Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Ik vind de hele overgang naar,en de lay-out van t nieuwe, perfect (y),natuurlijk moet je er aan wennen en komen er w.s nog wel wat aanpassingen.
Maar al met al*O* top hoor , ik moet nu ook donateur worden.


vraagje , hoe kun je nog p.m ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie er goed uit! Thanks crew (y)
Heb wel ineens een compleet ander icoon en mis de instelling om bij het openen van een topic direct naar de laatste pagina te gaan.
 
Zie er goed uit! Thanks crew (y)
Heb wel ineens een compleet ander icoon en mis de instelling om bij het openen van een topic direct naar de laatst pagina te gaan.

Als je dan ook vanaf nu de reacties van mede MF-ers beter gaat lezen...komt het helemaal goed :eek:
 
Ja die mis ik ook. Was handig. Al je favoriete topics in volgorde van waar het laatst iets in gepost was.
:^

Die wil ik ook terug! Er zal vast een alternatief voor zijn, maar nog niet gevonden.


Edit: Nu kom ik weer negatief over... Forum ziet er verder goed uit! Op Android werkt de site 1000x beter!
 
Ik vind de hele overgang naar,en de lay-out van t nieuwe, perfect (y),natuurlijk moet je er aan wennen en komen er w.s nog wel wat aanpassingen.
Maar al met al*O* top hoor , ik moet nu ook donateur worden.


vraagje , hoe kun je nog p.m ?

Op het ikoon van iemand klikken.
 
Zeker even wennen maar eindelijk vernieuwd en direct van de iphone pics kunnen plaatsen😀
 
Niet om het ongetwijfeld harde en vele werk af te kraken, maar ik ben er niet blij mee. Bookmarks kloppen van geen kant meer en tot nu toe lijkt het forum niet echt meer als zodanig bruikbaar. Dan zou ik liever gewoon de oude stijl terug zien. Ook is het niet meer mogelijk om naar de laatste pagina van een topic te gaan, waar dit eerder wel gewoon kon. Ik hoop dat hier nog iets mee gedaan kan worden.
 
Laatst bewerkt:
ik denk eerder dit
Nieuwe Posts

@Jumping-Jack : probeer deze anders eens
Nee het gaat puur om posts waar ik zelf in gepost heb.
Meldingen, tja, lang niet zo overzichtelijk vind ik, maar misschien werkt het wel beter zo. Wordt wennen.
Moet zeggen dat het design er best goed uit ziet, en dat zeg ik niet vaak na een verandering.

Paar dingen:
- De links bij de profielen werken niet "bezoek site", de url van deze pagina staat er voor.
- De booksmarks pagina is echt een drama. Oude systeem was beter
- Waar zijn mijn notities?
 
Kun je via bookmarken en volgen van je topics weer beschikbaar maken in "Bookmarks" rechtsboven in de menubalk van MF.
Via deze link krijg je dan je topics die je volgt. Bookmarks

Daarin zie ik alleen de topics die al ouder zijn.

De topics die ik momenteel volg staan er niet meer tussen, ook lijkt de volgorde totaal random te zijn en is er kennelijk ook geen mogelijkheid om de bookmarks die er nu nog wel staan weg te gooien zodat je desnoods opnieuw kunt beginnen..

Ik wil niet negatief zijn of mensen die hier keihard aan hebben gewerkt voor het hoofd stoten, maar van mij mogen de oude servers met de oude software weer aangezet worden. Het ziet er mooier uit, dat absoluut. Maar als ik naar de werking kijk.. Nee dankje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan