WIN 2 kaarten voor de Motorbeurs Utrecht 2019 - Winnaars bekend!

Volgens mij gaat er ergens iets fout.
Ik heb nog geen mail ontvangen dat ik gewonnen heb....

Graag zsm de mail versturen, want anders sta ik vrijdag voor lul bij de Jaarbeurs.
 
Volgens mij gaat er ergens iets fout.
Ik heb nog geen mail ontvangen dat ik gewonnen heb....

Graag zsm de mail versturen, want anders sta ik vrijdag voor lul bij de Jaarbeurs.
Volgens mij gaat er ergens iets fout.
Ik heb nog geen mail ontvangen dat ik gewonnen heb....

Graag zsm de mail versturen, want anders sta ik vrijdag voor lul bij de Jaarbeurs.

Jammer dat ik zondag ga ipv vrijdag, wil jouw wel voor l#l zien staan _O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-
 
Als kleine troost voor degenen die niet gewonnen hebben heb ik nog 3 dagkaartjes voor een tientje/stuk ;)
Zelf ook niet gewonnen trouwens, maar gewoon teveel kaarten besteld B|

Edit: al kwijt. Iedereen veel plezier op de beurs, ga ik ook doen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Maar welke editie wordt het nou?
Sommigen zeggen 35e, anderen 36e..
Zelfs de organisatie lijkt het niet te weten.

Om je weer rustig te laten slapen:
AFEF7CAE-E444-4A56-A5B5-8E4F29C7C5F2.png
 
Was van plan om te gaan maar heb gelezen dat een hoop importeurs verstek laten gaan.(Gelukkig had ik nog geen kaarten gekocht).
Het lijkt wel dezelfde kant op te gaan als de Autorai.
Er zal genoeg aan tweedehands motoren staan en kleding maar ik vind het juist leuk om te kijken naar het motornieuws van 2019.
Voor diegenen die wel gaan, heel veel plezier.
 
Was van plan om te gaan maar heb gelezen dat een hoop importeurs verstek laten gaan.(Gelukkig had ik nog geen kaarten gekocht).
Het lijkt wel dezelfde kant op te gaan als de Autorai.
Er zal genoeg aan tweedehands motoren staan en kleding maar ik vind het juist leuk om te kijken naar het motornieuws van 2019.
Voor diegenen die wel gaan, heel veel plezier.

De nieuwe modellen staan wel bij de stands van de grote motorzaken denk ik.
 
De nieuwe modellen staan wel bij de stands van de grote motorzaken denk ik.
Het geeft wel te denken dat meerdere belanghebbenden zich van de beurs terugtrekken.
Ook grote motorzaken lijken af te haken? Zie vorige week een heel grote eigen show bij Goedhart in Bodegraven.
Als er meer dit gaan doen dan wordt in de toekomst Utrecht een veredelde onderdelenbeurs?? Zou wel jammer zijn.
De Messe in Köln of de beurs in Hardenberg zijn wel leuk, maar heel anders en veel minder dan Utrecht. (vind ik)

Blijkbaar is er ergens een probleem dat potentiële deelnemers niet meer op de beurs willen verschijnen.
Te duur om te exposeren, of te veel beperkingen????
 
Ik ben het met je eens, het is jammer. Het is toch de grootste beurs van NL op motorgebied. De importeurs vinden het steeds meer een 'festival' en een kledingbeurs worden. Ze vinden het ook relatief duur, mede omdat hun nieuwe modellen al op andere beurzen gepresenteerd zijn.
Op zich is een festivalsfeertje niet zo verkeerd, ik hou er wel van. Maar het is wel een gemis dat je niet meer bij je favoriete merken kan buurten.
 
Was leuk! met (de vrouw en) de kids geweest. Inderdaad steeds minder nieuwe merken, maar nu met mijn mannen (bijna 3 en 6,5) vooral de shows gekeken. Leuk dat het een keer supermoto was op het buitenterrein i.p.v. een stuntshow. Mooiste vonden ze toch het zelf trialrijder bij non-stop motoren.

Nogmaals bedankt!
 
Ik heb nog twee kaarten over, ik had er al 4 besteld maar heb er hier dus ook twee gewonnen. Stuur even een berichtje als je interesse hebt.
 
Vandaag naar de Motorbeurs geweest.
Je kijkt er altijd naar uit. Einde van de akelige winter, en dan lekker snuffelen tussen de motor-spulletjes.
Ik ga niet alleen om rond te struinen, maar ook omdat hiermee de start van het nieuwe motor-seizoen wordt gemarkeerd.

Sneller de beurs gedaan dan anders. Geen enkele kledingverkoper bezocht.
Had ook niets nodig vwb kleding, helm ect. Mijn outfit is naar mijn idee voorlopig wel voldoende compleet.

Zoals ik de beurs kan inschatten was dat het rustiger dan andere jaren. (was er op zaterdag) Op veel plaatsen was alles goed te bekijken.
Toch wat ook opviel, dat het lijkt dat meerdere stands, die in het verleden wel aanwezig waren, er niet meer zijn.
Nee, niet alleen afwezige Honda, KTM en Triumph!!
Ik denk dat de beurs-organisatie aan de bak moet om het negatieve tij te keren!!

Al met al daarom dit jaar matig tevreden over de Motor-beurs.
Wanneer ik na afloop naar huis rijd, denk ik ieder jaar: "Volgend jaar maar een keer NIET!" We'll see!!

Het lijkt te worden bevestigd: Zie Motorbeurs een beetje ziek?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ff crossposten voor een positieve klank :)







Elk jaar vaste prik met mijn vader om op de vrijdag te gaan, nu een aantal jaar met nog 2 ooms. Koop er zelden tot nooit wat (op wat kleine frutsels na) maar gewoon leuk een dagje uit en bij sponsor(en) langs, bekenden tegen komen en gewoon genieten!

Dit jaar ook bij RSZ (circuitorganisator) op de stand gestaan waar ik ook mijn wedstrijden rij. Veel bekenden en nog meer onbekenden en een zaadje planten om in de toekomst te gaan racen! Erg leuk en met de mogelijkheid om een dag rijden te winnen!
(Morgen ook weer! Foto maken en delen en kans maken.)
a58e54dd-45b0-4aa4-9ea8-eaf47db79f34-jpeg.1354327


Vandaag met leuke groep bekenden gestaan:
a307d34e-4a25-48c8-b536-c77ed3130555-jpeg.1354328
 
Vandaag met mijn zoon geweest, lekker een mannen dag
Was in voor handschoenen, helaas niet geslaagd, voor mijn zoon wel een setje

Vond het aanbod minder dan vorig jaar, maar het is gewoon een leuke dag uit, mooi weer krijg je ervsnzelf weer zin in
 
Afgelopen vrijdag met mijn broer over de motorbeurs geslenterd. Mijn gehoor laten testen bij de werkgever van broer en officieel slechthorend. Maar dat wist ik al.

Op de een of andere manier had ik het idee dat het aantal stands in aantal verminderd was. Kawasaki had zijn eigen feestje al gehad en was de grote afwezige. Maar ik wat ik echt miste waren de geëvalueerde toermotoren van Honda, Yamaha etc.
Die zijn er gewoon niet meer. Gemiste kans voor die merken.

Volgend jaar nog maar eens opnieuw gluren in Utrecht.
 
Ik ben vandaag geweest, had een kaartje van Ollie gekregen :D
Voor mij was het de eerste keer dat ik geweest ben, vond het dan ook mega :')
Heb alleen een paar sportlaarzen gekocht, verder niets nodig ook (ja een rijbewijs & motor :'))
 
Kijk ik erover heen, of is er geen Kaarten actie meer voor de Motorbeurs 2020?
 
gewoon zelf bestellen op de site van de beurs, ik heb ze binnen, beetje korting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan