Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Geldt dat niet voor het overgrote deel van MF?

Het is wel minder actief geworden, zeker de regionale topics dankzij de intrede van Whatsapp groepen.
Ik denk dat daardoor veel mensen minder het forum bezoeken en zo dus ook de algemene, techniek etc topics minder zijn geworden. Maar dood is het ook weer niet.
 
Zo de eerste maand is weer voorbij, voor mij geen enkel ritje geweest.
Wat zijn jullie verhalen ?? en wat is er in het vooruitzicht ?? (motorbeurs,.....)
 
Vandaag nog een rondje gereden, hoop pekel en rommel op de weg, maar in het zonnetje wel even lekker :)
Bekijk bijlage 1351904

Twijfel of ik nog naar de beurs ga.
Wil eigenlijk wel nieuwe laarzen, maar denk dat ik die beter gewoon in de winkel kan kopen tijdens een beurs aanbieding.

Ga jij nog naar de beurs?
 
Wilde vandaag wel een rondje doen, maar ze hebben vannacht weer alles gestrooid. Ben ik langer aan het schoonmaken dan aan het rijden :W

Ik ga zaterdag even naar de beurs, maar ben sceptisch. Met name de afwezigheid van de grote merken vind ik erg jammer, we gaan het zien.
 
Wilde vandaag wel een rondje doen, maar ze hebben vannacht weer alles gestrooid. Ben ik langer aan het schoonmaken dan aan het rijden :W

Ik ga zaterdag even naar de beurs, maar ben sceptisch. Met name de afwezigheid van de grote merken vind ik erg jammer, we gaan het zien.

Heb jij niet een vuil bescherm laag op de motor zitten?
Ik heb de mijne in de acf-50 Staan, zit genoeg pekel op.
Ben morgen vrij, denk dat het lekker in het leer wordt!

Ik heb de laarzen vorige week al met mark bij biker outfit gehaald.

Zelfs winkels beginnen zich terug te trekken van de beurs.
 
hey mensen,

uhm ik weet dat er niet veel meer gebeurd op het forum, uhm, als je vandaag het weer bekijkt, is het super lekker weer om weer eens een rondje te gaan rijden, wie weet dat jullie vandaag ook willen rijden... ik wil tegen 12:00 uur in de middag vertrekken, wat voor rondje weet ik nog niet,

wie weet zie ik jullie wel tegen 1200 uur bij de AHXL ??

gr Motobeer
(berend)
 
Gister de R1 weggebracht naar Motorservice Alkmaar :)

Beurtje / bandjes etc.
En een nieuwe Akrapovic Linkpijp i.p.v. katalysator :9~
kan niet wachten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan