Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Beste Admin's, (y)(y)(y)(y)(y)(y)


Beste adm. Net geregistreerd als nieuw MF lid. Ga binnenkort heropstappen op een Honda SH300 nieuw. Ja, ja. Ik denk mijn laatste kunstje w.b. motorrijden. (Ben van ‘47) Maar nu durf ik het nog! Ik zou me graag willen voorstellen aan de SH groep, maar ik kan geen knop vinden om een nieuw bericht aan te maken. Wil je mij svp wat wijzer maken?
 
Beste adm. Net geregistreerd als nieuw MF lid. Ga binnenkort heropstappen op een Honda SH300 nieuw. Ja, ja. Ik denk mijn laatste kunstje w.b. motorrijden. (Ben van ‘47) Maar nu durf ik het nog! Ik zou me graag willen voorstellen aan de SH groep, maar ik kan geen knop vinden om een nieuw bericht aan te maken. Wil je mij svp wat wijzer maken?
In ieder geval welkom @Rln47! *O* Veel veilige en vrolijke kilometers gewenst!
 
Ik heb tegenwoordig vaak "beveiligingsfout" bij het proberen te uploaden van een afbeelding in een post, direct vanaf mijn mobiel. Is iets van de laatste dagen, daarvoor altijd soepel. Is er iets veranderd ergens?

Nou nog wat Engels dan (boven in beeld):
1407963

Deze deed het dan weer wel in 1x...
 
In ieder geval welkom @Rln47! *O* Veel veilige en vrolijke kilometers gewenst!
Bedankt voor het welkom. Had een vraag bij de administratie neergelegd, nog geen antwoord op gekregen. Mss kan ik het u/jou voorleggen? Hoe kan ik een nieuw bericht posten? Kom er zelf niet uit. Nog onwennig met fora etc. Alvast thx.
 
Bedankt voor het welkom. Had een vraag bij de administratie neergelegd, nog geen antwoord op gekregen. Mss kan ik het u/jou voorleggen? Hoe kan ik een nieuw bericht posten? Kom er zelf niet uit. Nog onwennig met fora etc. Alvast thx.

Hoi,

Door naar het juiste Sub-forum te gaan (begin eens in het test-forum, bijvoorbeeld 😉).
Je kan dan bij de linker pijl beginnen met typen, dan opent er een tekstvak om een nieuw onderwerp te maken. Ik vermoed dat je daarnaast ook op de knop "plaats onderwerp" bij de rechter pijl kan klikken, en dat er dan ook iets magisch gebeurd waardoor je een nieuw onderwerp kan beginnen:

1408215
 
Ik heb tegenwoordig vaak "beveiligingsfout" bij het proberen te uploaden van een afbeelding in een post, direct vanaf mijn mobiel. Is iets van de laatste dagen, daarvoor altijd soepel. Is er iets veranderd ergens?

Nou nog wat Engels dan (boven in beeld):
Bekijk bijlage 1407963
Deze deed het dan weer wel in 1x...
Dat komt denk ik door het script wat al weken loopt die alle bijlages efficiënter maakt.
 
Bedankt voor het welkom. Had een vraag bij de administratie neergelegd, nog geen antwoord op gekregen. Mss kan ik het u/jou voorleggen? Hoe kan ik een nieuw bericht posten? Kom er zelf niet uit. Nog onwennig met fora etc. Alvast thx.
Ik heb onder het oude systeem wel eens een nieuw topic geopend, maar onder het nieuwe nog niet. Weet ook niet precies hoe dat gaat. Probeer de tips van @Remco met een K eens.
 
Er lijkt idd iets mis te zijn met dat topic, want ik heb alles gelezen en er staan geen posts meer met het "Nieuw"-etiketje erbij, maar in mijn lijst met gevolgde topics is het wel nog met groen aangegeven alsof er nog ongelezen posts zijn.

Edit: er is toch een post met "Nieuw". En de volgorde klopt idd niet:
fout in topic.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit was raar, net stond er nog een linkje in jouw post @max snelheid, en geen plaatje. Toen ik daar op klikte was ik heel even jou:

Screenshot_20190729_225915_com.android.chrome.jpg


Maar toen ik links klikte zag zat ik toch gewoon in m'n eigen profiel (gelukkig) :o
Maar ik schrok toch even...
 
Dit was raar, net stond er nog een linkje in jouw post @max snelheid, en geen plaatje. Toen ik daar op klikte was ik heel even jou:

Bekijk bijlage 1413728

Maar toen ik links klikte zag zat ik toch gewoon in m'n eigen profiel (gelukkig) :o
Maar ik schrok toch even...
Ja, dat wil je niet meemaken, dat je even mij bent … 😁 Maar er is duidelijk iets verkeerd met dat draadje.

Edit: er zijn nu twee berichten waarbij het "Nieuw" niet meer verdwijnt:

https://www.motor-forum.nl/threads/het-grote-wat-ik-onderweg-meegemaakt-heb-topic-23.436644/post-29200746
en
https://www.motor-forum.nl/threads/het-grote-wat-ik-onderweg-meegemaakt-heb-topic-23.436644/post-29201139

Deze staan gezien het vermelde tijdstip ook niet op de juiste plaats. Erg vreemd allemaal ...
Is @Duderuud met vakantie?
 
Laatst bewerkt:
Nee, kan je vergeten. Enige manier is je account op te zeggen en helemaal opnieuw te beginnen.


Waarom ik een melding krijg dat jij hier reageert weet ik ook niet, zal hier ooit wel gereageerd hebben. :+
 
ik heb ook engels bovenin de menubalk. Daar staat "shop" ipv "winkel".
Klopt. Maar dat is bewust omdat (web)winkel niet zo lekker bekt. (Web)shop is in dit geval mooier (en korter).
Ik zou ook niet weten wat het probleem is met Engelse termen.
Onze talen zijn ervan doorweven.

Ja, zelfs in Wallonië zie je het tegenwoordig veel opduiken :P

Stom voorbeeldje, op mijn werk zeggen de bazen, "je mag tijdens je werk niet op je gsm of smart phone bezig zijn." Zou toch niet klinken als die zei, "je mag tijdens je werk niet op je draagbare telefoon of je slimme telefoon bezig zijn."
 
Ik zou ook niet weten wat het probleem is met Engelse termen.
Onze talen zijn ervan doorweven.

Ja, zelfs in Wallonië zie je het tegenwoordig veel opduiken :P

Stom voorbeeldje, op mijn werk zeggen de bazen, "je mag tijdens je werk niet op je gsm of smart phone bezig zijn." Zou toch niet klinken als die zei, "je mag tijdens je werk niet op je draagbare telefoon of je slimme telefoon bezig zijn."
Toch wordt er in Nederland dan weer wel vaak gekozen voor het woord "mobiel" terwijl ik in België vaak "handy" voorbij hoor komen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan