WK Endurance

De eerste 3 uur waren het mooist met die gevechten tussen Van der Mark en Rea en Haslam en Lowes. Boeiend tot eind en terechte winnaars. :)
 
Ja... commentaar van dit duo (Ivan & Nigel) is goed te pruimen.
Daar heb ik ook echt van genoten, deskundig, enthousiast, geen oeverloos gezwam over niet ter zake doende dingen: wat mij betreft: Vaker doen!

Overigens ook erg genoten van de race, spannender dan de gemiddelde F1 race!
 
Kom net binnen van een ochtendrit door DL en zie net de finish. Wat een mooi resultaat weer voor vdM en Yamaha zeg. En goed om te lezen dat hij tegen Rea opgewassen is, als hij maar een winnende fiets heeft :t :}
 
Nu nog een keer met Rossi in Japan. Rossi heeft gezegd nog een keer in Suzuka te willen rijden. Vorig jaar was er toch de discussie hierover volgens mij?
 
DjHGTaPUYAIk3nK
 
Iwan "okeeeejjj", "kneiter", er gaat niks boven Groot-Brittannië van der Valk. Die heeft wel iemand naast zich nodig, anders is al zijn braaksel niet tegen te houden. Wat kan die man overdrijven en niet opletten.



Ja... commentaar van dit duo (Ivan & Nigel) is goed te pruimen.

buurman
 
Er is hier toch al ergens een Eurosport jankafzeikklaag topic?

Ik heb lekker 2,5 uur de Suzuka 8hr kunnen kijken en vond z'n commentaar prima. Mooie race en MvdM weer samen met z'n teammaatje Lowes eerste *O* *O* *O*
 
Opzouten oma, want er is nieuws! Per seizoen 2021 - 2022 komt het EWC terug op Spa met een 24 uurs race! Het idee is om de race op vrijdagavond om 22:00 te laten starten en zaterdagavond om 22:00 te laten finishen!

Interessant idee!

Zou ook een voorzichtige opstap zijn naar het willen binnenhalen van de MotoGP op Spa, maar daar hoop ik toch niet op.
 
Zag ik ook, wel heeeeel vet. Al duurt het nog lang :/ Ga al jaren als monteur mee naar de classic endurance in SPA, supervet! dus deze ga ik alvast inplannen om te gaan kijken!

Alternatieve opzet klinkt zeker interessant!

Later,

Loek
 
Ik heb het nu een aantal keren op Eurosport 2 voorbij zien komen. Le Mans paar weken terug en afgelopen weekend was er weer een race.

Ik volgde het voorheen niet, maar vind het erg gaaf. Al is het maar omdat die motoren met verlichting meer op straatfietsen lijken en het ook spannend in tegenstelling tot de WSBK.

Le Mans was heel spannend! Met nog iets van 20 minuten te gaan konden er nog 3 merken winnen meen ik. Dat is toch knap na bijna 8 uur rijden!

Nu kijk ik natuurlijk niet de 8 uren, maar toch top als je de tv aanzet en er weer lekker geraced wordt op 2 wielen. *D
 
Laatst bewerkt:
Opzouten oma, want er is nieuws! Per seizoen 2021 - 2022 komt het EWC terug op Spa met een 24 uurs race! Het idee is om de race op vrijdagavond om 22:00 te laten starten en zaterdagavond om 22:00 te laten finishen!

Interessant idee!

Zou ook een voorzichtige opstap zijn naar het willen binnenhalen van de MotoGP op Spa, maar daar hoop ik toch niet op.
Tsja, die Oma zul je hier wel vaker aantreffen. Met 5 evenementen, verspreid over 11 maanden, kun je ook bijna niet spreken van een 'seizoen'. Ik zag dat er zelfs over de laatste 8hrs of Suzuka race niets is gepost..

Ben hier zelf ook een tijd niet geweest maar kom toch weer buurten, met nieuws! Want na het goede nieuws dat er weer een 24uurs race op Spa Francorchamps komt, is er ook het nieuws dat Yamaha (YFRT) een gooi gaat doen naar een 5de opeenvolgende overwinning, mét Michael v.d. Mark!
En dat gaat een ontiegelijk moeilijke klus worden..lees maar.
 
Oma!

Afgelopen weekend voor endurance begrippen toch een erg spannend eerste uur gezien !
Beetje raar begin trouwens voor Nigel walraven.. en zo waren er natuurlijk wel meer teams ( Black, Suzuki etc )
Heb toch wel 50% van de wedstrijd gezien en dat is voor mijn doen echt veel, omdat ik er normaal weinig aan vind.

Binnenkort weer Nl succes op suzuka ga ik vanuit !
 
Oma!

Afgelopen weekend voor endurance begrippen toch een erg spannend eerste uur gezien !
Beetje raar begin trouwens voor Nigel walraven.. en zo waren er natuurlijk wel meer teams ( Black, Suzuki etc )
Heb toch wel 50% van de wedstrijd gezien en dat is voor mijn doen echt veel, omdat ik er normaal weinig aan vind.

Binnenkort weer Nl succes op suzuka ga ik vanuit !

Ik hoop ook op succes, maar de competitie zal niet stil hebben gezeten.
HRC heeft nog geen line-up vrijgegeven.
Teem Green met Rea Haslam en Toprak als ik mij niet vergis....
 
Terug
Bovenaan Onderaan