• Beste Bezoeker, de mailproblemen zijn opgelost.

WSBK Assen 2019

10 jul 2015
3.193
140
30
Hoogeveen
Geen 1 ticket fits all stijl meer?
Iemand die beknopte info heeft?

aight

Bekijk bijlage 1353279

Misschien je tekst even in het nederlands plaatsen ?
Je doelt er op dat er niet meer gewoon 1 ticket is ? Nee, klopt staat ook precies in het overzicht wat je toegevoegd hebt... de kaart voor de zat en zondag kost ca. wat vorig jaar een ticket ook heeft gekost..
Er zijn ook mensen die maar 1 dag heen willen, die kunnen nu goedkoper een ticket aanschaffen

twonha

MF veteraan
2 apr 2007
6.774
79
Het had van mij ook duidelijker mogen zijn dan dat plaatje, maar ik neem aan dat het dit is:
* Kom je één dag, bestel je een dagkaart voor €42 en ga je zitten waar je blieft.
* Kom je zaterdag en zondag, bestel je de Za-Zo kaart voor €52 en ga je zitten waar je wilt.
* Kom je vrijdag, zaterdag én zondag, bestel je de "IK KOM HIER GVD WONEN" kaart voor €62 en ga je zitten waar je wenst.

9 okt 2013
4.226
27
28
Almelo
www.shreksquadron.org
Het had van mij ook duidelijker mogen zijn dan dat plaatje, maar ik neem aan dat het dit is:
* Kom je één dag, bestel je een dagkaart voor €42 en ga je zitten waar je blieft.
* Kom je zaterdag en zondag, bestel je de Za-Zo kaart voor €52 en ga je zitten waar je wilt.
* Kom je vrijdag, zaterdag én zondag, bestel je de "IK KOM HIER GVD WONEN" kaart voor €62 en ga je zitten waar je wenst.
:Y :^
True, ik denk ook dat het zo zit. Extra verwarrend is dat er "Dagkaart (one day ticket)" bij staat

30 sep 2005
15.729
84
Het online bestellingssysteem van het TT circuit is mij al langer een doorn in het oog. Dat stukje op hun website lijken ze maar niet verbeterd te kunnen krijgen. Vorig jaar met de TT heb ik ze gewoon maar aangeschreven op Facebook met mijn wensen v.w.b. de nieuwe Winterdijktribune, ook omdat niet helemaal duidelijk was mijns inziens hoe de nieuwe vakindeling werkte en hoever je bijv. van de GT-bocht of van een videoscherm af zou zitten, en hebben ze ons super plaatsen gegeven. Dit jaar kan ik die plaatsen mooi vasthouden. :)

Met betrekking tot de Superbikes, dan koop ik de kaarten nooit op voorhand. Dat is nooit uitverkocht en ik ga er op vrijdag al heen. Mochten mensen dan gaandeweg het weekend aansluiten, kan ik voor hen de kaarten al op vrijdag aan de poort aanschaffen. Maar echt druk is het er toch nooit, dus ik kan mij niet voorstellen dat je veel tijd kwijt zou zijn aan het aanschuiven bij de kassa op zaterdag- of zondagmorgen?