Wintertesten 2019

Bautista laat mooie tijden zien zo op de eerste dag, tot zover meer dan een seconde sneller dan Davies en de tweede tijd tot nu toe
 
Davies word meteen ff voor lul gezet, Zoals verwacht.
Bautista is echt wel even van een compleet andere klasse.

Vd mark gaat er wel weer komen, alleen word het waarschijnlijk gewoon weer strijden voor de laatste podium plek.. of top 5

..
 
Bagnaia indrukwekkend in Jerez tot nu toe. KTM heeft echt wat te doen deze winter. Pol is de enige die ermee overweg kan lijkt het.

Edit: En boem! Lorenzo snelste tijd.
 
Bagnaia indrukwekkend in Jerez tot nu toe. KTM heeft echt wat te doen deze winter. Pol is de enige die ermee overweg kan lijkt het.

Edit: En boem! Lorenzo snelste tijd.
Of de ware zarco komt nu bovendrijven ?!
Van oliveira en syharin verwacht ik sowieso al weinig..
Sommigen zagen zarco zo de top 10 binnen fietsen op de ktm, wat dat betreft geef ik pol grotere kansen
 
Ik denk dat je Oliveira onderschat. Als Zarco het koppie maar niet laat hangen...
 
DtGqqLRXgAc2i8n
 
Ik denk dat je Oliveira onderschat. Als Zarco het koppie maar niet laat hangen...
Sorry, het staat er niet helemaal zoals bedoeld ; ik heb daar niet de verwachtingen van dat hij meteen erg snel is / top 10 rijd.
Het is zeker weten een hele goede coureur en gaat er met de tijd ook wel komen lijkt me.

Zarco zal nu echt moeten laten zien dat hij kan vechten voor wat hij waard is, misschien een iets te goed debuut gehad op de m1 en daardoor waarschijnlijk zichzelf wat overschat.
 
the maniac toch aardig op weg met de aprilia , ben erg benieuwd wat hij dit jaar kan .
 
Davies word meteen ff voor lul gezet, Zoals verwacht.
Bautista is echt wel even van een compleet andere klasse.

Vd mark gaat er wel weer komen, alleen word het waarschijnlijk gewoon weer strijden voor de laatste podium plek.. of top 5

..
Zou gaaf zijn als Bautista ervoor kan zorgen dat Rea wat weerstand krijgt 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan