Welke banden raden jullie aan? Z1000

Lars1994h

Rookie
25 mei 2019
7
0
Hallo allen,

Zojuist een Kawasaki z1000 gekocht, alleen zijn de banden aan vervanging toe.

Zelf ga ik veel korte afstanden rijden, (zo nu en dan natuurlijk ook wel eens een langere rit)
De motor gebruik ik vooral in de zomer maar na de zomer komt hij ook vaak de schuur uit en spring ik er met een regenpak op.

Welke banden raden jullie aan in deze omstandigheden?

Alvast bedankt!

Groet, Lars
 
Hallo allen,

Zojuist een Kawasaki z1000 gekocht, alleen zijn de banden aan vervanging toe.

Zelf ga ik veel korte afstanden rijden, (zo nu en dan natuurlijk ook wel eens een langere rit)
De motor gebruik ik vooral in de zomer maar na de zomer komt hij ook vaak de schuur uit en spring ik er met een regenpak op.

Welke banden raden jullie aan in deze omstandigheden?

Alvast bedankt!

Groet, Lars
Michelin RS........
 
Zowel de RS als de Road 5 is goed. Zou zelf eerder de road kiezen ivm levensduur en iets betere prestatie in de regen. Nu ook nog mooie cashback actie.
 
ik heb pas een pilot road 4 genomen ipv de 5 , scheelde toch weer 14 euro ofzo en ik rijd toch mn stepjes niet aan de grond dus alles wat rond en zwart is, is prima ;)
 
Vandaag de eerste kilometers met mijn road 5 gemaakt. Had hiervoor pilot power 3 erop liggen.

Stuurt weer lekker, niet zo licht als de powers maar gewoon strak/stabiel sturend. E powers ‘vielen’ meer in de bocht. Eerste meters was de grip nog ver te zoeken, wat niet zo raar is voor nieuwe banden. Daarna heel snel wel maximale grip en die was enorm.

Ik ben vooralsnog blij met de keus voor de road 5
 
Terug
Bovenaan Onderaan