WSBK Assen 2019

MvdM op 4e plek.

Volgens een hele brakke stream. B|


Ah, Hesgoal doet 't weer. :t MvdM nu weer op 3. *O*
 
Laatst bewerkt:
Hier dus ook... maar de Superbike races maakte alles weer goed. *O* Moto-GP races trouwens ook, was een prima dagje.:t
 
Tjonge, wat een verschil tussen de zaterdag en zondag.

Zaterdag gewoon spijt dat ik heen was, alle weer types voorbij zien komen !!
10 over 2 al op weg naar de auto, als ze bij zon al niet starten weet ik genoeg.

Zondag compenseerde het allemaal wel weer lekker :)
 
Ja zeg, zo moet het elke WBSK zondag zijn. Achterlijke FIM en Dorna!!!!

Ik zat zondag al vroeg voor de buis en dacht nog, dit moet toch altijd zo zijn??? |(

Ken je nagaan dat het vroegah, nog meer was op zondag met de stock races er bij.

Wie weet hebben ze opgelet daar bij de organisatie.
 
Ja zeg, zo moet het elke WBSK zondag zijn. Achterlijke FIM en Dorna!!!!

Ik zat zondag al vroeg voor de buis en dacht nog, dit moet toch altijd zo zijn??? |(

Ken je nagaan dat het vroegah, nog meer was op zondag met de stock races er bij.

Wie weet hebben ze opgelet daar bij de organisatie.

Kon je nagaan wat er vroegah gebeurde als de F1 optocht, SBK en Gp op dezelfde dag waren..
Volgens mij had je dan de Porsche supercup, f2,f1,sbk, wss,stk,sbk,m3,m2en GP
Eventueel heb je dan nog de andere Europese raceklassen/kampioenschappen, cross, rally etc.

Wanneer het dan allemaal uitgezonden moet worden is dan de vraag ??!


Btw maken die 10 extra rondjes op zondag nou echt zo n verschil ?? Ik irriteerde me meer aan de eeuwige wachttijden zonder vermaak.. ( tenzij je 20 min onduidelijk gelul over streuer interessant vind ) Vader en zoon streuer reden nog 2 rondjes met de zijspan, verder gewoon een uur zitten wachten waar er vroeger nog wel eens wat voorbijkwam of er een stuntrijder oid was.
 
Kon je nagaan wat er vroegah gebeurde als de F1 optocht, SBK en Gp op dezelfde dag waren..
Volgens mij had je dan de Porsche supercup, f2,f1,sbk, wss,stk,sbk,m3,m2en GP
Eventueel heb je dan nog de andere Europese raceklassen/kampioenschappen, cross, rally etc.

Wanneer het dan allemaal uitgezonden moet worden is dan de vraag ??!


Btw maken die 10 extra rondjes op zondag nou echt zo n verschil ?? Ik irriteerde me meer aan de eeuwige wachttijden zonder vermaak.. ( tenzij je 20 min onduidelijk gelul over streuer interessant vind ) Vader en zoon streuer reden nog 2 rondjes met de zijspan, verder gewoon een uur zitten wachten waar er vroeger nog wel eens wat voorbijkwam of er een stuntrijder oid was.
Die 10 extra rondjes maken het verschil ja.

Het verschil tussen een voldoen gevoel en geen voldaan gevoel.
 
Ik heb geen zin om dat uit te leggen. Al eerder gedaan in volgens mij zelfs dit topic.

Anders maar ff op MF zoeken. Telkens hetzelfde bespreken ben ik een beetje beu :)
 
En waar moet ik dan op zoeken ??

Kun je nu wel zeggen dat je het allemaal teveel vind maar jij komt zelf terug op een bericht van bijna een maand geleden ?!
 
En waar moet ik dan op zoeken ??

Kun je nu wel zeggen dat je het allemaal teveel vind maar jij komt zelf terug op een bericht van bijna een maand geleden ?!
Had ik niet in de gaten. Ik kreeg een notificatie en keek verder niet naar de datum.
Dat kwam schijnbaar door het andere berichtje.

Beschouw het alsof ik niets gezegd heb :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan