Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog even een leuk fototje van mijn huidige VFR laten zien. Ik zal hem wel gaan missen. .

ja ja ja fraanske, dit wordt nog een lange winter voor jou
succes met de verkoop van de VFR!!

mooie helm trouwens.....XR-1000 toch?? die heb ik ook laatst gekocht. Erg prettige helm.

Ik heb bij vd Heijden ook over een alarm gesproken. Ze hadden het erover dat het zo'n 500 euro moet kosten. Toch een ander verhaal dan de 150 euro waar Matth het over had. Wat is reeel? En wat is een goed alarmsysteem. Er schijnen toch veel storingen door te komen.

De prijs van een alarm ligt momenteel op ongeveer € 600,-
Vervolgens worden er kortingen gehanteerd.
Deze korting kan uiteraard gerelateerd zijn aan je onderhandelingen die je al met de aankoop van je motor gedaan hebt.
Problemen met een alarm heb ik nog nooit gehad, en ik ben toch al aan mijn 5e alarm bezig.
Het enige wat echt aan te raden is, is een druppellader ( optimate 3 )
Deze houd je accu in goede conditie.
Datatool is op dit moment het meest gebruikelijke.
Succes met je keuze t.z.t @ Fraanske

Laatst bewerkt:
Fraans, blij dat je tevreden bent. Nog iets gemerkt van uitvallen tijdens het rijden?

"Tevens hebben we toen beiden een Datatool alarm kunnen afdingen voor 500 euro inklusief inbouw. Is toch ook weer plm 100-150 euro per stuk."

Tsja, is maar hoe je het leest. Ik bedoelde 100-150 euro korting per alarm. Tijdens het eerste bezoek zei hij dat een alarm 600 euro inklusief inbouw kost. Bij de montage zei hij 650 euro. Het huidige Datatool is volgens vdH trouwens nog het enige SCM gekeurde alarm in Nederland. Andere worden door de verzekering niet geaccepteerd.

k,heb op mijn Tuono een spy ball 6527 alarm sinds een jaar en nog nooit problemen mee gehad.
koste rond de 5/600 euro denk ik incl. montage door erkend inbouwbedrijf dat moest van ook van de verzekering overigens .

gr Driver

Ik verheug me er nu al op om je persoonlijk de MV-perikelen te verklappen die ik rijk ben.(gelukkig waren die MVtjes niet van mij )

Tot volgend weekend

kweetniet of ik dat wil horen, dus houd ik mijn oordopjes maar in!

Hee guy's en girl(s)..
Wanneer word het nou??? Zaterdag of zondag en hoe laat???

Goeiendag allemaal ik ben nieuw hier en razend enthousiast over de Moto Morini. Heb afgelopen woensdag een proefrit gemaakt, en was meteen verkocht! Ik rij momenteel een SP1 maar qua vermogen doet de Morini zeker niet onder voor de SP1. En dan het bochten verhaal, helemaal super! Wat een gooi- en smijtwerk!
Dus ben nu druk aan het onderhandelen over inruil prijs maar kan het nog niet eens worden. Ga nu proberen om de SP in de winter te verkopen en dan volgend voorjaar een Morini te gaan halen. Dus als iemand nog een liefhebber weet... Dit is hem:

Bijlage: IMG_1508-25%.JPG

@ fastbk: je zal er ercht geen spijt van krijgen. Ik heb precies de zelfde switch gemaakt en je krijgt alleen nog veel meer plezier in het motorrijden!!
T'is in het begin wel wennen aan de zithouding en het brede stuur, maar ik moet zeggen: het went snel, heeeel snel.

Dit was die van mij:

Ik heb nog geen moment spijt gehad, ook al het die corsaro nou niet echt een lekker begin zullen we maar zeggen

Succes met je verkoop van de SP-1

Wel tof. Steeds meer corsaro piloten er bij

@bennieboy: hey bennie hoe kan ik foto's afbeelden? Gebruik nu de optie attachment, maar krijg dan alleen een link onderin te staan?

@bennieboy: hey bennie hoe kan ik foto's afbeelden? Gebruik nu de optie attachment, maar krijg dan alleen een link onderin te staan?

Ik heb ook eerst lopen kloten om een foto op het forum te krijgen. Tot dat ik de tip van mathh kreeg om op www.photobucket.com te kijken. Je moet je even aanmelden en dan kan je al je digitale spul up-loaden. Als je dan een piccie op het forum wil zetten kopieer je de onderste van de drie balken onder de foto en plak je die in het veld waar je schrijft.

Succes ermee!!

Hee guy's en girl(s)..
Wanneer word het nou??? Zaterdag of zondag en hoe laat???

Ik kan beide dagen, ofschoon mijn voorkeur uitgaat naar de zaterdag (ivm de zondagrijders). Het lijkt me verstandig even het weerbericht af te wachten halverwege de week, dan weten we al iets meer. Als aankomsttijd stel ik voor 10.30 uur in Best. Voor de verstkomenden is het een klein uurtje rijden, dus dat is te doen. Dan kunnen we daar anderhalf uur uit de nek kletsen bij een bakkie koffie, dan een paar uurtjes rijden, weeer uit de nek kletsen en dan naar huis. Lijkt me tof. Ideaal zou zijn als iemand met een bezemwagen met 200 liter benzine aan boord meereed.....

Helemaal mee eens !
Als degene die mee gaan woensdag of uiterlijk donderdag wat van zich laten horen hier, gaat het helemaal goed komen toch ?

Ideaal zou zijn als iemand met een bezemwagen met 200 liter benzine aan boord meereed.....

Mijn voorkeur gaat ook uit naar zaterdag. Plek en tijd is ook goed, had ik ook in gedachte.......
alleen het weer...
We kijken i.d.d. woensdag / donderdag wel even

Volgens de weervoorspellers is het niet zo best in Best zaterdag.
Maar zo is er altijd wel wat. Maar om nu in de zeik te gaan rijden
De Zaterdag erop dan???? En hoeveel aanmelders hebben we dan?

Als het weer komend weekend er idd onstabiel uit ziet,dan ben ik er ook voor om het te verzetten naar een ander weekend.
Op een( half ) nat wegdek rijden ?

Zoals sander al aangeeft, schijnt het op a.s. zondag wel aardig weer te worden.
Check www.weeronline.nl even. De weekenden erna worden voor mij een moeilijk verhaal. kan dan pas 28 of 29 okt weer. En het weer wordt alleen maar minder.........

Status
Niet open voor verdere reacties.