uur sturen en kouw lijden , maar dat ben je de andere dag alweer vergeten.
_O-_O- een kleine 20 jaar(sinds 1996) "echte" fan (incl kou en zo) de laatste jaren fan af (mede dankzij de dorna en een saai kampioenschap)
Deze "neppert"gaat zondag lejkker naar mettet zijn eigen brommer uitlaten:W
Veel plezier met bautista:t
 
_O-_O- een kleine 20 jaar(sinds 1996) "echte" fan (incl kou en zo) de laatste jaren fan af (mede dankzij de dorna en een saai kampioenschap)
Deze "neppert"gaat zondag lejkker naar mettet zijn eigen brommer uitlaten:W
Veel plezier met bautista:t

Wordt het daar warmer dan :+:+
 
Zo is het . De echte fans gaan gewoon..
Zondag ochtend 5.30 vertrekken en gewoon gaan. Je moet er wat voor over hebben. Tis voor mij 2,5 uur sturen en kouw lijden , maar dat ben je de andere dag alweer vergeten.


Ik woon er ca 30 min van af, ga gewoon met de auto.
Het is gewoon zo n traditie geworden.. blijf ik ook gewoon volhouden
 
Terug
Bovenaan Onderaan