Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die dempers zijn omgerekend ongeveer 850 euries. En om nou te zeggen dat ik ze mooi vind............... . Die eindstukken zo naar binnen gedraaid, jammer. Wat wel weer intressant is dat er een vervangend gedeelte is voor de kat .

Even over a.s. zondag: wat mij betreft gaat het door. Het blijft droog en 17°C!!
Ik hoor jullie wel

V.w.b. uitlaatdempers wacht ik eerst de winter even af.
Ondertussen zijn er dan wel wat meer keuzes lijkt me.
Termignoni heeft ze trouwens ook al een tijd op de Morini-site staan.
Ook zijn er t.z.t wat meer Dynojetboeren die de Corsaro op de banken hebben gehad,en dus wat meer te vertellen hebben over mappings en verdere aanpassingen zoals powercommanders,rapid modules e.d.
Ook wat het verbruik betreft worden we dan wat wijzer misschien.
Heb trouwens ook het idee dat de standaarddempers veel te heet worden;
Dit zal wel veroorzaakt worden door de enorme katalysator.
Het liefst zou ik vervangingsuitlaten monteren met een E-keurmerk inclusief DB-killer.
Als de keus niet ruim genoeg is na de winter, kan ik altijd nog een paar uitlaten op maat laten maken naar eigen keuze.

V.w.b. de meeting;
Zondag is idd de beste keus.

Hey morinni's, Wie gaat er nu op zondag a.s.? Geef ff een reactie dan. Ik kan wel maar moet om 14.00 uur weer in Ede zijn....

Zondag is prima. Tijd en plek zoals afgesproken? Eerder heeft weinig zin omdat dan nog niets geopend is.
Ik las op het Morini forum op www.Italobikes.de dat Remus de comische uitlaten definitief niet op de markt brengt ivm teveel lawaai. Ikzelf ben erg tevreden over mijn GPR uitlaten, maar moet je natuurlijk mooi vinden. Ik vind de originele al lelijk.
Las daar ook dat de Corsarorijders in Duitsland ook nog andere problemen hebben: haperende verlichting, problemen boven de 7000 tpm, doorslaande achtervering met als gevolg vernielde verlichting enz.

Ik ben er zondag bij. Om 10:30 in Best bij de Mac.
Je krijgt me er alleen niet naar binnen!

Ik zag net op een duitse site een plaatje van de nieuwe termignonis op de corsaro. Errug mooi
.
Wel is er veel zwart wat normaal bij de rode goud of roodkleurig is. Vind ik persoonlijk jammer.

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook zondag
( als het droog is tenminste )

Hee Boudje, heb je die brommer nou al terug??? Ik heb nog niet gelezen dat jij er a.s. zondag bij bent.

Oke, 5 stuks. Lijkt me leuk om ff met de collegae te ouwe......! Ik hoop dat ik niet hoef in te vallen voor een zich niet zo goed voelende collega . Ben ook lid van de vrijwillige brandweer en moet evt. zijn dienst overnemen. Maar ik ga er nog niet van uit hoor!! Hoop jullie 4'en morgen te zien.

Ik heb er zin an!!!!!

Ik heb 'm nog even gauw gewassen. kan natuurlijk niet met een vuile brommert aankomen he
see you all tomorrow

Heb vanmorgen ( zaterdag )mijn brommer weer terug gekregen,hebben niets gevonden, dus kom morgen gewoon naar Best.
Ben om ong. 10.30 uur bij Mc. Donalds in Best, moet alleen ff kijken welke
afrit het is.
Verder kan ik niet erg lang blijven, maar dan zijn we in elk geval een keer bij
elkaar geweest.
Rijdt er nog iemand over de weg Venlo - Eindhoven, kunnen we elkaar misschien onderweg bij een tankstation of oprit treffen.

tot morgen, Boudje

Hey Boudje, het is afrit 28 op de A2 van Den Bosche ri Eindhoven.

Kut,kut,kut.. net een telefoontje gehad om de dienst inderdaad over te nemen, dus voor mij morgen geen gezellig uitje!!! Baal er echt van , kunnen jullie nog ff een paar piccie's maken. Ennuh ik geef me nu al op voor de volgende meeting. Have fun morgen.

Dat is potdomme balen man!! . Volgende meeting zal wel volgend jaar worden denk ik. Ik neem i.i.g. het piccie toestel mee, dus plaatjes zullen wel verschijnen.
Als we morgen nou in de verte een oranje gloed aan de zien verschijnen komen we wel ff kijken .
sterkte morgen..... k'ga pitten.........

Zo, ben net een uurtje thuis... Ik heb een leuke dag gehad!!. Lekker met z'n allen een ritje gedaan en wat mooie bochten gepikt . Altijd al fan van geweest.
Op de terugweg heb ik maar 7 km snelweg gereden, de rest binnendoor. Op het eind begon ik het toch wel een beetje koud te krijgen.
Hier wat piccie's

Zo, nu eerst een warme douche en dan een biertje...

Mooi zooitje bij elkaar

Maar jullie moeten wel die Mickey Mouse oren er af halen

Yep, was heel gesellie. Leuk eens de gezichten te zien achter de nicks. We hebben een tijdje gezocht naar de tien verschillen en er zijn er toch een paar, ondanks dat de motoren uit dezelfde fabriek komen. Daarna nog wat "professionele hulp" gehad bij het repareren van mijn teller (mototricolore eat your heart out). Mooi rondje om diverse kerken gereden en geëindigd op een terras in Loon op Zand (?). Is voor herhaling vatbaar, maar zal dit jaar wel niet meer lukken.
Blij toe trouwens dat niet iedereen zijn fototoestel vergeten was

ha mannen

bedankt dat ik mee mocht en lief dat jullie regelmatig vertraagden om me de gelegenheid te geven bij te komen.
Wist trouwens niet dat je in die omgeving zo mooi kon toeren, wel erg veel flitspalen gezien....(al dan niet werkend)

Leuk dagje uit geweest vandaag! Volgende keer neem ik mijn geld ook mee
Dagtellerstand 198km, en hij reed nog toen ik thuiskwam

De plaatjes moeten nog ff wachten, ik moet eerst de goede programma's nog zoeken en installeren. Als voorproefje alvast het nieuwe dashboard gereedshap:

(tikfoutje )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.