Ik heb bij vd Heijden ook over een alarm gesproken. Ze hadden het erover dat het zo'n 500 euro moet kosten. Toch een ander verhaal dan de 150 euro waar Matth het over had. Wat is reeel? En wat is een goed alarmsysteem. Er schijnen toch veel storingen door te komen.
k,heb op mijn Tuono een spy ball 6527 alarm sinds een jaar en nog nooit problemen mee gehad.Ik heb bij vd Heijden ook over een alarm gesproken. Ze hadden het erover dat het zo'n 500 euro moet kosten. Toch een ander verhaal dan de 150 euro waar Matth het over had. Wat is reeel? En wat is een goed alarmsysteem. Er schijnen toch veel storingen door te komen.
Ik verheug me er nu al op om je persoonlijk de MV-perikelen te verklappen die ik rijk ben.(gelukkig waren die MVtjes niet van mij )
Tot volgend weekend
@bennieboy: hey bennie hoe kan ik foto's afbeelden? Gebruik nu de optie attachment, maar krijg dan alleen een link onderin te staan?
Hee guy's en girl(s)..
Wanneer word het nou??? Zaterdag of zondag en hoe laat???
Ik kan beide dagen, ofschoon mijn voorkeur uitgaat naar de zaterdag (ivm de zondagrijders). Het lijkt me verstandig even het weerbericht af te wachten halverwege de week, dan weten we al iets meer. Als aankomsttijd stel ik voor 10.30 uur in Best. Voor de verstkomenden is het een klein uurtje rijden, dus dat is te doen. Dan kunnen we daar anderhalf uur uit de nek kletsen bij een bakkie koffie, dan een paar uurtjes rijden, weeer uit de nek kletsen en dan naar huis. Lijkt me tof. Ideaal zou zijn als iemand met een bezemwagen met 200 liter benzine aan boord meereed.....
Ideaal zou zijn als iemand met een bezemwagen met 200 liter benzine aan boord meereed.....