WIN 2 kaarten voor de Motorbeurs Utrecht 2019 - Winnaars bekend!

Nog geen reactie hier dat loting is uitgevoerd.

Ook niks in mijn mailbox gezien.............................(nog niet?)
 
We hebben in dit topic nu 55 posts. (deze wordt de 56e)
De openingspost valt af. Sommigen hebben 2x gepost. Ook zijn er die melden dat ze NOOIT wat winnen.
Dan zullen er nog enkelen zijn met een fout antwoord.

Er zijn 35 gelukkigen voor deze actie.......................*O*
Al met al mag je concluderen dat als je het antwoord goed hebt , dat je de kaarten in ontvangst gaat nemen!!:t:t:t
 
We hebben in dit topic nu 55 posts. (deze wordt de 56e)
De openingspost valt af. Sommigen hebben 2x gepost. Ook zijn er die melden dat ze NOOIT wat winnen.
Dan zullen er nog enkelen zijn met een fout antwoord.

Er zijn 35 gelukkigen voor deze actie.......................*O*
Al met al mag je concluderen dat als je het antwoord goed hebt , dat je de kaarten in ontvangst gaat nemen!!:t:t:t

Dat is op zich goed nieuws natuurlijk *O*maar het ging toch niet om de post hier maar de ingestuurde mail? M.a.w. er kunnen toch nog meer mails zijn dan mensen die hier gemeld hebben dat ze mee gedaan hebben (of nooit iets winnen)...
 
Kom op mensen, wees sportief, er zullen meer aanmeldingen met goede antwoorden zijn dan de 35 gratis kaarten. Leuk als je wint, maar hey, mocht je er niet bijzitten, koop dan gewoon je entreekaarten aan de kassa, of online, zijn ze ook goedkoper. ;)
 
Kom op mensen, wees sportief, er zullen meer aanmeldingen met goede antwoorden zijn dan de 35 gratis kaarten. Leuk als je wint, maar hey, mocht je er niet bijzitten, koop dan gewoon je entreekaarten aan de kassa, of online, zijn ze ook goedkoper. ;)

Dat is ook zo -al zie ik zo snel niet wie of wat er hier niet sportief was- maar er ontbreekt in de OP een moment van bekendmaking en zij die mee gedaan hebben zijn natuurlijk nieuwsgierig :Y of ze een van de gelukkigen zijn of dat ze alsnog een kaartje moeten gaan bestellen...
 
En wat als het codewoord maar een x aantal keer gebruikt kan worden en er misschien eerlijke winnaars niet naar binnen kunnen?
 
Komt alleen uit slechte films toch codewoorden om toegang ergens tot te krijgen.
Ben zelf ook erg benieuwd wat de uitslag is :)
 
Geintje dus 👍🏻
Op de website van de motorbeurs kun je een actiecode invullen dus had gekund(hoewel de jouwe wel erg simpel was)😁
 
Liken heb ik nooit gedaan en ga ik ook niet doen. Kijk maar op MF, van mij nooit 1 ' Like"
Maar in dit geval ben ik 't toch wel met je eens. (maar een Like krijg je niet van mij)

Ik meldde me ooit aan op Facebook.
Na 10 min moest ik iets gaan liken. Ben toen direct afgehaakt. Ook op FB nooit 1 like gegeven.
Mijn FB-account is vooral slapend....................................
 
Het maakt me nog niet eens 1 bal uit als dat ik niet tot de gelukkigen behoor.
Maar laat gewoon effe weten wie wel en wie niet..............................:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan