Website Zijspannend.nl

Eldevee

Rookie
7 sep 2013
9
1
Hallo mede-zijspanners,
Voor de leuk hebben we een aantal jaar geleden de website Zijspannend.nl gemaakt, een informatieve site voor zijspanrijders.

Zijspan rijden blijft nog steeds leuk, maar het up to date houden van de website schiet er de laatste tijd bij in. Met een stel jonge kinderen en daarnaast een meer dan fulltime baan die voor een groot deel achter de computer plaats vindt, werd de motivatie om alsnog achter de computer te kruipen om informatie voor op de website te vergaren, minder.

We hebben dus besloten om te stoppen met het bijhouden van de website en zonder overdracht wordt het domein in de loop van februari opgeheven.
Het is een zonde om alle informatie op de website verloren te laten gaan, dus als er iemand is die het stokje over wil nemen…

Zijspannende groeten,
Linda
 
Hallo zijspanners,

Naar aanleiding van bovenstaand bericht heb ik de stoute motorlaarzen aangetrokken, en contact met Linda gezocht. Net als Linda vond ik het jammer om de informatie verloren te laten gaan.

De domeinnaam zijspannend.nl heb ik van hen overgenomen, en de website draait nu inmiddels op 1 van mijn servers. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de site in de lucht blijft, en dat de site technisch bijgewerkt blijft. Omdat ik ook wel wat beperkt ben in mijn vrije tijd, kan ik wel wat hulp gebruiken van iemand die nieuwe berichten wil helpen schrijven, evenementen kan toevoegen, enzovoorts.

Als iemand het leuk lijkt om zo, of op een andere manier aan de site bij te dragen, hoor ik het graag!

Zijspannende groeten,
Corrosie!
 
Het is alweer een paar maanden geleden dat ik de website zijspannend.nl heb overgenomen.
Inmiddels is er van alles gebeurd:
  • Begin februari ben ik opnieuw vader geworden van een gezonde zoon
  • De schuur is flink opgeruimd en inmiddels staat er bij mij alleen nog een K1200S zijspan te pronken. (Gelukkig staat hij er ook regelmatig niet, omdat ik er ook nog eens regelmatig mee op pad ben)
  • Diverse drukke weekenden, die met een pasgeborene weer extra druk lijken te zijn.
De laatste periode heb ik dus niet veel aandacht aan de site gegeven. Een paar kleine artikelen geplaatst, maar meer ook niet. (Ik heb gelukkig nog wel wat ideetjes, maar ook daar moet je een keer tijd voor maken)

Vandaag maar met een heel kleine verandering begonnen: met mijn mega-paint-skills heb ik een nieuw logo gemaakt en deze op de site geplaatst.

zijspannend_transparant.png


Het was mijn intentie om de link met het verkeer te leggen (via het verkeersbord) en de woorden "zijspan" en "spannend" te accentueren.

De layout van de pagina wil ik ook nog eens gaan aanpassen, maar misschien moet ik daarvoor eerst op een regenachtige zondag wachten. Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om hieraan mee te helpen, of mensen die ideeën hebben voor nieuwe artikelen, hoor ik het graag!
 
Ik vind het een mooie website, aan het ontwerp zou ik niet veel willen veranderen. Je nieuwe logo mag van mij wel wat groter, prominenter in beeld.
 
Vandaag heb ik maar eens een uurtje naar zijspannend.nl gekeken en een aantal veranderingen doorgevoerd.
Ik heb een paar nieuwe categorieën aangemaakt, waarin ik van plan ben om in de toekomst wat meer te gaan posten:
  • Bijzondere zijspannen
  • Zijspan filmpjes
  • Zijspan cartoons
Ik heb al wel wat ideeën voor meer content, maar jullie input is natuurlijk van harte welkom! In het kader van "bijzondere spannen" heb ik mijn eigen combi maar als eerste neergezet. Zo bijzonder is die eigenlijk niet (hooguit: bijzonder snel), maar wanneer iemand van jullie een leuke fotoreportage van zijn span heeft, en er wat leuks over wil/kan vertellen, wil ik dit graag op de site plaatsen.

Ik hoor het graag!

Ook voor nieuwtjes, leuke filmpjes en/of cartoons, of andere nuttige inhoud houd ik me van harte aanbevolen 8-)
 
Vandaag heb ik maar eens een uurtje naar zijspannend.nl gekeken en een aantal veranderingen doorgevoerd.
Ik heb een paar nieuwe categorieën aangemaakt, waarin ik van plan ben om in de toekomst wat meer te gaan posten:
  • Bijzondere zijspannen
  • Zijspan filmpjes
  • Zijspan cartoons
Ik heb al wel wat ideeën voor meer content, maar jullie input is natuurlijk van harte welkom! In het kader van "bijzondere spannen" heb ik mijn eigen combi maar als eerste neergezet. Zo bijzonder is die eigenlijk niet (hooguit: bijzonder snel), maar wanneer iemand van jullie een leuke fotoreportage van zijn span heeft, en er wat leuks over wil/kan vertellen, wil ik dit graag op de site plaatsen.

Ik hoor het graag!

Ook voor nieuwtjes, leuke filmpjes en/of cartoons, of andere nuttige inhoud houd ik me van harte aanbevolen 8-)
Je mag gerust het 3States topic overtikken voor zijspannend.nl.😇

Ik mag dat als HoofdRandzaken wel toezeggen😁
 
Vandaag heb ik maar eens een uurtje naar zijspannend.nl gekeken en een aantal veranderingen doorgevoerd.
Ik heb een paar nieuwe categorieën aangemaakt, waarin ik van plan ben om in de toekomst wat meer te gaan posten:
  • Bijzondere zijspannen
  • Zijspan filmpjes
  • Zijspan cartoons
Ik heb al wel wat ideeën voor meer content, maar jullie input is natuurlijk van harte welkom! In het kader van "bijzondere spannen" heb ik mijn eigen combi maar als eerste neergezet. Zo bijzonder is die eigenlijk niet (hooguit: bijzonder snel), maar wanneer iemand van jullie een leuke fotoreportage van zijn span heeft, en er wat leuks over wil/kan vertellen, wil ik dit graag op de site plaatsen.

Ik hoor het graag!

Ook voor nieuwtjes, leuke filmpjes en/of cartoons, of andere nuttige inhoud houd ik me van harte aanbevolen 8-)
Vandaag heb ik maar eens een uurtje naar zijspannend.nl gekeken en een aantal veranderingen doorgevoerd.
Ik heb een paar nieuwe categorieën aangemaakt, waarin ik van plan ben om in de toekomst wat meer te gaan posten:
  • Bijzondere zijspannen
  • Zijspan filmpjes
  • Zijspan cartoons
Ik heb al wel wat ideeën voor meer content, maar jullie input is natuurlijk van harte welkom! In het kader van "bijzondere spannen" heb ik mijn eigen combi maar als eerste neergezet. Zo bijzonder is die eigenlijk niet (hooguit: bijzonder snel), maar wanneer iemand van jullie een leuke fotoreportage van zijn span heeft, en er wat leuks over wil/kan vertellen, wil ik dit graag op de site plaatsen.

Ik hoor het graag!

Ook voor nieuwtjes, leuke filmpjes en/of cartoons, of andere nuttige inhoud houd ik me van harte aanbevolen 8-)
Super
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan