Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Krijgen, maar geven mag ook natuurlijk O-)
Ik heb dertien pagina's likes en vind dat heel aardig. Vergeet niet dat velen van degenen die wij tegenwoordig als de grote mannen uit de geschiedenis beschouwen, in hun eigen tijd voor wonderlijk, buitenissig of erger werden versleten :+

Overigens ieder die mij likejes geeft, dank daarvoor. @Sloopkogel verdient hier een bijzondere vermelding :} Verder til ik er niet zwaar aan.
 
Vergeet niet dat velen van degenen die wij tegenwoordig als de grote mannen uit de geschiedenis beschouwen, in hun eigen tijd voor wonderlijk, buitenissig of erger werden versleten :+
Bedenk daarbij wel dat het percentage van het totaal aantal "verwarde personen" (zoals dat nu geloof ik heet) dat uiteindelijk een Groots Persoon wordt, wel zeer klein is ;)
 
Zeker twee keer per week.
Mij is het nooit opgevallen in het oude MF :N
En ik zit intussen toch al bijna 7 jaar op MF, en vrij actief.
En nee, ik ben geen vragende partij om terug te keren naar het oude MF, ik vind het nieuwe best heel fijn, op dat puntje na. Ik kan me nog amper voorstellen hoe de vorige versies eruitzagen :P
 
Ik heb geen bannerblocker en wel een grote reclame op mijn scherm. En toch krijg ik deze melding:
IMAG0027bC.jpg
 
telefoontje doet het bij mij wel ;)
Maar waar is die mooie van peurders nog gebleven?
 
Dat krijg ik alleen te zien als ik niet ben ingelogd. Net als jij.
Ik had het enkel op de laptop, ook omdat ik daar niet ingelogd was.
Maar toen ik het wilde wegklikken kreeg ik de melding, "je moet ingelogd zijn om ... "
Ach, eens ingelogd was het weg, dus ik stoor er mij niet aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan