Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Heb jij niet een vuil bescherm laag op de motor zitten?
Ik heb de mijne in de acf-50 Staan, zit genoeg pekel op.
Ben morgen vrij, denk dat het lekker in het leer wordt!

Ik heb de laarzen vorige week al met mark bij biker outfit gehaald.

Zelfs winkels beginnen zich terug te trekken van de beurs.
Nee joh, ben gek. Ga niet al dat werk verrichten voor een extra ritje, ik ben lui geworden. Die Honda had vandeweek wel een probleempje, vorige week is er nog mee gereden en eergisteren accu leeg. Opgeladen en laadspanning gecontroleerd, lijkt niets aan de hand. Vreemd... Op de Triumph groeit inmiddels schimmel op de flyscreen, de vliegjes die er op zitten beginnen te ontbinden....
Hoe was het op de beurs Randy?
Hebben we iets gemist?
Mnee niet echt denk ik. Ik was uiteindelijk met Anne en een maatje met z'n vriendin. Die meiden vonden het prachtig, ik vond het wel gaan. Ze proberen er wel wat aan te doen dat het niet elk jaar hetzelfde is, maar ze zullen toch flink moeten veranderen ben ik bang. Winkels en merken vinden het te duur om voor vier dagen alles op te bouwen en te verslepen en dus zie je nu echt alleen nog maar tweedehandsmotoren en rekken vol kleding. Ach, het sfeertje is altijd wel leuk.

Jammer dat je het niet eens bij mij opgevraagd heb, al is het alleen maar ter vergelijk......
Moet je maar net weten dat er achter jouw nickname een bandenhandel schuilgaat ;-)
 
Jammer dat je het niet eens bij mij opgevraagd heb, al is het alleen maar ter vergelijk......

inderdaad goede relatie met Alex ( eigenaar ) en hij zit om de hoek.
Jij Purmerend was het toch ?!

Maar for the sake of argument... had het bij jou gekost dan ?

Akrapovic catvervanger.
kleine beurt.
nieuwe Pilot Power RS.
Puig Ruitje Dark smoke.

Motor staat al bij Alex en dus doe het sowieso daar maar mocht het zoveel schelen..Tja.. alles heb een prijs :+
 
Die Akra moet ik opvragen, kleine beurt nog geen 100 Euro, setje Power RS incl. alles 350 Euro.
Ruitje moet ik ook opvragen, maar zal 6 tot 8 tientjes zijn.
 
Dat heb ik al jaren, en word ook al jaren voor gek verklaard...

Ja jij gaat over de grens, letterlijk en figuurlijk 8)7
Vind om daar voor 1 bandje helemaal voor naartoe te rijden wel een beetje erg ver.

Nee joh, ben gek. Ga niet al dat werk verrichten voor een extra ritje, ik ben lui geworden. Die Honda had vandeweek wel een probleempje, vorige week is er nog mee gereden en eergisteren accu leeg. Opgeladen en laadspanning gecontroleerd, lijkt niets aan de hand. Vreemd... Op de Triumph groeit inmiddels schimmel op de flyscreen, de vliegjes die er op zitten beginnen te ontbinden....

Mnee niet echt denk ik. Ik was uiteindelijk met Anne en een maatje met z'n vriendin. Die meiden vonden het prachtig, ik vond het wel gaan. Ze proberen er wel wat aan te doen dat het niet elk jaar hetzelfde is, maar ze zullen toch flink moeten veranderen ben ik bang. Winkels en merken vinden het te duur om voor vier dagen alles op te bouwen en te verslepen en dus zie je nu echt alleen nog maar tweedehandsmotoren en rekken vol kleding. Ach, het sfeertje is altijd wel leuk.


Moet je maar net weten dat er achter jouw nickname een bandenhandel schuilgaat ;-)

Het is toch wel echt de moeite om de motor uit de schuur te halen hoor, heerlijk!

Beurs is als je er eenmaal een keer geweest bent inderdaad meer gewoon een gezelligheid dingetje. Nog wat gescoord verder?

inderdaad goede relatie met Alex ( eigenaar ) en hij zit om de hoek.
Jij Purmerend was het toch ?!

Maar for the sake of argument... had het bij jou gekost dan ?

Akrapovic catvervanger.
kleine beurt.
nieuwe Pilot Power RS.
Puig Ruitje Dark smoke.

Motor staat al bij Alex en dus doe het sowieso daar maar mocht het zoveel schelen..Tja.. alles heb een prijs :+

Alex is een prima kerel waar je met een gerust hart je motor achter kunt laten.
Als je goedkoop wilt zijn moet je het zelf doen ;)

R1 bevalt nog goed?
Die moeten we aankomend seizoen ook maar eens in het echt zien :]
 
Ja jij gaat over de grens, letterlijk en figuurlijk 8)7
Vind om daar voor 1 bandje helemaal voor naartoe te rijden wel een beetje erg ver.



Het is toch wel echt de moeite om de motor uit de schuur te halen hoor, heerlijk!

Beurs is als je er eenmaal een keer geweest bent inderdaad meer gewoon een gezelligheid dingetje. Nog wat gescoord verder?



Alex is een prima kerel waar je met een gerust hart je motor achter kunt laten.
Als je goedkoop wilt zijn moet je het zelf doen ;)

R1 bevalt nog goed?
Die moeten we aankomend seizoen ook maar eens in het echt zien :]
niet voor een band, eerder een hele motor
 
R1 bevalt heerlijk *O*

@Frank volgens mij is de olie al zowat € 100,- _O- Moet wel een beetje knap spul zijn.
Maar heb nou nog geen duidelijke prijs :+

Kennen als het iets warmer is en motor weer thuis is zeker is mee met een ritje!
Kijk niet zo vaak meer op MF hiervoor.. zit in whatsapp groepje met mannetje of 18 en word vaak vanuit daar wel ritje gepland :)
 
Ja jij gaat over de grens, letterlijk en figuurlijk 8)7
Het is toch wel echt de moeite om de motor uit de schuur te halen hoor, heerlijk!

Beurs is als je er eenmaal een keer geweest bent inderdaad meer gewoon een gezelligheid dingetje. Nog wat gescoord verder?
Ja gisteren uiteindelijk wel het paard van stal gehaald. Hij doet t nog steeds ;-)

Ik niks, zusje van m'n vriendin was mee, die is aan het lessen en die had een prima X-Lite helm voor 99 piek. Dat vond ik wel weer een goeie deal.
 
Hier inmiddels maar aan het klaarmaken voor het nieuwe seizoen, al is het wel apart zo nog zonder echte winter te hebben gehad. Kan gewoon sleutelen in t-shirt ipv 4 lagen kleding en bevroren tenen :YY

Kleppen gesteld, vielen nog binnen tolerantie maar klein onderling verschil.

Andere koppeling korf vanwege ingeslagen platen en demping tandwiel wat niet lekker werkte.

Distributie ketting was alweer gerekt, deze ook maar meegepakt.

En de blokdeksels aan de rechter kant vervangen.

Bijna klaar voor Hemelvaart!
 
Oh en moet nog wat met de remmen doen.
Die &###%%#@@$^&&$# schijven zijn alweer krom aan het trekken.

Heb al een ander setje gebruikt gekocht. Kijken wat die doen..
 
Bike hier ook zomerklaar *O* alle nieuwe goodies zitten erop en dinsdag even helemaal schoongemaakt en kettingje in het vet :)
 
Als je nu enkel het dempertje hebt wat bedoeld is om in combinatie met kat te gebruiken geloof ik graag dat er nu een behoorlijk geluid uit komt :9*D
Hoe viel de meting uit? ben zelf niet echt fan van die toko:X
 
iets tegenvallend wel. motor loopt nu te arm wat te verwachten was.
staat daar op dit moment afgesteld te worden.

ben wel benieuwd wat jou ervaring is met MAD. je bent de 2e al die ik zoiets hoor zeggen terwijl ik alleen maar lovende verhalen hiervoor hoorde.
 
Hier inmiddels maar aan het klaarmaken voor het nieuwe seizoen, al is het wel apart zo nog zonder echte winter te hebben gehad. Kan gewoon sleutelen in t-shirt ipv 4 lagen kleding en bevroren tenen :YY

Kleppen gesteld, vielen nog binnen tolerantie maar klein onderling verschil.

Andere koppeling korf vanwege ingeslagen platen en demping tandwiel wat niet lekker werkte.

Distributie ketting was alweer gerekt, deze ook maar meegepakt.

En de blokdeksels aan de rechter kant vervangen.

Bijna klaar voor Hemelvaart!
Jij bent toch ook een handige snuiter he!


Was weer heerlijk weer voor een ritje vandaag :]
 
Laatst bewerkt:
Ach, het is in feite mijn werk.
Hedendaags auto motorblok zit met meer poespas in elkaar.

Die ingeslagen korf hoor je inderdaad goed met koppeling los. Maar het kan heel lang aan hoor. Echter als door de ingeslagen plekken de platen niet lekker bewegen kan het zijn dat het aangrijpen en vrijkomen wat minder vloeiend gaan. Dat had ik vooral. Kan nu weer een stuk beter doseren :)

Had jij niet een street triple tegenwoordig?

Zondag was inderdaad een mooie dag, jammer dat het dan zo onwijs druk is op de wegen..
 
Ja dat is waar inderdaad..

Duidelijk!
Tegenwoordig heb ik inderdaad een street triple! Rijd wel fijn :X

Ze moeten die dijken afsluiten voor fietsers :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, heb je een foto?
Is wel een heel verschil van een 1 ploffer naar een gil 3 cilinder.

Koppeling is ook een vrij prijzig onderdeeltje bij triumph. Zelfs als hij wat minder lief doet kan het nog niet tippen aan de pijn in de portemonnee. Of net als ik een gebruikte kopen..

Die fietsers mogen zeker minder. Vooral nu ze allemaal met accu's rijden komen ze veel te ver van huis en geven ze niet meer om wind. 😤
 
Poooaahhh, haha!
Bijna 40.000km nu... Hij is uit 2013. Ik heb het idee dat de quickshifter niet zo best is voor de korf :?
 
Oooooh dat is bijna nieuw nog! Zal wel meevallen met die korf. Beetje mag natuurlijk.

Quickshifter moet voor de korf niet zo veel uitmaken. Stationair en lage toerentallen vindt hij minder lekker. Maar had het maar geen korf moeten worden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan