Wie heeft bij de nationalen #284?

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.894
57
Deurne
En wil deze met mij ruilen? :)

Het zou heel mooi zijn, want dan heeft mijn team opeenvolgende nummers. :]

Ik wil dus graag nr 284 voor volgend jaar gaan gebruiken bij de nationalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, ik had 274 gevraagd (Stond al op de ex motor van Wayne) maar kreeg 74 ivm met klasse indeling.


Wie wel 284 heeft.... Geen idee :+
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, ik had 274 gevraagd (Stond al op de ex motor van Wayne) maar kreeg 74 ivm met klasse indeling.


Wie wel 284 heeft.... Geen idee :+

Maar dat betekend dat je inters gaat rijden. 1 t/m 99 is inters. Als je 274 hebt aangevraagd was het denk ik je bedoeling om nationalen te gaan rijden.

Als ik jou was zou ik in dat geval maar even contact opnemen met Joyce van de KNMV want er gaat denk ik iets niet helemaal goed.
 
En wil deze met mij ruilen? :)

Het zou heel mooi zijn, want dan heeft mijn team opeenvolgende nummers. :]

Ik wil dus graag nr 284 voor volgend jaar gaan gebruiken bij de nationalen.

Je kan bij de KNMV navragen wie met dat nummer rijd komend seizoen. En als je het lief vraagt krijg je misschien ook nog zijn/haar e-mail of telefoonnummer :) .
 
Ik heb al met Joyce gemaild voor he verzoek. Maar het blijft lastig. Ze geven geen gegevens weg uit privacy beleid.

Misschien dat dit topic helpt :+
 
:Y contact is er al geweest, ik wilde graag 274 houden omdat dat nog op de motor stond maar dat kon echt niet. Dus nu 74 op de motor en het tempo omhoog.

lijkt me sterk dat je gaat beginnen bij de inters, dan ben je waarschijnlijk een natuur talent, of had je een cross licentie voor de inters?
indien geen van beide, succes!! :X
 
je moet ze jou mail doorgeven dan stuurt zij een bericht naar diegene..

weet het al. ze heeft zeker ook dat lelijk hoofd van je gezien, probeer eens iemand anders daar..
ik zal dus maar even wachten met jou op de site te zetten :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al met Joyce gemaild voor he verzoek. Maar het blijft lastig. Ze geven geen gegevens weg uit privacy beleid.

Misschien dat dit topic helpt :+

Ik weet ff zijn achternaam niet meer maar zijn voornaam is Coen en zijn zoontje reed tot vorig jaar bij de jeugd mee. Coen reed in 2009 met dat nr en vorig jaar is het volgens mij niet gebruikt (althans op de baan).

Volgens mij post(te) hij weleens in het topic van de Gelderse supermotards GSM, dus ik zou het daar eens navragen. Afgelopen seizoen heeft hij niet gereden, maar het kan zomaar zijn dat hij wel jaarlijks een licentie aanvraagd om mogelijk een paar wedstrijden mee te pakken en zijn nummer te behouden.
 
lijkt me sterk dat je gaat beginnen bij de inters, dan ben je waarschijnlijk een natuur talent, of had je een cross licentie voor de inters?
indien geen van beide, succes!! :X

Ik ben geen beginner :P ben een her-opstapper. Van 2001 tot 2005 heb ik gereden in het bk en af en toe nk. Daarnaast nog wat zac en cup gereden.
In 2011 zal ik niet het volledige seizoen rijden, waarschijnlijk maar 5 a 6 wedstrijden en daarnaast ga ik heel veel trainen in binnen en buitenland. 2012 zal weer mijn eerste volle seizoen worden. Niet dat ik verwacht dan kampioen te worden, maar wil gewoon lekker mee kunnen doen.
 
En wil deze met mij ruilen? :)

Het zou heel mooi zijn, want dan heeft mijn team opeenvolgende nummers. :]

Ik wil dus graag nr 284 voor volgend jaar gaan gebruiken bij de nationalen.

Of die nog rijdt en of met dit nr is weet ik niet. Ook niet of die met je wil ruilen, maar Cas Kock reed met nr 284 op een Yamaha.
Misschien kan je er wat mee.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet ff zijn achternaam niet meer maar zijn voornaam is Coen en zijn zoontje reed tot vorig jaar bij de jeugd mee. Coen reed in 2009 met dat nr en vorig jaar is het volgens mij niet gebruikt (althans op de baan).

Volgens mij post(te) hij weleens in het topic van de Gelderse supermotards GSM, dus ik zou het daar eens navragen. Afgelopen seizoen heeft hij niet gereden, maar het kan zomaar zijn dat hij wel jaarlijks een licentie aanvraagd om mogelijk een paar wedstrijden mee te pakken en zijn nummer te behouden.


Coen Crossie? Die met TvT omgaat?
 
je moet ze jou mail doorgeven dan stuurt zij een bericht naar diegene..

weet het al. ze heeft zeker ook dat lelijk hoofd van je gezien, probeer eens iemand anders daar..
ik zal dus maar even wachten met jou op de site te zetten :)

Daar maak je vrienden mee Peter. -O-
 
http://www.knmv.nl/uploads/multimedia/KNMV_Supermoto_2010_Totaalstand_Nationaal.html (We kunnen even niet verder... - KNMV)

heeft 2010 niet gereden (ik zie hem niet iig)
 
Terug
Bovenaan Onderaan