Laten we dan maar in Best afspreken bij de Mac. Zoals fraanske dat al voorstelde....
Kunnen we gelijk die drankbakken aftanken zodat we met een "volle blaas" er tegenaan kunnen.
Ik heb dat boekje met deelkaarten van NL al gekocht en ff gecheckt: dat wordt wel leuk rijden daar. Al kan ik me voorstellen dat voor sommige het ook lijkt dat er in de achtertuin gereden wordt. Dat heb ik hier wel in mijn omgeving. Het heeft ook voordelen v.w.b. de flitspaaltjes enzo.
Ik kan 7 en 8 oktober. Het is mij om het even. Al denk ik dat op s'zaterdags meer benzinepompen / eettentjes open zijn voor een stop-freet&go actie.
Wie gaan er nog meer mee???? Zijn er ook corsaro rijders die alleen meelezen????
Jullie zijn ook vanharte welkom !!!!
@ fraanske: heb je al gekocht???? Je hebt er nu op gereden, en ik kan me niet voorstellen dat het tegen is gevallen...........
Count me in als het droog blijft. Mag mijn vriendin ook mee? Ze rijdt wel geen Corsaro maar toch Italiaans...achtig..... dus
Indien noodzakelijk zetten we haar ergens apart op het terras ernaast.
Nee , geen MV ,s erbij....
GRAPJE !!
Nee hoor , apart op een terras lijkt me ok
dankjewelzeerbeleefd dat ik eventueel mee mag
hoewel het voor jullie natuurlijk ook mooi is dat er een echte motor meegaat, die trouwens wel start, geen grotere accu nodig heeft, waarvan de snelheidsmeter het nog doet ehm wat nog meer...
dankjewelzeerbeleefd dat ik eventueel mee mag
hoewel het voor jullie natuurlijk ook mooi is dat er een echte motor meegaat, die trouwens wel start, geen grotere accu nodig heeft, waarvan de snelheidsmeter het nog doet ehm wat nog meer...
Ik had ook wel een klein minpuntje: je kunt echt niets meenemen. Onder het zadel is 0,0 ruimte en het wordt er zeer warm. Zelfs geen schijfslot
Daar moten we dus nog een oplossing voor vinden.