Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Welke Motor zou jij willen huren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshie

Rookie
Lid geworden
5 mei 2024
Waarderingsscore
0
Goedemorgen,

Ik ben samen met mijn wederhelft bezig met het opzetten van een motor verhuur onderneming en wij vroegen ons af welke motor(en) jullie zouden willen huren?

We zijn momenteel in de fase van onderzoek naar welke motoren we als eerste gaan aanschaffen voor de verhuur.

We willen graag een origineel aanbod aan kunnen bieden,plaats je reactie onder deze post en wie weet zien we elkaar snel!

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Josh

Bijzonder kleurtje..

Ik zou het bij de gangbare modellen houden, bijvoorbeeld Yamaha MT07, Honda 750 Hornet, Kawa Z650, Benelli TRK 702/Leoncino en zo zijn er nog wel meer modellen. Redelijk betaalbaar en degelijk. Ik zou geen fietsen gaan verhuren die gebruikt kunnen worden om snelheidsrecords te verbeteren. Maar denk je dat er voldoende markt voor is naast de reguliere dealer?

Juist niet. De gangbare modellen kun je overal huren. Je moet exclusieve spullen verhuren, MV Agusta, Desmosedici, H2R, etc etc. Maar dan is de vraag hoe dat verzekeringstechnisch goed gaat uitpakken..

Is een optie, maar dan heb je wel voldoende startkapitaal nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.