Weer een GS1000

nog 1
full
 
Hee NIco weer in de aktie modus helemaal goed!!

Ik had je broer ook al aangeboden een mooi titanium knie gevrichtje te ontwerpen.
Maar die twijfelde over mijn inbouw capacieiten begrijp jij dat nou???

Had je het rem schakel setje ook al helemaal klaar??

Met Vr gr

3,14ter H2o
 
had ik klaar, maar moet een nieuwe maken, want ik kan zo niet op de motor zitten.
Moet meer naar de standaard positie vd voetsteunen.
Maar dan kan ik er wel op rijden!
De buddy wordt ook een compromis, moet ruimte creeeren tussen de buddy en de voetsteunen, anders gaat het niet.
Komt wel goed jochie!!
 
proberen of ik mn achterbrug een beetje kan verbouwen!!
full
 
gaat wel lukken denk ik,moet toch alles op maat maken.
 
nog niet echt, lascapaciteiten zijn niet erg goed, veel werk om netjes te maken, maar gaat wel lukken!
 
ja dat is afwerken, dat komt wel goed.
Die S vind ik tof gevonden, creatief weer.
Ga je nog naar de CSBK in Uithoorn toevallig ?
Dan staat er een biertje op je te wachten !
Anders kom ik snel een bakkie doen.
 
Laatst bewerkt:
heb je berichttje gemist, ben in uithoorn geweest, was weer leuk.
Moeten idd weer eens ff babbelen!
 
Ben een tijd niet meer hier geweest,ben meestal op f-book, maar zal de draad weer oppakken,morgen
ff updaten. :]
 
okee, zie dat ik ook nog wat foto,s moet maken, gaat gebeuren.
Oliekoeler en slangen gemonteerd.
full
 
Vrij ongebruikelijk toch, de oliekoeler achter de cilinders. Doorgaans zit ie ervoor, vol in de rijwind. Wat is de reden daarvoor ?
 
Gaat allemaal de goede kant op, ben bijna een jaar verder na de laatste knie, en die doet het weer bijna normaal.
Heb heel lang last gehad van een klapvoet, en die is nu bijna weg.
Heb iig geen pijn, en alleen dat is al een fortuin waard.
Had de KTM aangepast om te kunnen rijden, maar de aanpassingen zijn al maanden weg, en dat gaat goed.
Was eerst bang dat ik op de GS niet zou kunnen rijden, maar dat zal op zich geen problemen geven, mits de voetsteunen niet te hoog staan.
Komt allemaal goed! :]

Nico hoe is het met de gezondheid
Neem aan goed gezien je werk aan de motor
 
Heb de oliekoeler onder de buddy geplaatst omdat aan de voorzijde bij volledig inveren
het voorspatbord wel eens tegen de koeler kon komen.
Heb dit systeem begin jaren 80 al gebruikt, en werkte toen ook, maar is nu netter en beter uitgevoerd.
Is ook gewoon leuk om het zo te maken.






Vrij ongebruikelijk toch, de oliekoeler achter de cilinders. Doorgaans zit ie ervoor, vol in de rijwind. Wat is de reden daarvoor ?
 
Projekt staat momenteel even stil, want ik ben mn oude Husqvarna nieuw leven aan het inblazen, en dat gaat heel vlot, is deze winter weer rijklaar.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan