WIN 2 kaarten voor de Motorbeurs Utrecht 2019 - Winnaars bekend!

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Banner 582.jpg
De actie is afgelopen, meedoen is niet meer mogelijk.

Het is inmiddels alweer jaren een goede traditie op MF, en één die we graag in ere houden :) Net zoals ieder jaar kun je daarom ook dit jaar weer toegangskaarten winnen voor de Motorbeurs Utrecht *D

Dit jaar vindt de beurs plaats van donderdag 14 t/m zondag 17 februari en in samenwerking met de organisatie geven wij weg:

35 setjes van 2 toegangskaarten

De actie is afgelopen, meedoen is niet meer mogelijk.

Uit de juiste inzendingen worden op willekeurige wijze 35 winnaars getrokken die ieder een setje van twee toegangskaarten ontvangen. Deze kun je vervolgens downloaden d.m.v. de code die we je toesturen per mail, dus je mailadres moet natuurlijk wel werken.

Have fun :)



De kleine letters:
  • Maximaal één deelname per persoon.
  • Maximaal één prijs (een setje van twee kaarten) per persoon.
  • Alleen inzendingen met het juiste antwoord komen in aanmerking voor een prijs.
  • Gewonnen prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Deelname uitsluitend per e-mail zoals beschreven in dit topic (dus niet via b.v. een privébericht).
  • Alleen inzendingen die uiterlijk dinsdag 5 februari 2019 in bezit van Motor-Forum zijn worden in behandeling genomen.
  • Motor-Forum crewleden zijn uitgesloten van deelname.
  • De beslissing van de Motor-Forum crew is definitief.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Persoonlijke gegevens worden niet aan derden verstrekt en worden uitsluitend door het beheer van Motor-Forum gebruikt om contact op te nemen m.b.t. de uitslag.

Banner 582.jpg
 
Laatst bewerkt:
weet gewoon nu al dat ik weer niets win, desondanks doe ik toch maar weer mee.
 
done! Ik ga dit jaar met mijn dochter die 8 feb 18 word en als het meezit in februari haar motorrijbewijs haalt dus we moeten sjoppen voor een 11kw fiets *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan