Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Rln47

Rookie
8 jul 2019
2
0
Beste Admin's, (y)(y)(y)(y)(y)(y)

Beste adm. Net geregistreerd als nieuw MF lid. Ga binnenkort heropstappen op een Honda SH300 nieuw. Ja, ja. Ik denk mijn laatste kunstje w.b. motorrijden. (Ben van ‘47) Maar nu durf ik het nog! Ik zou me graag willen voorstellen aan de SH groep, maar ik kan geen knop vinden om een nieuw bericht aan te maken. Wil je mij svp wat wijzer maken?

max snelheid

BMW R850R
9 jan 2012
21.679
1.416
Nijmegen
Beste adm. Net geregistreerd als nieuw MF lid. Ga binnenkort heropstappen op een Honda SH300 nieuw. Ja, ja. Ik denk mijn laatste kunstje w.b. motorrijden. (Ben van ‘47) Maar nu durf ik het nog! Ik zou me graag willen voorstellen aan de SH groep, maar ik kan geen knop vinden om een nieuw bericht aan te maken. Wil je mij svp wat wijzer maken?
In ieder geval welkom @Rln47! *O* Veel veilige en vrolijke kilometers gewenst!

Deeffox

MF veteraan
Donateur
24 jan 2018
2.748
1.518
33
Dordrecht
Ik heb tegenwoordig vaak "beveiligingsfout" bij het proberen te uploaden van een afbeelding in een post, direct vanaf mijn mobiel. Is iets van de laatste dagen, daarvoor altijd soepel. Is er iets veranderd ergens?

Nou nog wat Engels dan (boven in beeld):
1407963
Deze deed het dan weer wel in 1x...

• Like
Waarderingen: Duderuud

Rln47

Rookie
8 jul 2019
2
0
In ieder geval welkom @Rln47! *O* Veel veilige en vrolijke kilometers gewenst!
Bedankt voor het welkom. Had een vraag bij de administratie neergelegd, nog geen antwoord op gekregen. Mss kan ik het u/jou voorleggen? Hoe kan ik een nieuw bericht posten? Kom er zelf niet uit. Nog onwennig met fora etc. Alvast thx.

Remco met een K

MF veteraan
Donateur
11 jan 2010
1.413
117
West-Friesland
Bedankt voor het welkom. Had een vraag bij de administratie neergelegd, nog geen antwoord op gekregen. Mss kan ik het u/jou voorleggen? Hoe kan ik een nieuw bericht posten? Kom er zelf niet uit. Nog onwennig met fora etc. Alvast thx.
Hoi,

Door naar het juiste Sub-forum te gaan (begin eens in het test-forum, bijvoorbeeld 😉).
Je kan dan bij de linker pijl beginnen met typen, dan opent er een tekstvak om een nieuw onderwerp te maken. Ik vermoed dat je daarnaast ook op de knop "plaats onderwerp" bij de rechter pijl kan klikken, en dat er dan ook iets magisch gebeurd waardoor je een nieuw onderwerp kan beginnen:

1408215

• Like
Waarderingen: Ride Dirty

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
30.437
387
Ede (Gelderland)
www.motor-forum.nl
Ik heb tegenwoordig vaak "beveiligingsfout" bij het proberen te uploaden van een afbeelding in een post, direct vanaf mijn mobiel. Is iets van de laatste dagen, daarvoor altijd soepel. Is er iets veranderd ergens?

Nou nog wat Engels dan (boven in beeld):
Bekijk bijlage 1407963
Deze deed het dan weer wel in 1x...
Dat komt denk ik door het script wat al weken loopt die alle bijlages efficiënter maakt.

• Like
Waarderingen: Deeffox

max snelheid

BMW R850R
9 jan 2012
21.679
1.416
Nijmegen
Ik heb onder het oude systeem wel eens een nieuw topic geopend, maar onder het nieuwe nog niet. Weet ook niet precies hoe dat gaat. Probeer de tips van @Remco met een K eens.