Wie leent mij zijn motortrailer op a.s vrijdag (Amersfoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechanism

MF veteraan
3 jun 2009
10.135
3.275
Ik heb een nieuwe projectfiets gevonden. HOERA! Maar één nadeeltje: Afgelopen zaterdag heb ik mijn eigen trailer uit elkaar gehaald voor nieuwe lagers, banden en elektra. Dat ga ik nooit af krijgen deze week..

Allemaal verhuurders gevonden in de uithoeken van het land, maar geen een in de buurt van Soest, Amersfoort of Hilversum..

Wie o wie leent of huurt mij zijn trailer op a.s vrijdag in de avonduren??? Ik ga hem 130km gebruiken en ben uiteraard bereid te betalen (desnoods in gereedschap 8-) ).
 
Dat ga ik nooit af krijgen deze week..

Het is nu maandag.............doorwerken jongûh ! :+
Dat gereedschap kun je beter gebruiken om je trailer af te maken :P

;)

Maar als het mogelijk was had je het vast wel overwogen maar afhankelijk van het formaat en de toestand van het project wil een normale aanhanger met huif ook wel eens lukken.
Wellicht flauw maar een doorsnee motordief rijdt tenslotte ook niet rond met een motortrailer. B|
 
Laatst bewerkt:
@Zeeuwmeeuw: Ik werk doordeweeks dagen van 11 uur, en dan ben ik op.

@ Herr.ik: HP is mijn "last resort". Ze vermelden geen prijzen en ik vraag me af of er een "dat krasje zat er nog niet" discussie zal ontstaan. Vertrouw het niet :N .

@Bleddyn: En dan 65km lopen _O- ? Ik noem het niet voor niks een project ;)
 
Laatst bewerkt:
@Zeeuwmeeuw: Ik werk doordeweeks dagen van 11 uur, en dan ben ik op.

@ Herr.ik: HP is mijn "last resort". Ze vermelden geen prijzen en ik vraag me af of er een "dat krasje zat er nog niet" discussie zal ontstaan. Vertrouw het niet :N .

@Bleddyn: En dan 65km lopen _O- ? Ik noem het niet voor niks een project ;)

HP zijn etters eerste klas. Ik heb die ahw 1x gehuurd 2 jaar geleden en dat ging prima. 25 euro per dag.

Misschien even foto's maken als je hem mee neemt.
 
Normale aanhanger+huif is misschien wel een optie.. Als er zich deze week niemand meldt die me uit de brand kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
MVS heeft er ook een staan. Ik mocht die gebruiken toen ik mijn motor daar liet repareren dus ik weet niet of hij ook voor verhuur is maar een belletje kan nooit kwaad :)

http://www.mvsracing.nl/html/contact.html
 
Je mag die van mij wel lenen.. moet je 'm wel in Utrecht op komen halen (daar studeer ik). Ik hoef er niks voor te hebben maar ik moet hem van en naar iets ten zuiden van Eindhoven (daar woon ik) rijden dus een kleine benzinevergoeding voor zou gewaardeerd worden.

Het lijkt me makkelijker om iets in de buurt te vinden maar als dat niet lukt dan vind ik 't niet zo'n probleem om hem richting utrecht te slepen.
 
Anders gewoon die moped ophalen in je hele outfit (dus helm en de hele mikmak).
Moped op straat duwen voor de deur v/d verkoper en dan de ANWB bellen en zeggen da ie niet meer wilt starten. Wordt je zo naar huis gebracht, wel uiteraard zorgen dat je lid bent van de ANWB
 
Ik gebruik mijn normale aanhanger, heb alleen 2 balkjes op de vloer geschroefd, waar de wielen tussen komen te staan. Oprijplank gemaakt van 2,40 meter lang en de viffer of een andere motor rolt er zo op. Dus een huur aanhanger met houten bodem mag geen probleem zijn. Ik heb hem helaas op dit moment niet thuis staan, anders kon ik hem zo meenemen, ik kom regelmatig in Amersfoort. Maar elke normale aanhanger, die niet te hoog op de wielen staat, moet voldoen. Dus een simpele boedelbak van minimaal 2,20 a 2,40 meter voldoet
 
Maar elke normale aanhanger, die niet te hoog op de wielen staat, moet voldoen.

Maar nog een kleine aanvulling mijnerzijds.
Zorg ervoor dat je oprijplank niet weg kan schieten of zorg dat het een Off the Road motor is.

Heb het zelf niet aan de hand gehad maar ken wel mensen die een buikschuiver met een normale aanhanger ophaalden en bij het uitrijden de onderkuip en het spruitstuk vernaggelden omdat deze op de laaddrempel / rand van de aanhanger stuiterde _O-
 
Mijne mag je komen halen maar dat is wel in Cuijk. Dus niet naast de deur. Een aanhanger huren is denk ik voordeliger.

Is gewoon een platte aanhanger met goot en bladveren. Dus het deint wel een beetje maar ik ben in al die jaren nog nooit een motor verloren onderweg.
 
Iedereen hartstikke bedankt voor de aanbiedingen en suggesties, top! :} :}

De tip van Pek was de beste, want Hofland Motoren uit Amersfoort helpt mij uit de brand (en ze waren bovendien bereikbaar buiten openingstijden :Y ).
 
Laatst bewerkt:
Maar nog een kleine aanvulling mijnerzijds.
Zorg ervoor dat je oprijplank niet weg kan schieten of zorg dat het een Off the Road motor is.

Heb het zelf niet aan de hand gehad maar ken wel mensen die een buikschuiver met een normale aanhanger ophaalden en bij het uitrijden de onderkuip en het spruitstuk vernaggelden omdat deze op de laaddrempel / rand van de aanhanger stuiterde _O-


Stropje door het wiel heen en tillen...... tenminste zo heb ik mijn buikschuiver uit onderstaande bakje gehaald. Hier op foto met een andere motor erin, met deze combi het halve land doorgesjeesd.

09072011104_klein.jpg


Vorige eigenaar bij het zien van het bakje... "dat gaat echt niet passen joh..." Wedden van wel... B| :P

Voorwiel in de hoek, achterwiel tegen zijschot aan. Spanbandje aan beide kanten voor, achter vast aan rail... en gaan met die banaan. Gaat geen kant op zo. *O*
 
Maar nog een kleine aanvulling mijnerzijds.
Zorg ervoor dat je oprijplank niet weg kan schieten of zorg dat het een Off the Road motor is.

Heb het zelf niet aan de hand gehad maar ken wel mensen die een buikschuiver met een normale aanhanger ophaalden en bij het uitrijden de onderkuip en het spruitstuk vernaggelden omdat deze op de laaddrempel / rand van de aanhanger stuiterde _O-


Aan mijn plank zit een hele mooie haak, die achter de laadklep komt, zodat de plank niet weg kan schieten.

Maar tillen wil ook wel, we hebben zonder problemen ook wel eens een vfr400 in een transporter getild.
 
En we zijn uiteraard nieuwsgierig, naar je volgende projectfiets, dus graag type bouwjaar en foto's :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan