Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Geen idee wat die gehaktballen rit is, maar als er binnenkort een ritje gemaakt wordt dan lijkt me dat leuk. (en onderweg een broodje bal eten gaat er ook altijd wel in! :) )
 
Zo groot is de opkomst al een tijdje niet geweest :+
En het wordt steeds meer bezocht.
16793938805948379437484352775730.jpg
 
Amino checker:
As woensdag: 1ste WWW gehaktbal ritje?
Plan: Verzamelen op de bekende plek, kort introductie rondje (het is echt lang geleden), daarna ritje naar de "De Gouden Karper" om daar onder het genot van een drankje eens ff bij te praten. Want het is echt veel te lang geleden dat we samen een ritje hebben gedaan.
 
Lijkt me prima, ik ken niemand dus een introductierondje is wel nodig :) Hoe laat is dat 20:00?
 
Misschien ook wel interesse, afhankelijk waar de "bekende plek" is :+
De Gouden Karper zit redelijk bij mij om de hoek.

Wat is de rijstijl met dit soort ritjes ? Hoef geen 200+ maar als het hele ritje kalm aan is met allemaal cruisers dan is het niet mijn type meet :)
 
Volgens de eerste post in het topic:

Waterlanders verenigt u!
Iedere woensdagavond om 19:00 parkeerterrein AHXL, ter hoogte van het reclamebord aan de Burg. D. Kooimanweg verzamelen voor een mooie rit. Iedereen is welkom!

Maar het zou voor mij de eerste keer zijn, dus geen idee of dit nog actueel is. :)
 
Modern als we zijn tegenwoordig, is in www gezelschap ook whatsapp geïntroduceerd. Dus daar ook de oproep gedaan. Ze waren een beetje overrompeld om op zo n kort termijn de agendas leeg te maken (Jaja, een druk volkje tegenwoordig). Het tegenvoorstel is dus volgende week geworden. Dus dat gaan we proberen. En op de fourage plek willen er een paar aansluiten (op 4 wielen). Wat wel zo gezellig kan zijn.
@G.Focker, dit zal de eerste keer weer samen rijden zijn, en ons motto is altijd geweest dat het voor iedereen leuk moet zijn. En we proberen altijd op elkaar te wachten, niet iedereen heeft de zelfde skills.
En idd de verzamelplaats is altijd XXL AH geweest. En dat houden we in ere.
 
Volgende week woensdag ben ik een rondje Zwitserland, Italië, Oostenrijk en Slovenië aan het rijden, dus dat gaat mij niet lukken.

Aan wie kan ik in een DM mijn mobiele nummer geven om ook via WhatsApp op de hoogte gehouden te worden?
 
Modern als we zijn tegenwoordig, is in www gezelschap ook whatsapp geïntroduceerd. Dus daar ook de oproep gedaan. Ze waren een beetje overrompeld om op zo n kort termijn de agendas leeg te maken (Jaja, een druk volkje tegenwoordig). Het tegenvoorstel is dus volgende week geworden. Dus dat gaan we proberen. En op de fourage plek willen er een paar aansluiten (op 4 wielen). Wat wel zo gezellig kan zijn.
@G.Focker, dit zal de eerste keer weer samen rijden zijn, en ons motto is altijd geweest dat het voor iedereen leuk moet zijn. En we proberen altijd op elkaar te wachten, niet iedereen heeft de zelfde skills.
En idd de verzamelplaats is altijd XXL AH geweest. En dat houden we in ere.

Uiteraard is op elkaar wachten een standaard :)
Nogmaals, ik hoef niet continue overal volgas en gekke capriolen uit te halen maar een vlotte rit geeft wel de voorkeur.
Als de helft het prettiger vindt om rustig een rondje te tuffen is dat prima maar dan haak ik af, ieder zijn ding :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: jjgv
Ik bedoelde het niet serieus hoor :-) Ik gebruik mijn motor ook voor woon-werk verkeer en dus kies ik niet voor een winterstop, maar ik snap het prima als iemand puur recreatief rijdt en dus in de winter de motor in de stalling plaatst :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan