Wat voor connector is dit?

MrProper

MF veteraan
9 mrt 2008
7.451
1.717
kop van nh
Goedemorgen!

Op mijn PCX 125 heeft de vorige eigenaar LED verlichting op geknutseld. hiermee heeft ie de originele stekkers afgeknipt en de LED driver er direct op gesoldeerd.
Nu wil ik de originele HS5 lampen weer gebruiken, alleen zit ik nu met het feit dat ik de female stekker mis.

Motoport kon mij ook niet verder helpen, ze kunnen alleen de hele draadboom leveren _O-:W

weet iemand de naam van deze aansluiting? Ik word echt niet veel wijzer op internet. Het gaat om een HS5 lamp.
voorbeeld hieronder!

Thanks,
 

Bijlagen

  • PEGASUS-Motorcycle-HS5-Halogen-Light-Bulb-12V-Blue-Painting-White-Emitting-Stainless-Steel-Mat...jpg
    PEGASUS-Motorcycle-HS5-Halogen-Light-Bulb-12V-Blue-Painting-White-Emitting-Stainless-Steel-Mat...jpg
    30,4 KB · Weergaven: 36
Bij gebrek aan beter heb ik wel ens die hele kleine Faston stekkertjes aangeknepen en los eropgeduwd. Zonder behuizing dus. Dat heeft het totnutoe uit gehouden
 
Nee, ik heb goede materialen

Er zitten wel netjes overal ringetjes tussen.... :+

Op zich is de constructie niet verkeerd, alleen de tang die gebruikt is moet je met een hele grote boog in de Donau gooien. B|
Een investering in de originele AMP tang verdient zich snel terug... :Y
 
Nee, ik heb goede materialen

Er zitten wel netjes overal ringetjes tussen.... :+

Op zich is de constructie niet verkeerd, alleen de tang die gebruikt is moet je met een hele grote boog in de Donau gooien. B|
Een investering in de originele AMP tang verdient zich snel terug... :Y

Gewoon die van knipex. Werkt goed.

KNIPEX 975236 preciforce krimptang gebruineerd met...

Daarna duct tapeje er overheen ter isolatie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan