WIN 2 kaarten voor de Motorbeurs Utrecht 2019 - Winnaars bekend!

Nee, dat is te makkelijk. Het gaat om de traditie zoals vermeld in deze OP.
 
Nee, dit jaar geen actie helaas. Ik ben druk met 2 nieuwe functionaliteiten die erg veel tijd opeisen...

Dat is ook belangrijk! Jammer van de benoemde traditie maar vuurwerk is ook niet heilig meer en volgende keer beter dan.
 
Laatst bewerkt:
Kijk ik erover heen, of is er geen Kaarten actie meer voor de Motorbeurs 2020?
Helaas niet, na 12 jaar vindt de Motorbeurs dat het te duur is om kaarten weg te geven en dat het te weinig betalende bezoekers oplevert.

Met andere woorden: "zak er maar in MFers, jullie geven te weinig geld uit"-O-
 
Helaas niet, na 12 jaar vindt de Motorbeurs dat het te duur is om kaarten weg te geven en dat het te weinig betalende bezoekers oplevert.

Met andere woorden: "zak er maar in MFers, jullie geven te weinig geld uit"-O-

Iedereen heeft een ander perspectief. Die van de Motorbeurs lijkt mij niet zo slim.

Groetjes en knuffel,

Tante Mia
 
Helaas niet, na 12 jaar vindt de Motorbeurs dat het te duur is om kaarten weg te geven en dat het te weinig betalende bezoekers oplevert.

Met andere woorden: "zak er maar in MFers, jullie geven te weinig geld uit"-O-

Kijk dat is iig een eerlijk antwoord! En ergens ook niet verrassend maar wel jammer. De laatste keer dat ik er geweest ben is ergens in de jaren 90 geweest. Heb wel de diverse Motorbeurs ervaringen gelezen en het bleek dat veel standhouders zich in de loop der tijd terug getrokken hebben. Heb desondanks nu toch kaarten besteld zonder enige verwachting. Kan het alleen maar meevallen.
 
De Motorbeurs zoals hij nu is zal niet lang meer bestaan.
Volgend jaar ...of t jaar erop... zal t kleiner zijn of helemaal niet meer georganiseerd worden, denk ik.

Tegenwoordig kun je op internet al het nieuws lezen. Aanbiedingen vergelijken en het op internet altijd goedkoper vinden dan op de beurs. De gezelligheid en het echte motorgevoel dat je kunt delen met de andere bezoekers....is ook wel overboord. Een leuke 2ehands motor voor een leuk prijsje vind je er ook niet meer. En dan nog entree betalen en een week zakgeld betalen voor een klef broodje.... neuh, voor mij geen Utrechtse motorbeurs meer :N
 
De Motorbeurs zoals hij nu is zal niet lang meer bestaan.
Volgend jaar ...of t jaar erop... zal t kleiner zijn of helemaal niet meer georganiseerd worden, denk ik.

Tegenwoordig kun je op internet al het nieuws lezen. Aanbiedingen vergelijken en het op internet altijd goedkoper vinden dan op de beurs. De gezelligheid en het echte motorgevoel dat je kunt delen met de andere bezoekers....is ook wel overboord. Een leuke 2ehands motor voor een leuk prijsje vind je er ook niet meer. En dan nog entree betalen en een week zakgeld betalen voor een klef broodje.... neuh, voor mij geen Utrechtse motorbeurs meer :N

Te vergelijken met de Autorai, is ook niet meer om vergelijkbare redenen. En mijn motordealer heeft regelmatig aanbiedingen. Als ik echt iets nodig heb ga ik naar Termaat. En ja die kleffe hap voor veel te veel Euro's is bekend, we nemen onze eigen broodjes wel mee ;)
 
omdat ik aan iets anders toe ben ga ik om te kijken wat bij mijn korte pootjes past en toch een goed gevoel geeft,
dagje weg en oma mag mee. zitten en voelen kun je niet op marktplaats.
 
omdat ik aan iets anders toe ben ga ik om te kijken wat bij mijn korte pootjes past en toch een goed gevoel geeft,
dagje weg en oma mag mee. zitten en voelen kun je niet op marktplaats.

Dat zou een reden kunnen zijn.

Maar ik zou dat op een dinsdag of donderdag naar een zaak als Termaat gaan, daar hebben ze 'alles' en dan hebben ze tijd voor je, als je dat wil.
Bij de motorbeurs heb ik dan het idee dat ze geen tijd voor je hebben, als je dat al zou willen natuurlijk, en dat de prijzen eerder hoger dan lager zullen zijn.

Maar ieder het zijne, veel plezier met oma ;)
 
Na het opvouwen van mijn exemplaar,en het ontvangen van de verzekeringspenningen,ga ik ook maar eens proefzitten op de beurs als alles meezit.
Heb wel interesse in een (gebruikte) BMW R Nine T,is BMW op de beurs?
 
omdat ik aan iets anders toe ben ga ik om te kijken wat bij mijn korte pootjes past en toch een goed gevoel geeft,
dagje weg en oma mag mee. zitten en voelen kun je niet op marktplaats.

Die laatste regel klinkt best fout :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan