Ja, een echte motorrijder.700cc genoeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, een echte motorrijder.700cc genoeg?
Heb een KTM 300exc gehad als eerste motor.
Ree ermee op straat met kenteken.
Door de powervalve heb je ook veel kracht onderin de toeren, dat hebben de meeste andere 2 takjes niet .
Na een half jaar was ik er wel klaar mee.
Op den duur ging ik me ergeren aan de herrie, het mengen van brandstof, het hoge brandstof verbruik, trilling, instabiel op hoge snelheid ,160km rijden is eng op zoon ding.
Had zelfs me tandwielen aangepast om er normaal mee op straat te kunnen rijden.
Heb er best plezier mee gehad maar voor nooit meer een 2 takt
Dat klopt nietMaakt niet uit welk bouwjaar die is,op alle bouwjaren van de 300 horen spiegels en knipperlichten te zitten.
Maakt niet uit welk bouwjaar die is,op alle bouwjaren van de 300 horen spiegels en knipperlichten te zitten.
Agenten hebben een soort ingebouwde radar,zodra een herrie producerende 2 takt voorbij komt gaan de
alarmbellen rinkelen en krijgen ze het opgevoerde brommer gevoel en gaan ze er achteraan.
Zeker motoragenten vinden zo'n opgevoerde brommer interessant.
Been there done that, gelukkig altijd goed mee weggekomen. Waren wel andere tijden.
Tegenwoordig zou ik geen 2-takt meer kopen, heb je geen reet aan in Nederland.
700cc genoeg?
Zoiets niks?70pk en rond de 145kg 2 cilinder.Ik ben ook stiekum aan het kijken voor een KTM 525. dit is wel 4 takt maar vind het model wel mooi. alleen weet ik niks van deze motoren of ze ook een beetje goed en krachtig zijn?
Ja maar is ook geen crosser maar een supermotard en die 145kg is het nat gewicht.Ziet er ook wel goed uit. alleen is 145 kilo niet wat zwaar voor een crosser?
Ik ben ook stiekum aan het kijken voor een KTM 525. dit is wel 4 takt maar vind het model wel mooi. alleen weet ik niks van deze motoren of ze ook een beetje goed en krachtig zijn?
Dat is met een 2 takt en ook 4 takt crossers niet anders,het zijn wedstrijdmachines en gebouwd om vermogen te leverenZo'n Aprilia SXV is alleen leuk als je een dikke portemonnee hebt, van sleutelen houdt, en het niet erg vindt om altijd net het seizoen te missen. Die blokken kunnen elke paar 1000km uit elkaar. Wel vette power.
Dat is met een 2 takt en ook 4 takt crossers niet anders,het zijn wedstrijdmachines en gebouwd om vermogen te leveren
niet om lang mee te gaan.Wil je iets wat lang meegaat dan moet je een toermotor kopen.
Meeste motoren waar hij nu naar kijkt zijn enduro's, deze zijn veel liever voor de portemonnee vergeleken met de crossers, ik heb 160 uur gereden (8000km) met mijn WRF en nu heb ik pas de eerste blokrevisie, en er gaat dus ook pas de 2de zuiger in.
De SXV zou ik je zeker niet aanraden als een beginner, dat zijn venijnige machines en vergen inderdaad heel veel meer onderhoud dan de gemiddelde 450/ 520 4 takt
Ik zie Honda CRF 450 uit 2013 in nieuwstaat staan voor 2750.Speurders.nl: Honda crf 450 2013 nieuwstaat
maar zonder kenteken , en een afgetrapte CRF 450 uit 2003 voor hetzelfde geld met kenteken. het lijkt wel omdat er een kenteken op zit ze het gelijk uitbuiten.
is het mogelijk om bv een CRF op kenteken te krijgen voor een paar honderd euro?
Mijn Goldwing heeft 107000km gelopen en is nog lang niet toe aan een blokrevisie
Nee natuurlijk niet,net zo min als al die mooie verhalen van hoge km standen gehaald met een motor,niet voor nietsEn dat is relevant aan een enduro motor omdat?
Nee natuurlijk niet,net zo min als al die mooie verhalen van hoge km standen gehaald met een motor,niet voor niets
staat in de meeste MP crosser advertenties dat de zuiger vervangen of blok gereviseerd is, apparaten gaan gemiddeld gewoon niet lang mee .
Ik zeg nergens dat ze lang mee gaan, ik geef alleen een indicatie van hoe lang mijn enduro meeging voordat mijn zuiger en kleppen elkaar ongewenst tegenkwamen.
Ik raad het hem ook af om een enduro te kopen voor op de weg, je remmen zijn ruk, je hebt ongewenste aandacht. Je staat om de 10 uur je olie te vervangen, als je er mee op de weg rijdt heb je extra veel stress op je versnellingsbak doordat je geen "Cush hub" hebt.
als hij echt een beetje wilt lopen goonen, moet hij gewoon kijken naar een lc4, Hebben normalere onderhoudsintervallen, knipperlicht, goede remmen.
Zeker met het budget waar hij naar kijkt kan je bijna wel aannemen dat er het een en ander aangedaan moet worden.
Sowieso staart hij zich blind op het feit dat er mooie kappen opzitten, een setje nieuwe kappen met stickers kost je 200 euro, het enige waar je aan kan zien of er veel mee gereden is, is de staat van de covers van je blok.
Maar als je er mee op de weg rijdt, rij je waarschijnlijk niet met crosslaarzen, dus valt dat ook weer af