welke voorband? GS750

Zeroground

MF veteraan
6 apr 2003
12.168
8.829
Eindhoven
ik heb een paar weken geleden deze gs op de kop getikt. Na het afstellen van de onsteking, schoonmaken van de carbs, voorvorkkeerringen vervangen, remrevisie gaat het weer de rijdbare richting in.

Nu nog de verlichting en elektra nog fatsoenlijk krijgen en de accubak spuiten en het is ready to go. Nu is de voorband vanwege droogtescheuren en slick ambities aan vervanging toe.

nu is mijn vraag: welke voorband(en) in 3.25X19" rijden fatsoenlijk en zijn redelijk betaalbaar? De voorkeur gaat uit naar een oldskoolprofieltje
full
 
Laatst bewerkt:
BT45 is een erg fijn bandje, Dunlop's kan ik je niet aanbevelen maar misschien bevallen de Conti's of Metzelers wel?
 
Hey, banden topic :P

Als de vraag van de topicstarter beantwoord is zou ik wel willen weten welke banden naast de BT45's goed presteren? (ook in de regen)
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een bijna nieuwe 3.00" Oldskool Bridgestone Mag Mopus voor je liggen voor weinig. ;)
aii dat zag ik te laat, ik heb nu een conti besteld, ze belden dat het dan geen tk22 is maar dat het voor montage met binnenband een RB2 heet, wel met hetzelfde profiel overigens. Ik ben benieuwd hoe hard dat ding is, maar het werk vorderd dus dat weten we over een week
 
alsof die Demons een ouweschoolprofiel hebben ...

die conti classics van mij hebben dit profiel:
kep_k_256.jpg
 
Die conti's hebben niet alleen een klassike profiel...ze zijn inmiddels ook redelijk klassiek. Ik zou alleen voor die supertwin gaan als de looks het belangrijkste zijn. Wil je lekker sturen, ga dan voor bt45's...
 
voor het sturen heb ik ook nog ander materiaal: een met BT45 V+A en de ander met roadtec z06 en pirelli diablo vóór, dit mag iets relaxter allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan