Wintertesten 2019

Bagnaia toch echt wel indrukwekkend hoor.

Ondanks "deze test zegt helemaal geen drol" en "het gaat om racen" uitspraken is tijdens je tweede test als tweede eindigen echt heel knap.

Het verschil in topsnelheid is toch wel hoog hoor, De Duc's en Honda allemaal dik 325+ (Marquez en Dovi zelfs 329.3 kmph) en de Yamaha's "maar" 317..
 
Dy43_6jXcAA-TAG

Dy47w3rXQAApEne
 
Oké, dat zit allemaal redelijk dicht op elkaar.

Wat mij opvalt:

- Hoe kan Marquez de hele winter niet op een motor zitten, aan te geven nog veel pijn te hebben en dan toch even zon tijd eruit beuken?
- Rins op twee, ik ben wel een beetje fan, en vorig jaar zat ie er goed bij, plus de stijgende lijn van de Suzuki in de afgelopen jaren, gaat ie dit jaar dan echt voor de (dag)prijzen meestrijden?
- Beide Yammies er prima bij, ik hoop dat ze iets hebben gevonden, en het vertrouwen er weer is...
- Rabat de snelste Duc?
- KTM op 10, al had Pol natuurlijk een beetje voorsprong met de #ShakeDown test

En nu de overige dagen maar afwachten.
Overdrijven dat je niet topfit bent als psychologisch spelletje misschien?
En een (paar) snelle rondes eruit knallen is niets in vergelijking met een race competitief zijn denk ik :P

Hoe dan ook, knap is het wel weer..
 
Dit is een verhelderend lijstje,geeft aan dat Vinales en Rins ook wel heel constant bezig zijn en Dovi dik op achterstand zou zijn gereden in een wedstrijd(hoewel daar natuurlijk weer andere wetten gelden, i know)
 
Doet Lorenzo nog niet mee?

Die verwacht ik als underdog boven Marquez dit jaar namelijk, maar zo houdt die het wel heel spannend tot moment suprême.
 
Doet Lorenzo nog niet mee?

Die verwacht ik als underdog boven Marquez dit jaar namelijk, maar zo houdt die het wel heel spannend tot moment suprême.

Die was niet aan het testen vanwege een blessure.
Als goed is wel met de Qatar test.
 
Man man, met alle nieuwe rookies in de Moto2 op top materiaal en veel talent heb ik het gevoel dat het qua resultaten heel wisselvallig gaat worden.

Ik schat in dat de heren: Baldassari, Marini en Binder om te titel gaan vechten. En natuurlijk wat dagsucces voor Marquez, Lowes en Vierge, maar die schat ik niet constant genoeg in om voor de titel te gaan.

Met rookies als Öttl, Bezzecchi, Martin, Bastianini, Bulega en Di Giannantonio kan het voor onze Bo wel eens heel lastig gaan worden om punten te scoren.

Ik heb er wel zin in, dat wel...
 
Man man, met alle nieuwe rookies in de Moto2 op top materiaal en veel talent heb ik het gevoel dat het qua resultaten heel wisselvallig gaat worden.

Ik schat in dat de heren: Baldassari, Marini en Binder om te titel gaan vechten. En natuurlijk wat dagsucces voor Marquez, Lowes en Vierge, maar die schat ik niet constant genoeg in om voor de titel te gaan.

Met rookies als Öttl, Bezzecchi, Martin, Bastianini, Bulega en Di Giannantonio kan het voor onze Bo wel eens heel lastig gaan worden om punten te scoren.

Ik heb er wel zin in, dat wel...
Waarom zou het voor Bo lastig worden , als het frame bevalt en blok goed staat verwacht ik hem zeker in de punten , met gelijkwaardig materiaal is hij ook WK geworden in de RBRC.
 
Ik zet mn geld voorlopig op Bezechi als beste rookie en ook meteen kanshebber op t kampioenschap.

Marquez en Luthi zie ik wel weer vechten om podiums, Binder kan kampioen worden maar ook net zo goed net aan top 10 rijden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan